Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

määpäs olen juuri se " salarakas"

Vierailija
02.02.2006 |

vaikka silloin vuonna 2000 ei tuota nimeä tunnettu! olen vain ikionnellinen, kun jaksoin sietää sitä piilottelua! sain sen miehen omaksi ja nyt on jo perustettu perhettäkin!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pettää?

Vierailija
2/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minäköhän mies sinua pitää loppujen lopuksi?SALARAKKAANA...nimi kertoo jo paljon..hehehe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

he rupesivat seurustelemaan, kyllä sustakin voi tulla kusipää. Varmaan on saanut edellinenkin nainen kuulla ne samat jutut esim. rakastan sua aina, en ikinä voisi sua pettää, ollaan yhdessä ikuisesti... voi sua raukkaa. Ei vaikuta kovin lupaavalta sun tulevaisuus...

Vierailija
4/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa ollu tosiaan miehellä...saanu aina kun halunnu pimppiä.Vaimolta ja Salarakkaalta.

Vierailija
5/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muööe on yks paskan hailee mitä se muija on kuullu! kiinnostaa kiviäkin!!!!!!!!

Vierailija
6/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä tyttönen nyt siel sekoilet?ootko sä salarakas vai et?

Vierailija
7/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyi miten oot saattanu panna sitä ukkoa ku se on viel exäänsäki pannu?yhtäaikaa.

Vierailija
8/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai enhän mä tiedä! mut oli se sen verran idiootti ämmä että ihmettelen miten sitä on jaksanu katella! myönnetään, mulla on vieläki jotain hampaankolossa!!!!!!

Vierailija
9/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

määpäs olen juuri se " salaraka...

vaikka silloin vuonna 2000 ei tuota nimeä tunnettu! olen vain ikionnellinen, kun jaksoin sietää sitä piilottelua! sain sen miehen omaksi ja nyt on jo perustettu perhettäkin!

[/quote]

...Niin olit Vai OLET??hihihi!

------

Vierailija
10/21 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai enhän mä tiedä! mut oli se sen verran idiootti ämmä että ihmettelen miten sitä on jaksanu katella! myönnetään, mulla on vieläki jotain hampaankolossa!!!!!!

vai että sulla on hampaankolossa :) :)

Vierailija
11/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuitenkaan vielä saanut ihanaa kultaani. Asiassa on niin paljon esteitä vielä, ja kauhea ikäero, siis minä yli 15 vuotta nuorempi.

Onnea kuitenkin sulle ap, kauhean kiva kuulla, että joskus ne miehet ainakin jättää sen vaimonsa. Mulle ei ole vielä sellaista edes luvattu, mutta erittäin vittumainen vaimo kuulemma kuitenkin on, aivan kauhea ja ollut jo kauan.

Vierailija
12/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään asia ilmaiseksi tule. Jos et halua/viitsi itse tehdä kyseisen asian eteen mitään ( jos edes haluat sitä miestä tosissasi, muuta kuin että saat olla SALArakkaana ), niin eipä kannata asiasta sen enempää murehtiakkaan.

Vierailija
13/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan, etten voi kauhean vaativalla linjalla olla. Pidän totta kai suunnattomasti hänestä, juuri siksi en painosta.

Vierailija
14/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ystävättäreni on hakenut avioeroa. Ja samaan syssyyn tämä suhdemies katkaisi suhteen. Oli sitä ystävättärenikin jo ehtinyt yrittää.

Että ei kauheasti kannata toivoa laskea sen varaan, että varattu mies jättäisi tutut ja turvalliset kuvionsa - ja lapsensa.

Vierailija
15/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan pitäisi perustaa, sillä ei-salarakas -vaimot ja naiset aika usein ovat niin kauhean tuomitsevia. Itse vilpittömästi olen ainakin iloinen, jos joku on onnellinen. Ja aivan sama millä se onnellisuus käynnistyy, salarakkaana vai ihan virallisena vaimona tai tyttöystävänä.

Vierailija
16/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ei ne miehet hirveän helpolla lähde kotoaan, täytyy olla todella syviä ongelmia. Tavallisesti mies viihtyy ihan hyvin vaimonsa ja lasten kanssa, vaikka aina ei niin aurinkoista olisikaan. Ja pitää salarakasta sitten sellaisena panopuuna.

Vierailija
17/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä, ei ne miehet hirveän helpolla lähde kotoaan, täytyy olla todella syviä ongelmia. Tavallisesti mies viihtyy ihan hyvin vaimonsa ja lasten kanssa, vaikka aina ei niin aurinkoista olisikaan. Ja pitää salarakasta sitten sellaisena panopuuna.

Täytyy vielä täsmentää siitä aiemmasta ystävättäreni tapauksesta:

Hänen tapauksessaan tällä miehellä ei edes ollut enää pieniä lapsia. Yksi lapsi, joka on jo aikuinen. Mutta mies ei halua tuhota vaimonsa elämää.

Eli älkää liikaa laskeko sen varaan, että mies jättää vaimonsa!

Vierailija
18/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen sitten huora tai ei, niin ne kauneimmat ja kiimaisimmat hetket on omistettu minulle.

Vierailija
19/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa luo hän tietenkin menee.

Mutta ei vaimo vastaa hänen odotuksiinsa ja unelmiin enää.

Vierailija
20/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ole kuitenkaan vielä saanut ihanaa kultaani. Asiassa on niin paljon esteitä vielä, ja kauhea ikäero, siis minä yli 15 vuotta nuorempi.

Onnea kuitenkin sulle ap, kauhean kiva kuulla, että joskus ne miehet ainakin jättää sen vaimonsa. Mulle ei ole vielä sellaista edes luvattu, mutta erittäin vittumainen vaimo kuulemma kuitenkin on, aivan kauhea ja ollut jo kauan.

ja mieshän on varmaan luotettava puheissaan.....ihana kultasi valehtelee molemmille naisille mennen tullen, että saa tarpeeksi seksiä ja jännitystä elämään=kahta pillua, sitä vanhaa tuttua turvallista ja nuorta + tuntea olevansa salainen agentti kaksoiselämineen=jännitystä. Sinut saadaan pidettyä haukkumalla vaimoa ja selittelemällä " esteitä" , jolloin tunnet olevasi tärkeä. Ainoa tärkeä on sun haarojes väli. Kaikki muu tärkeä kuten yhteinen omaisuus, lapset, tuttavat ja ystävät on vaimon luona. Ei se sitä vaimoa jätä eikä halua mitään skandaalia aiheuttaa lähipiirissään. Etsi joku muu mies, rassukka.

Katselepa maailmaa vähän kriittisemmin silmin, niin opit näistä miehistä yhtä ja toista.

terv. sinkkuelämää kauan viettänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä