Kävitkö teininä kielikurssilla Englannissa? Mikä kaupunki ja vuosi?
Itse kävin Torquayssa vuonna 1989. mukava kaupunki, erikoinen palmuineen.
Kommentit (189)
Kyllä! Bussilla mentiin. Hauska reissu :)
EF 90-luvulla Brighton ja Torquay. Olin 15 ja 17 v. Suurta itsenäistymistä ja hauskaa aikaa.
Olin kesällä 1999 Hastingsissa.
Samalla käytiin Lontoossa, Bournemouthissa ja Pariisissa.
Täytin just silloin 16.
Hieno reissu.
En kylläkään ryypännyt vaan olin ihan kiltisti.
Voi jummilaade että siitäkin on jo ihan v...sti aikaa :o
EF:n kautta Torquayssa Pariisin kautta 1996. Aivan mahtava reissu, löysin sieltä myös ihmisen, jonka kanssa olemme läheisiä ystäviä yhä vieläkin :)
1986. Eastbourne. Se oli vielä sellainen bussimatka, 2 päivää Pariisissa hotellissa menomatkalla, muutoin piti nukkua bussissa, sit lautalla Englantiin. 3 viikkoa Englannissa, käytiin myös Lontoossa ja Walesissa.
Olin melkein ainoa 18v reissulla, suurin osa alaikäisiä ja silti jengi hillui yökaudet ympäri Pariisia valvomatta. Kuka vaan olisi voinut kadota minne vaan. Ei ollut kännyköitä. Aika vastuutonta. EF - kielikurssi.
Nussin kaikkia ja ryyppäsin huolella.
En.
Mutta kävin siellä muuten koska toinen vanhempani asuu siellä.
Varakkaiden perheiden lapsia ketjussa. Kurssit olivat sairaan kalliita. En ikinä sellaiselle päässyt.
Isle of Wight 1995. Olin 17 ja porukan vanhimpia. Tuolla oli kyllä porukka kiltisti. Meidn perheessäkin piti mennä illalla aikaisin kotiin syömään, ei mitään yöllä ulkona roikkumista todellakaan :D
Pariisin kautta mentiin mekin ja Lontoossa ja Brightonissa käytiin. Olisi tosi kiva käydä joskus uudelleen Isle of Wightilla, upeat maisemat.
Torquay, vuosi oli muistaakseni 2005. Turhan nuoria oltiin, olin 14v. Samalla kurssilla oli 18v jätkä jonka kanssa pussailin.
Vierailija kirjoitti:
Eastbourne 1986, olisi kiva kuulla kurssilaisista. En kylläkään muista nimiä. Olimme intensiivi kurssilla neljä viikkoa ja vietimme viikonlopun Pariisissa.
Mitä teitte Pariisissa?
Vierailija kirjoitti:
EF 90-luvulla Brighton ja Torquay. Olin 15 ja 17 v. Suurta itsenäistymistä ja hauskaa aikaa.
Mitä vanhempasi tekivät työkseen?
Lontoo, heinäkuu 86, olin 15-vuotias.
Hauska reissu, rakastuin Lontooseen palavasti ja päätin että haluan asua siellä aikuisena.
Ollaan edelleen huonekaverin kanssa kavereita ja Lontoossa olen asunut jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Lontoo, heinäkuu 86, olin 15-vuotias.
Hauska reissu, rakastuin Lontooseen palavasti ja päätin että haluan asua siellä aikuisena.Ollaan edelleen huonekaverin kanssa kavereita ja Lontoossa olen asunut jo 30 vuotta.
Mikä firma muka järkkäsi kielikursseja Lontoossa? Ne oli aina jossain pikkukaupungissa ja Lontooseen tehtiin joku päiväretki.
Eastbourne kesä 85 ja pikku hiprakassa melkein joka päivä....Pariisissakin käytiin joupottelemassa....poikani nyt 15v ja ihan eri meininki nykyään....
Tjärebprg kesä 85 Eastbourne....huh huh ku vieläkin huikoo
Brighton 96.
Oli kyllä todella hauska kuukausi pikkukaupungin kasvatille. Ja joo, omat lapseni eivät moista reissua tee..
Kyllä, 4 viikkoa 14-vuotiaana ja baarissa oltiin.. tehtiin kyllä muutakin, siis ihan järkeviä juttuja. Oli ihan mielettömän hieno reissu, kaiholla muistelen.
Ja omiani en päästäisi ikinä nykymaailmassa! 😁