Muut viimeisillään raskaana olevat!
Miten saatte ajan kulumaan? Mitä teette, ettei koko ajan vaan ODOTA? Miten jaksatte?
Mulla koko ajan ajatukset synnytyksessä vaikka esikoinen mennyt yli, niin kait sitten tämäkin... Esikoinen kyllä pitää kiireisenä, mutta silti ajatukset vaan pyörii odottamisessa.
Kommentit (4)
ja makoillen... olen ollut joulukuun puolesta välistä asti sairaslomalla ja levähdellyt supistusten takia. Nyt aletaan oleen jo hyvillä viikoilla,m ut kunto niin huonpo, ettei pysty mitään tekemään. Ens viikolle ois varattu vielä jalkahoito, jos sinne asti pääsen synnyttämättä. Ens viikolla rv 35 täynnä, edellinenkin syntynyt noilla viikoilla...
en uskonut että aikani tulisi pitkäksi näinä viikkoina äitityslomalla, mutta kyllä se on tullut. Vauva varten kaikki on ollut valmiina jo muutaman viikon. Nyt olen vain yrittänyt lueskella , katsoa telkkaa ja elokuvia, ulkoilla... mutta ei tätä notkumista tahdo loputtomiin jaksaa- syntyisi jo :o)
No, viime yönä tuli ensimmäiset merkit, että jotakin voisi olla tapahtumassa- limatulppa lähti ja alkoi supistelemaan. Tätä ennen ei ole supparin supparia ollut- katsotaan joko tästä kohta pääsisi tosi toimiin...
viimeisilläni hauskuutin itseäni tilaamalla nettikaupoista kaikenlaista kivaa vauvalle. :) Siinä vaiheessa maksoin mielelläni muutaman euron ylimääräistä siitä, että posti toi tavarat kotiovelle asti...