Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömintä mitä mies on sanonut/tehnyt odotusaikana?

01.02.2006 |

Oli niin hauska ketju tuolla synnytysosiossa, että tehdäänpäs tänne samanlainen. Eli tarinoita kehiin, millaisilla kommenteilla miehet ovat meitä odottavia äitejä hauskuuttaneet. Voin aloittaa :)

Nyt menossa rv10+2. Muutama päivä sitten mies sanoi, että " eihän tämä raskausaika niin hirveää olo mitä kaikki aina puhuu, sinäkin olet niin energinen!" Nauroin ja kysyin, onko hän unohtanut ne pari viikkoa, jotka kärsin " kestokrapulasta" eli pahoinvointia 24h/vrk, muutaman kerran jouduin oksentamaan ja yhden kerran mm. kun olimme pizzalla ja ehdin syödä neljäsosan pizzastani, kun tuntui siltä että laatta lentää pöydälle - niinpä riensin oksentamaan ja tulin sitten syömään pizzan loppuun. Olen vasta muutaman päivän ehtinyt nauttia tästä energisestä olotilasta, kun pystyy syömään jo suht normaalisti. Pahoinvoinnin aikana en saanut joka päivä edes pienintäkään ateriaa alas. Noh, tätä muisteltuaan mies totesikin, että " ai niin.."

Hauskoja ovat myös miehen pohdinnat, kuten " miten se vauva hengittää siellä mahassa?" :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudesta istuimme iltaa ravintolassa ja mies tilasi taksin..Taksissa kysyin, että miksi meidän pitää taksilla ajella, kun minä olen ajokuntoinen oltuani vesilinjalla..Kyllä nauratti ja taksikuskiakin hymyilytti..(eihän sitä kaikkea voi muistaa)

Mies kehui kaverilleen, että on mennyt tosi hyvin koko raskausaika ja, että voisinkin olla seuraavat 10 vuotta raskaana, kun näyttäis hormoonit vaikuttavan positiivisesti mielialaan ja tunnemyrskytkin on vähentyneet odotuksen myötä...Näinkin voi käydä...

Vierailija
22/25 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miun mieheltä ei ainakaan vielä oo kummempia kommentteja tullu mitä nyt se on muutamaan otteeseen todennut että, ole sitten töissä varovainen, että ei saa kannella mitään... mikä on ihan kivaa, kun ei muuten oikeastaan vielä ole mitään koko raskaudesta puhunut...

paitsi kyllähän se tuossa totesi, että kun vauva sitten syntyy, niin minähän oon eka puol vuotta kotona :/ mä että tä? no eihän vauvaa voi mihinkään viedä... että sellasia oivalluksia...

ja sitten kun mun muutenkin räiskyvä luonne on todella räiskyvä ja otan kunnon raivokohtauksia, niin mies vaan toteaa, että ei saa kimpaantua, on vauva vatsassa :) eli ei vielä oikeestaan mitään sen kummempia ihmeyksiä tullut, ainkaan sellaisia mitä muut ymmärtäis yhtään hassuiks jutuiks, mutta kyllä ne mua hymyilyttää,.., ollaankin outoja luonteita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin tuossa yhtenä iltana vau-kirjalta tullutta synnytyskirjasta ja vihjasin miehellekin, että voisi sen sitten jossain vaiheessa lukaista läpi kun ekaa odotetaan eikä synnytysvalmennukseenkaan olla menossa... mies totesi siihen sitten, että " kyllähän mä jo tiedän mitä mä siellä synnytyksessä teen. Pidän sua kädestä ja pidän sulle niitä hengitysharjoituksia"

Odotan mielenkiinnolla minkälaiset hengityssulkeiset sieltä on tulossa =D ihania nuo miehet =)

Vierailija
24/25 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai naureskella oikein mukavasti!

Vierailija
25/25 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopsis