Miten tulkitsisit seuraavan viestin?
Olenkohan ihan vainoharhainen? Mieheni sai viestin, jonka sisältö oli suunnilleen seuraavanlainen: eräs nainen oli tunnistanut hänet netin keskustelupalstalta vanhaksi tutukseen "oletkohan SE tuttu, jotenkin sain sen fiiliksen", onnitteli naimisiinmenosta ja toivotti onnea myös jatkoon. Kolmesti eri tavoin.
Lähinnä kiinnitin huomioni tuohon korostettuun SE eli heti ajatuksissani oli jotain muuta kuin ihan pelkää ystävyyttä. Myös naimisiinmeno onnittelut ja jatkon toivottelut tuntui hassulta, kornilta, ehkä vittuilultakin... olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta.
Mies tietenkin kiistää kaiken, koskaan ko ihmistä tunteneensakaan. Minä pyörin ajatusteni kanssa, jos kyse olisi jostain seksisuhteesta ennen minua niin siitä on niin kauan, että muistelisiko vanhat heilat enää jälkeepäin ja onnittelisi avioliitosta?
Kommentit (26)
ja siksi kiistää tunteneensa naista ollenkaan. Nyt miehesi saa takaisin luottamuksesi vain tunnustamalla kaiken. Valehtelu saa mielikuvituksesi kehittämään paljon pahempia juttuja kuin mitä todellisuudessa on edes tapahtunut..
Tiedän kokemuksesta - onneksi ei nykyisestä suhteestani.
Minusta tuntuu, että asiassa on hämärää. Perustan väittämykseni tähän:
Mikäli naisen oma menneisyys on kunnossa eikä siellä ole pettämistä tms. niin äärimmäisen harvoin naisen epäilykset osuvat väärin. Ns. naisen vaisto toimii oikein, järkikulta yrittää kyllä usein keksiä mitä mielenkiintoisempia selityksiä, että miten asia voisi olla "hyvinpäin".
Oleellisia kysymyksiä ap:lle.
Miten harvinainen miehesi nimi on?
Miten miehesi on käyttäytynyt kun olette asiasta keskustelleet? Onko hän ollut normaali oma itsensä tuosta tilanteesta?
Oleellisia kysymyksiä ap:lle.
Miten harvinainen miehesi nimi on?
Miten miehesi on käyttäytynyt kun olette asiasta keskustelleet? Onko hän ollut normaali oma itsensä tuosta tilanteesta?
Miehelläni on ihan yleinen nimi, ei nt mikään Matti Virtanen mutta täyskaimoja on tullut muutama vastaan. Googlella löytyy kaksi tai kolmemuuta. MUTTA erhehtymisen mahdollisuus pienenee koska miehellä on ko sivustolla tiedoissaan mm asuinpaikkakunta ja syntymäpvä.
Ensin mies kielsi hyvin vakuuttavasti että nyt on ko ihminen erehtynyt henkilöstä. Välillä löi jopa leikiksi koko asian ja mustasukkaisen vaimon. Nyt alkaa jo kyllästyä aiheeseen, tyyliin "anna olla jo". Ei mitenkään pakoile aihetta, mutta kääntää keskustelua muuhun.
Itselleni on tullut jo ihan fyysisiä oireita miettimisestä, ruoka ei maistu ja kädet tärisee. Ehkä pitää vaan unohtaa koko juttu, koska selvyyttä en taida saada kuin kysymällä suoraan tuolta naiselta mistä mieheni tuntee... sitä en aio tehdä.
ap
Nyt vaan selkä seinää vastaan, uhkaat että soita suoraan koko naikkoselle ellei miehesi itse kerro totuutta! Sen verran selkärankaa pitäisi aikuisesta miehestäkin löytyä!
Mä en jaksa tajuta ihmisiä, jotka on mustasukkaisia jollekin menneisyyden kuviolle.
epäilen miestä nyt koko ajan. Ihmettelen myös miksi nainen ottaa neljän vuoden jälkeen yhteyttä mieheeni, on heillä ollut sitten mitä onkin... suhde tai flirttiä, yhden yön seksiä tms. Mitä hän tällä saa? Minä en olisi edes saannut asiaa tietooni, ellen olisi vahingossa nähnyt miehelleni tullutta yksityisviestiä (mies oli unohtanut kirjatua ulos samasta palvelusta, jota minäkin käytän)
ap