Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin paikka missä olet masturboinut?

Vierailija
12.05.2014 |

Mulla linja-auto!

Kommentit (224)

Vierailija
201/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40

Eräällä mökillä nukuin parvella myös vieraana olleen pariskunnan kanssa. 

Yöllä heräsin ja avasin silmäni. Pariskunnan mies makasi peitto syrjässä runkaten paksua kaulaan ja minua tuijottaen. 

Vedin peiton päältäni ja siinä molemmat lennätti mällit lopuksi. 

Vierailija
202/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ajaessani🥺 t nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kun olimme jo eronneet exän kanssa mutta ex-anoppiin oli jäänyt hyvät välit vielä.

Olin hakemassa auto aika kaukana kotipitäjästä joten palatessani jo kotiin päin tein extempore kyselyn tienpäältä voisinko tulla ja yöpyä hänellä kun matkalla kotiin nyt yö tuli vastaan. Sain sitten vastauksen häneltä, että kyllä se hänelle sopii.

Jäin sitten hänen luokseen sen kerran yöksi. Kuin vanhasta tottumuksesta hän laittoi minulle siihen tuttuun paikkaan petivaatteet sänkyyn, joka oli hänen pienen asuntonsa, hänen makuukammarin vastapäätä. Siinä olimme tottuneet ennenkin nukkua niin nytkin. 

Itselleni siinä maatapanolle alkaessa kun niitä viimeisiä iltatoimia tehtii vuoron perään niin näin kun hänkin oli omaan yönuttuunsa pukeutunut. Hän näytti yhtä vetävältä kuin ennenkin olin huomannut vaikka olikin jo mature-ikäinen itseeni verrattuna.

Siinä sitten sängyssä maaten aloin tuntea hiukan kuumotusta nivusissani kun näin hänet omalla sängyllään pyörimässä peiton alta pois mutta samalla paljastaen kuumottavia puoliaan hänen vastalostaan. Kiihotuin näkemästäni niin että aloin siinä kyljelläni masturboimaan hillittömästi lisää.

Siinä oli kokoajan se sellainen tunne, että tuntui kuin koko ajan käy niin että ex-anoppini herää ja huomaa masturbointini. Ja sehän vain kiihoitti mua lisää aina siihen asti kun käännyin selälleni ja riisuin lämpimän peiton päältäni ja päätin laukeen suoraan ylöspäin ja vatsalleni. Ja niin siinä niin hullussa kiimassa onnistuinkin tekemään. Ja samalla unohdin seurata vastapäistä sänkyä, että mitä jos hän, ex-anoppini olisikin herännyt masturbointiini?

Näin kävi. En vain tiedä sanoa, että huomasiko hän mitään öisestä touhuiluistani mutta huomasin. Miten hän aamulla kun tarjoili kahvia ja muuta aamupalaa minulle, niin kysyi sitten minulta: 

Nukuitko hyvin..niin minäkin.. vaikka hassua kun näin erään jännän unen..? Sinä olit siinä.. 

Vierailija
204/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö dildoa ? Oliko mahdollisesti hameen alla pillu kosteana reisille valuen hiton kiihottavaa kuvitella sinua tyydyttävässä itseäsi.

Vierailija
205/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö dildoa ? Oliko mahdollisesti hameen alla pillu kosteana reisille valuen hiton kiihottavaa kuvitella sinua tyydyttävässä itseäsi.

Ihan vaan sormin farkkujen päältä 😁 pysyin tiellä😄 muutamia kertoja näin 

Vierailija
206/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkarit varmaan märkänä, saitko orgasmin ?

M

Vierailija
207/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Sain? En kai nyt kesken jättäny 😄 kotona vaihdoin piksut

Vierailija
208/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äiti

Vierailija
209/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 19v silloiselta tyttöystävältä bj:n leffateatterissa ja 24 vuotiaana 40v yh:ltä ruotsinlaivan aulan sohvalla.

En runkkaa julkisilla paikoilla

Vierailija
210/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kostuitko helposti ? 

