Kuinka monella " sinkulla" on vakipano?
Kommentit (9)
on tosi sopiva ratkaisu ainakin mulle. Vaan hyviä puolia, tätä on nyt jatkunut n. 1,5 v.
Mulla on vakipano, ei tosi ole ollut kuin vasta vähän aikaa. nähdään noin kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Toimii hyvin ja kyllä mä edelleenkin miellän itseni sinkuksi.
Päädyttiin aina harrastamaan seksiä joka viikonloppu... Haluttiin varmaan enemmänkin kuin vain seksiä, muttemme koskaan selvinpäin osanneet jutella..
Nyt on paljon parempi, kun on ihminen, jonka kanssa haluaa olla muutenkin ja seksikin on kaiken lisäksi loistavaa..:))
minua ei häiritse, tautivaarat on eliminoitu....
sinkkuna kolme samaan aikaan. Siis ei _samaan aikaan_, mutta aina niistä joku oli vapaana ja erityyppisiä olivat.
vakipano sinkkuaikana n. 6kk ennenkuin tapasin Mieheni.
Mua vain häiritsi se kun ei ollut tunnetta tai rakkautta mukana, en niin nauttinut sekstailusta. Mies oli aika extrovertti, palomies kun oli, joten sen fantasioita en edes kaikkia halunnut toteuttaa. Välillä ahdisti sen yliseksuaalisuus...ehkä niitä vakipanoja on niitä " oikeita" vähemmän oikeita. Kun aloitin seurustelun sanoi mies, että saan soittaa kun avoliitossa menee huonosti...
on eräs kolmen lapsen isä..vaimo ei tiedä mitään meidän joka viikkoisesta sessiosta, ku mies sanoo aina että on töissä, vaikka onkin mun luona :D
tavataan ja noin kerran viikossa.