Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan narisevia kotiäitejä!

Vierailija
02.02.2006 |

Olen itsekkin sellainen. Mutta tuolla pihalla ja puistossa tapaa todella rasittavia kotiäitejä, joilla ei oikeasti ole muuta elämää kuin lapset! He elävät vain lapsilleen.. ei itselleen. Sitten he itkevät kuinka kotiäidin elämä on rankkaa..

Itselläni siis on 3 ja 5 vuotiaat pojat ja aion olla kotona siihen asti kunnes esikoinen menee kouluun! Nautin kotonaolosta lapsieni kanssa, mutta minulla on myös vähintään kerran viikkoon vapaapäivä lapsistani kun lapset ovat isänsä kanssa kotona. Tämä on mulle riittänyt tähän asti ja enempää vapaata en kaipaa! Käyn vapaallani tapaamassa ystäviäni ja kaupungilla/kaupoissa!

Kertokaa kotiäidit mikä teitä vaivaa? Ettekö saa tarpeeksi huomiota? Vai mikä kompleksi teillä on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt ä-lomalla joka loppuu toukokuun lopussa ja elokuussa mulla alkaa työt ja olen tässä viimeset 3 kuukautta odottanut että koska sitä pääsee töihin...

Täällä kotona on niin puuduttavan tylsää että ihan pääsee laiskistumaan...

Ne päivät on ihania kun vanhempi lapsi menee kerhoon niin niissä päivissä on säpinää ei kertaakaan tarvii miettii että mitä tekis kun on niin " kiire" , ihanaa...

Mutta tämä ei nyt kyllä liittynyt sun kysymykseen ollenkaan mutta halusin kertoo oma tilanteeni. Ekan lapsen kanssa olin mielelläni kotona 2,5 vuotta mutta nyt kyllä kaipaan jotain muuta mua ei ole luotu kotiäidiksi...

Vierailija
2/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei enää iloitse lapsistaan, perheestään ja elämästään. Pelkkää jatkuvaa VALITUSTA kun ei saa sitä tai tätä, kun on niin sidottu, kun ei ole aina kivaa, kun masentaa ja itkettää, kun niin paljon ihmiseltä vaaditaan jnejnejnejnejnejnejnejne. KASVAKAA KAIKKI NAISET AIKUISIKSI JA OTTAKAA ITSE VASTUU ELÄMÄSTÄNNE JA TEKEMISTÄNNE VALINNOISTA. JA PERHEESTÄNNE!!!!!!!!!!

Vierailija:

Olen itsekkin sellainen. Mutta tuolla pihalla ja puistossa tapaa todella rasittavia kotiäitejä, joilla ei oikeasti ole muuta elämää kuin lapset! He elävät vain lapsilleen.. ei itselleen. Sitten he itkevät kuinka kotiäidin elämä on rankkaa..

Itselläni siis on 3 ja 5 vuotiaat pojat ja aion olla kotona siihen asti kunnes esikoinen menee kouluun! Nautin kotonaolosta lapsieni kanssa, mutta minulla on myös vähintään kerran viikkoon vapaapäivä lapsistani kun lapset ovat isänsä kanssa kotona. Tämä on mulle riittänyt tähän asti ja enempää vapaata en kaipaa! Käyn vapaallani tapaamassa ystäviäni ja kaupungilla/kaupoissa!

Kertokaa kotiäidit mikä teitä vaivaa? Ettekö saa tarpeeksi huomiota? Vai mikä kompleksi teillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin saavani kauhean ryöpyn niskaani niiltä narisija kotiäideiltä... En olisi uskonut että samoin ajattelevia olisi.. No hyvä niin! Silloin kun äidillä on hyvä olla niin on lapsellakin!!

Vierailija
4/4 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tolkullisia olentoja kumpikin. Ja silloin se yksi vapaapäiväkin viikossa riittää. Lasten kanssa voi jo tehdä kaikenlaista itseäkin kiinnostavaa.

Mutta oletko unohtanut millaista oli elämä esim. silloin kun lapsesi olivat 1- ja 3-vuotiaita? Kun kumpikin lapsi heräsi vuorotellen pitkin öitä. Kun lapset pitivät sinut kiireisenä aamusta iltaan: siivoamista, vastahankaisten lasten pukemista, ruoanlaittoa, tiskaamista... Yksinäistä puurtamista.

Niin kotiäideillä kuin muillakin ihmisillä on oikeus puhua negatiivisista tunteistaan. Se on vapauttavaa ja auttaa nauramaan itselleen ja tilanteelleen. Itselläni on kokemus siitä, että näistä ikävistä puolista ei puhuta julkisesti. Siksi olikin erittäin vapauttavaa lukea pari uutta kotimaista romaania, joista paistoi tuo vaiettu kotiäitiyden karmea puoli.

Miksi VIHAAT narisevia äitejä? Miksi suhtaudut asiaan niin voimakkaasti? Mitä se kertoo sinusta? Etkö itse uskalla tai voi purkaa negatiivisia tunteitasi muille? Piileskeleekö sinussakin tuollainen nariseva kotiäiti ja olekin kateellinen niille, jotka uskaltavat sanoa ikävät asiat ääneen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan