Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, joilla seksielämä! Kertokaapa yksi juttu.

Vierailija
02.02.2006 |

Mä olen ollut yh jo yli vuoden, lapset 2 ja 6. Oon ollut aika paljon itsekseni mutta viime viikonloppuna sitten tuli mentyä sänkyyn. Petyin kyllä siihen. Mies on tavallaan tuttu ja tavattiin muutaman kerran syömisen ja leffan merkeissä vaikka en nyt niin kauhean ihastunut ole. Onnistui sitten keplottelemaan itsensä meille. Halu oli kova mutta itse homma pettymys.

Oppiiko sitä ajan myötä nauttimaan vieraammastakin kumppanista? Olin niin pitkään mieheni kanssa enkä oikein osaa rentoutua kunnolla, jäin ilman orkkua vaikka olin kiihottunut ja periaatteessa mies teki ihan oikeita juttuja...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tuore yh olen, mutta jo yhden seksipartnerin kanssa ollut. Minusta tuntui juuri samalta. Orkun kyllä sain, mutta vain fantasioimalla niistä samoista asioista kun ex-mieheni kanssakin. Meillä tämä juttu taisi mieheni kanssa mennä niin että mikään muu elämässämme ei oikein kohdannut mutta seksi, se luisti ja luistaa yhä vaikka erottu jo ollaankin. Siinä vaan on sitä jotain....

Vierailija
2/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin exän kanssa aina välillä. Sillä jo uusi nainen joka paksuna, mutta yhä vaan vierailee mun luona. Säälittävyyden huippu olen, tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se parasta on pitkäaikaisen vakipanon kanssa tai ihan kaveripanon...siis sellasen jonka kanssa pystyy juttelemaan ja tekeen muutakin kuin sekstaamaan

Vierailija
4/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppani on joku, jota rakastaa.

Vierailija
5/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei aluksi onnistu niin miettikää kun se " huuma" siitä vielä hiipuu.

Kyllä minulla on se kokemus että kun oikeanlainen mies osuu kohdalle, se vie jalat alta, järjen päästä ja sitten aika pian vaatteetkin päältä. Eikä siinä tarvitse mitään fantasioita.

Teillä on naiset ollut vääriä miehiä vaan. Ei se jokaisen kanssa synkkaakaan. Vaikka olisi vaan parit treffit, ei se siitä ole kiinni eikä suuresta rakkaudesta. Kemiaa siihen tarvitaan, sitä joko on tai ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme