Pöntön vuoraus kakatessa ja menkat julkisissa vessoissa??
Tuosta käsikakkaketjusta pari asiaa tuli mieleen:
1) te jotka vuorailette pönttöä tai muuten tungette hirveästi extra-paperia sinne - eikö ole jo iso riski että ne pöntöt menee tukkoon???
Julkisissa vessoissa suht' usein näkee tukkeutuneita pönttöjä - yök siellä on joku käsipaskoja sillon kyllä käynyt.
Etenkin vähän vanhemmissa kiinteistöissä voi mennä helposti tukkoon. Esim. meillä töissä, vaikkei mitenkään vanhalta vaikuta, niin meni yhdessä välissä aina tukkoon vessa (kerran kun olin itse käynyt paskalla ihan NORMAALISTI mutta tarvitsin vain aika paljon paperia pyyhkimiseen, joku muu oli tosin käynyt ennen mua)..... eli ÄLKÄÄ TUKKIKO PLEASE PÖNTTÖJÄ TURHAAN!
2) Mites tamponien ja siteiden vaihto? Niistähän tulee viakka mitä rapinaa ja ääniä??
- revit siteen tiukat teipit irti
- suihkuttelet alapään
- avaat uuden ja joka ikisen teipin vetäiset
- ryttäät paperit roskiin
- kehtaatko avata sitä sidepöntön luukkua, pitääkö sekin tehdä jotenkin äänettömästi?
Tampooneista vähän samat jutut, äänet tulee papereita repiessä myös. Pahviasettimesta voi myös kuulua se sujahdus kun painetaan sisään.
Kommentit (4)
Ja pa*kallakin käyn ihan yleisissä vessoissa, laitan 1-2 kpl paperia pönttöön, ei oo ikinä menny tukkoon.
on nahnyt todella paljon vaivaa oikein numeroimalla paskanjauhannat... Ei tervetta.
.Laitan ne sellaseen kannelliseen eväsrasiaan, ei tule rapina ääntä.