Raskaana oleva ystävä ei pidä enää mitään yhteyttä...
ainoastaan lähettelee roskasähköpostia, ei edes tekstiviestejä enää tuu. Asutaan samassa kaupungissa ja ennen oltiin yhteyksissä ainakin viikottain, yleensä useamminkin.
Nyt olen sitten minäkin pikkuhiljaa jättänyt soittelut ja viestittelyt vähemmälle, kun joka kerta kun kyselen kuulumisia, vastaus on sama " eipä paljon mitään, ihan hyvää..." Nyt ei olla kohta kuukauteen kyselty kuulumisia puolin eikä toisin.
Pitäiskö jättää ihan suosiolla omaan arvoonsa? Vaikka oliskin kuinka raskaana tahansa, kai sitä nyt " velvollisuus" ystäviinsä on jonkinnäköistä yhteyttä pitää...?
Kommentit (4)
lähettämällä roskapostia... Mä oon taas niitä ihmisiä, että klikkaan deleteä lukematta, jos näen, että on joku kiertojuttu. :(
Tää on uusi asia (jota on kestanyt jo muutaman kuukauden...) ap
Kyllä on sitten ongelmat. Jospa kaveris haluaa olla rauhassa. Tuon takia mä en halua yhtään kaveria, kun heti ollaan tuputtamassa seuraa, ja maristaan jos ei pidetä jatkuvasti yhteyttä. Ystävyys on oikeasti ihan liian sitova rasite nykymaailmassa.
ovat kyllä luku sinänsä. Minulla on myös yksi ent. ystävä, joka ei kykene muuhun, kuin lähettämään kilometrin pitkälle sähköpostiosoitejonolle kaikenlaisia roskaposteja. Yleensäkin noita roskaposteja lähettelevät ystävät tai tutut, ihmettelen heitä. Minusta on epämiellyttävää ja tyhmää suorastaan, että sellaisia joku tuttuni lähettelee. Ymmärrän, siis silloin tällöin jokin hyvä kuva tai vitsi,mutta että tulee ihan kuin tykin piipusta niitä, tekisi mieli laittaa joku esto juuri tuon ystäväni viestitulvaan, siis tuntuu joskus, että onko se ihan piruilua, minun mielestäni se on hiukan kuin ystävien ja tuttujen aliarvioimista. Että mitään muuta kommunikointia ei harrasteta,ainoastaan noita juntteja roskapostiviestejä tulee.Ja usein ne on myös aivan typeriä viestejä. Olisi edes teräviä, mielenkiintoisia havaintoja asioista, mutta juuri sellaisia typeriä kuvia kaikenlaisista maailmalla sattuneista kommelluksista. Huh