Mitä tehdä, kun kumpaakaan ei seksi kiinnosta?
Tai itse asiassa seksi kiinnostaa, mutta kumpikaan ei kiihotu tarpeeksi ---> laukea. Seksi on tylsää! Mä en ymmärrä miten tämä tilanne on tähän tullut? Miksi seksi ei tunnu miltään?? Kumpikin haluaisi saada orgasmin, kumpikin tahtoo seksiä, mutta kuitenkaan itse seksi ei tunnu miltään... Turhauttaa, kun tekisi mieli hyvää seksiä, eikä sitä saa! Miehen seksitaidoissa ei vikaa ole, meillä oli viisi vuotta erittäin toimiva ja hyvä seksielämä, mutta nyt viimeisten pikkulapsivuosien aikana seksin määrä on vähentynyt (mutta silti ollaan aina nautittu ja lauettu!), mutta nyt sitten seksi ei enää tunnu miltään.
Sanokaa nyt, mitä pitäis tehdä??? Mitkään "uuden kokeilemiset" ei auta. Kahdenkeskistä parisuhdelomaa irti lapsista ei ole mahdollista saada. Mitä pitäis tehdä?? Auttakaa nyt, mä en ole saanut moneen kuukauteen orgasmia!!!!!
Teillä taitaa molemmilla olla kovia suorituspaineita seksin suhteen, annatte asian olla vähän aikaa niin ei ahdista tuo orgasmiasia. Ei ole tavatonta olla puolikin vuotta ilman, kyllä se siitä sitten alkaa taas maistumaan.