Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa istukan kalkkeutuminen?

Vierailija
08.02.2006 |

Mulla rv 39+4. Lääkäri sanoi eilen että istukka on jo kovin kalkkeutunut. Olen ymmärtänyt että se liittyy yliaikaisuuteen ja sillloin istukka ei välttämättä toimi enää kunnolla. Osaako joku joka asiasta tietää, kertoa mitä se todella tarkottaa, lääkäri oli kovin kiireinen enkä sitten tyhmä kyllä tajunnut alkaa sen enempää kyselemään, eikä lääkäri asiaan sen enempää puuttunut. Kiitos vastauksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla käynnistetty synnytys viikolla 36, istukan huonon toiminnan vuoksi, ja kahdesti elämässä maistellut tupakkaa. (tehokas aine ilmeisesti?)

istukka ei enää anna hyvin ravinteita sun muita ja vauvan kasvu hidastuu.

Vierailija
2/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri muuten kysyi samaa, sanoi heti että kumpi polttaa, sinä vai miehesi. Voinko nyt silti luottaa siihen että vauvalla ei mitään hätää kun ei lääkäri sitä sen enempi kommentoinut? Pelottaa tuo mitä joku sanoi että ei saa enää kunnolla ravinteita, vauva oli muutenkin aika pieni ja mulla vielä verenpaine koholla...???

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kaveri itse kertoi minulle, että on koko raskausajan polttanut paljon enemmän tupakkia kuin muutoin. Mutta sinullahan ei ole tupakka onneksi ongelma.

Vierailija
4/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin vkolla 39+4 ja minullakin luki,että istukka kalkkeutunut. Terve tyttö tuli... Siis olettaisin,että se lekuri olisi ryhtynyt " toimenpiteisiin" jos kalkkeutuminen olisi niin vakavaa?

Vierailija
5/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun istukkani oli sellainen aika kova kökkäre jo synnytyksessä, kolmos luokkaa. 36+6syntyny vauva painoi 2kg, oli viikkoihin nähden pieni, varmaan johtui istukasta. oliko sun pissis puhdas? siis ettei ollu proteiiniä? näkyykö silmissä sellaisia mustia noki-höytäleitä? tai päänsärkyä? ettei alkais hiipiä raskausmyrkytys päälle. mutta olet jo pitkällä! =) vauvalla kaikki hyvin varmasti vaikka syntyisi tänään. jos noita muita oireita on niin käy neuvolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi