Suomen kaunein nainen?
Niin kuka on suomen kaunein nainen mielestäsi? :)
Kommentit (377)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:17"]Mun äiti <3
[/quote] ihana. :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:16"]
Se tumma nainen, joka on Ylellä ohjelmakuuluttajana. Se on joku vanha missi, mutta minusta tosi kaunis edelleen. Kauniit piirteet ja värit ja puhuu viehättävästi.
[/quote]
Entäs se tumma-tukkainen urheilutoimittaja, kuka tää nyt oli?
[/quote]
Petra Manner?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:10"]Sara la Fountain on oikeasti todella kaunis.
[/quote]
Ja Maria Jungner.
Bean äiti on kauniimpi. Toisille tyttäret ja toisille äidit.
En tiedä kuka olisi kaunein, mutta Janina Fry tulee ekana mieleen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:10"]Sara la Fountain on oikeasti todella kaunis.
[/quote]
Ja Maria Jungner.
[/quote]
Samoja mietin molemmilla klassiset piirteet :)
Mitä ihmettä, Kiira Korpi saa miinuksia joiltain? Varmasti vain av:lla, onhan tuo noteerattu maailmanlaajuisestikin. Ihan tosi kaunis ja terveyden perikuva.
Itse kyllä mainitsisin Minna Parikan, ja sen HellsInkin tatuoijan jonka nimeä en tiedä mutta jonkun huuhaakanavan ohjelmassa taisi olla.
Tosi nätit piirteet ja esimerkkejä joilla paljon meikkiä ja laitettu olemus toimii :) Pipsa Hurmerinta myös.
Kai olen nättien hymyjen ja huulipunan perään vaikka olenkin nainen, ehkei nää niitä ihan kaikkien miesten ykkösiä olisi
Jos tässä kysyttiin omaa mielipidettä, niin naapurini! 25v nainen, lumoavat vähän kellertävän vihreät silmät (en ole koskaan nähnyt samanlaisia, edes kuvissa), vaalea virheetön iho ja mustat pitkät hiukset. