Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskenmenoko?

01.02.2006 |

Hei!

tein viime viikolla positiivisen testin ja nyt olisi siis rv 5+3. Ensimmäisestä raskaudesta olisi kyse ja yritystä takana 9 kk. Eilen alkoi kuitenkin vuoto, joka loppui eilen melkein saman tien mutta alkoi uudelleen tänään runsaanpana. Nyt vessassa käydessä tippuu ihan pisaroita verta. =( Soitin jo eilen neuvolaan ja sain ohjeeksi levätä(sairaslomapäivä) ja seurata tilannetta. Jos vuoto runsastuu hurjasti niin sitten päivystykseen. Onko tässä kaikki mitä voin? Mitä sairaalassa sitten tehdään? Onko jo näin alussa tarpeen tehdä kaavinta? Onko sikiö minkä kokoinen?

Olo on tyrmätty. Miksi meille? Kun viimein ja vihdoin tärppäsi niin onko tämä oikein että se menee kesken? PELOTTAA!

Essa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viel välttämättä mikään keskenmeno ole. Mulla oli kaikenmaailman vuotoja kun odotin esikoista.Viikolla 8 oli sit todella raju vuoto ja silloin meinas mennä kesken vuoto oli tosi kova ja istukassa oli joku hematooma.Ei kuitenkaan mennyt. Noilla viikoilla ei sairaalassa voida tehdä asialle mitään. Mut laitettiin silloin vk8 vuodelepoon.Mutta kyllä se vuoto on sit jo aika kova jos keskenmenee. Mulla on ollut yks alkuraskauden keskenmeno ja se vuoto ja kivut oli aivan kamalat.

Toivotaan, että raskaus jatkuisi ja vuoto loppuis

Vierailija
2/2 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itselläni oli n. pari viikkoa vuotoa ja olin aivan varma, että kesken se on mennyt. Ja niin myös neuvolassakin epäiltiin, kun sinne soitin. Kuitenkin tein testin parin viikon päästä uudestaan vaikka vuoto vaan jatkui, ja plussaa se vaan näytti. Menin sit lopulta neuvolaan, että se epätietoisuus loppuisi. Pääsin heti samana päivänä ultraan ja siellähän se vauveli köllötteli eikä ultrassa löytynyt mitään syytä vuodolle!

Lääkäri vain sanoi, että joskus vuodoille ei löydy mitään selitystä, sitä vaan on. Puhui myös jostain polyypeista kohdussa, jotka voi aiheuttaa vuotoa, mutta ovat vaarattomia.

Eli ei se vuoto aina ole merkki keskenmenosta, vaikka tiedän tunteen, kun on jo itse aivan varma asiasta ja pettymys on mitä suurin.

Hommaudu heti ultraan, niin saat selvyyden asialle!

Pidetään peukkuja! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla