Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reiman sivuilla on jo kuvia kevätmallistosta

01.02.2006 |

Ainakin kuvissa näyttävät ihan reippaan värisiltä. Täällä paljon parjattu pinkki-vaaleanpuna yhdistelmä tytöllä näyttikin minun silmääni ihan kivalta. Taidan olla kasarihenkinen mamma :-)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin reiman sivuilla enkä löytänyt... Tai sitten olen ihan tauno...

Vierailija
2/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivoja värejä & etenkin lime on oikein kauniin värinen!. Onkohan tuo sininen sellainen kauniin vaaleansininen...?, siltä se ainakin näyttää mutta tekstinä on kuitenkin SININEN ei VAALEANSININEN.

Leikkaukset on myös mielestäni tosi kivat!. Onneksi nämä tosiaan miellytti silmää, koska Jonathanit ei kuvien perusteella sitten ole ollenkaan näin kivoja. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet reiman sivulle, klikkaat siitä vasemmasta sivusta esim. kohtaa reima kids, siitä sitten esim. reimatec & siitä seuraavaksi vaikka koko tuotevalikoima. Sinne alas sitten talvitamineiden jatkoksi ilmestyy kevät mallistoa. :)

Vierailija
4/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sininen on suht vaalea, aika sama vaalea kun viime vuonna. ja t.sininen on tumma sininen!

pinkki/vpun oli musta luonnossa tyttöjen väreistä paras. savi/vpun oli mun mieleen turhan iisi ;)

Tuo pinkki on vielä ärhäkkäämpi kun viime kevään pinkki. Viime kevään pinkki oli meillä ainakin tyttöjen mieleen kovasti.

keltaisestakin tykkäsin. kelta-savi oli ihan kiva yhdistelmä, vähän vaihtelua.

Vierailija
5/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tauno... Katsoin vain että tutut talvikuvat lähtevät latautumaan enkä jaksanut odottaa että perään tulevat kevätkuvatkin ;)

Vierailija
6/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta t.sininen-vihreä (lime?) on aivan ihana...jos niitä on jäljellä kun alennusmyynnit tulee niin ostan varmasti. En kyllä viitsi 100euroa maksaa, kun nyttenkin sain tytölle reimatecin välikausihaalarin 30eurolla.

Vierailija
7/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ostaa sen 92cm etukäteen syksyksi pojalle, kun sain yhteishyvän mukana sen 20¿ etusetelin yli 100¿ ostoksesta.. jää haalarille hintaa n.80¿ siinä =) tuskin tota kokoa enää syksyllä löytyy, eli alejen varaan en uskalla laskea.

Ja munhan ei pitänyt haksahtaa haalariin.. :)

Vierailija
8/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan haalariin millaisia pipoja? Onko kukaan bongannut livenä?

Aika suolainen hinta,toisaalta mulla olis 35 euron bonusseteli ...;)

Vierailija
9/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipoista.

On sellainen hiippamallinen pallukkapipo kun viime keväänäkin. joko savi-lime tai tummansininen-vaaleansininen. ei raidallinen niinkuin viime vuonna, vaan värien raja menee siinä hiipan alussa.

Sitten on yksivärisiä peruspipoja jossa on painettu se sama numero kun takeissakin.

sitten oli tummansininen-lime raidallisia peruspipoja.

Olikohan muita... tec hattuja oli sydvesti ja lipallinen.

Vierailija
10/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkan Pikkuväessä oli jo esillä paljon haalareita. Mielestäni paljon kauniita värejä. Erityisesti jäi mieleen beige/vaaleanpunainen.

Vierailija
11/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla sitten tuo Reiman babyhaalari, joka on Sokoksen helmikuun kantisetuna? Sitä kun en Reiman sivuilta löytänyt? Lienee joku Sokoksen oma malli...

Vierailija
12/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta epiapi!. Sitten nuo ovat kyllä aivan ihania... (rakastan vaaleansinistä). ;)

Vaihteeksi tuo lime-t.sin. kyllä houkuttelee, mutta kun en tarvitsisi haalaria muille kun vanhimmalle pojalleni 6v6kk & luulen että hänelle voisi jo pelkästään ostaa takin+housut yhdistelmän. Tosin löytyyhän tuota limeä niistä takeistakin. :)

Kahdelle nuoremalle pojalle ostin viime kesän alesta reimatecit, mutta nyt kyllä himottaisi ostaa nämä uudet mallit... kun sitä vaan malttasi niihin aleihin odotella. :P

Keltaisesta tykkäsin minäkin & voisin jopa pojallakin pitää!.

Niin & tiklu eiköhän ne Jonathanien kuvatkin pian tuonne Jesper Juniorin sivuille ilmesty, itse olen jälleenmyyjä joten nään kuvat hiukan aiemmin.. ;)

Vierailija
13/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut ainakaan minun mieleeni oli enemmänkin sellaista pehmeää tuulipukukangasta joten en usko että pitää kosteutta ollenkaan, en suosittele!

Vierailija
14/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarvi paljon kontata ja kaatuilla se päällä ja on ihan säpäleinä se puku..

Vierailija
15/18 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko ainoa, jonka mielestä tuo lime on oikeasti NEONVIHREÄ, samoin pinkki tai mikä aniliininpunainen se oli, oli tosi kirkas? 80-luvun hyvin muistavana ei innosta yhtään. :-)

Vierailija
16/18 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby mallista Jonas haalaria jonka värinä on vaaleanpunainen/tumman sininen? Se voisi olla kiva meidän pikku likalle. En tykännyt kovin paljoa siitä Matilda mallista joka on tytöille tarkoitettu. Ja toi baby malli on varmaan parempi just 1-vuotta täyttäneelle..?

Vierailija
17/18 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin eniten juuri vaal.pun-t.sin babymallista, takkin ja housuinakin oli aika kiva. Nyt kun vielä löytäsi vaal.pun sydän pipon =)

Vierailija
18/18 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisessa päivänvalossa... Suurin osa väreistä tosi räikeitä ja osa väreistä vääristynyt ihan pliisuiksi harmaiksi. Kannattaa tosiaan käydä kaupassa niitä katsomassa - värit saattavat todellakin yllättää. Osa niistä näyttää ihan 80-luvun " neonväreiltä" .