M

Vierailija
211/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävää suudellessa kauan sitten. Seksiin ei vielä menty ja housuissa pullotti armottomasti. Otin sen sitten ulos ja hellästi runkkasin samalla tyttöä suudellen. Hän taisi kerran vilkaista että mitä oikein teen, mutta sitten jatkoi janoisiin pusuihini vastaamista niin kuin ei mitään outoa olisi meneillään.

Vierailija
212/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kostuitko helposti ? 

M

Aina 😂 ajatuksen voimalla. Tai ei tarvi paljon mitään. Se on vaan niin

Vierailija
213/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kostuitko helposti ? 

M

Aina 😂 ajatuksen voimalla. Tai ei tarvi paljon mitään. Se on vaan

Mniin

Toimiiko tämän seksipalstan lukeminen myös kosteuttavana ? 

Vierailija
214/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta ei toimi 😄

Vierailija
215/224 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävää suudellessa kauan sitten. Seksiin ei vielä menty ja housuissa pullotti armottomasti. Otin sen sitten ulos ja hellästi runkkasin samalla tyttöä suudellen. Hän taisi kerran vilkaista että mitä oikein teen, mutta sitten jatkoi janoisiin pusuihini vastaamista niin kuin ei mitään outoa olisi meneillään.

Mulla oli samanlainen poikaystävä kuin sinä. Aina kalussa kiinni kun suudeltiin. Aluksi se tuntui oudolta, mutta siihen tottui koska se toistui aina kun mahdollista ts. olimme kahdestaan. Jotenkin sairaasti se alkoi kiihottamaan mua koska ajattelin olevani niin kuuma, ettei hän pystynyt olemaan runkkaamatta suudellessa.

Vierailija
216/224 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin mummolassa ja katselin vanhaa albumia, jossa oli isotätini rippikuva. Kuvassa hän näytti täysin kouluihastukseltani. Niiiiin kaunis! Odotin, että mummo menee päivätorkuilleen ja otin albumin vierasmakkariin mukaan ja menin makuulle sängylle albumi ja kuva edessäni. Aloin siinä mummon vieraspedillä liikutella lantiota hiljakseen hinkatakseni pippeliä patjaa vasten kuvitellessani ihastukseni isotädin kuvan tilalle ja siinä kunnolla jyystäen niin kiimassa, etten muista montaa kertaa olleeni edes silloin nuorena tulin valtavan lastin housuihini ja kosteus levisi myös patjaan. Käänsin sen kaksinkerroin ja kurkistin varovasti ovesta yhä tosi hengästyksissä, että mummo oli yhä nukkumassa. 

Vierailija
217/224 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei outo paikka mutta erikoinen tilanne.

Istuin jumppapallon päällä ja tein olkkarin pöydän ääressä palapeliä samalla. Muu perhe (mies ja lapset) oli eri huoneissa.

Vierailija
218/224 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt niin oudoissa paikoissa ole tehnyt, koulun vessoissa, kerran luokassa ilman käsiä pulpetin alla lantiota nostellen... mutta yksi tilanne on jäänyt mieleen. Tyttö, jonka kanssa seukkasin nuorempana tykkäsi katsella ja hänen nähtensä tuli tehtyä useamman kerran. Halusin purkaa paineet nopeaa ja sitten keskittyä uusintaan. Hän ehdotti sitä, että vetelisin ja hän katselisi. Olin jo päällä ja työntymässä tytön sisään kun hän sanoi että runkkaisin siinä. Ja niin tein ja tähtäsin purkauksen pois tytöstä ikkunaverhoihin. Hän piti siitä vaikka sanoin etten halunnut liata verhoja. Sitten nopeasti sisään yhä pystyssä olevalla värkillä ja toiseen orgasmiin tytön mukana.

Vierailija
219/224 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen selässä. Harrastin ratsastusta ujona nuorena ja olin tallilla ainut poika kauniiden tyttöjen keskellä. Monesti minulla oli kova erektio ratsastaessa ja sitten laukesin housuihin käsin koskematta. Tuntui taivaalliselta ja tytöt hymyilivät nähdessäni housuni. Asiasta ei tietenkään koskaan puhuttu, mutta luulen, että he arvasivat mitä oli tapahtunut.

Vierailija
220/224 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa leirillä keskellä yötä yksin metsässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi