Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laitoshuoltajan työ sairaalassa
05.04.2014 |
Löytyykö täältä sairaalassa työskenteleviä laitoshuoltajia? Millainen on työnkuvanne ja päivittäiset työtehtävät? Minulle on tarjottu sijaisuutta sairaalassa laitoshuoltajana, koulutusta ei ole mutta siivoustyötä oleb tehnyt muutaman vuoden ajan. Mietittyttää kannatraisiko työ ottaa vastaan vai ei kun sairaalasiivous on kuitenkin vähän eri kuin toimistojen siivoaminen. Oppiiko työhön nopeasti ja mikä siinä on mieleatänne haastavinta?
Kommentit (43)
Meillä taysissa sairaalahygienia on muisto vain viimeisten säästöjen jälkeen. Ei se näin keikkalaista enää haittaa, ammattilaista joskus hävetti. Se ruokahomma tosiaan kuuluu koulutukseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sinänsä ihan ymmärrettävää. Mutta vain ruuan vienti ja pois hakeminen. Eri asia se, että menet tarjottimen kanssa ja ruokapöytää ei näy koska edessä on rollaattorit,tippatelineet ja pöydät täynnä tavaraa. Hoitajien tehtävä etukäteen avustaa potilas ruokailu asentoon, herättää aamupalalle jne. Yleensä minä tyydyn jättämään tarjottimen sitten vaikka lavuaariin reunalle ja sanon huoneen hoitajalle, että raivaa itse tiensä potilaan luokse. Minulla odottaa vielä 20 muutakin ruokaa jaettavaksi.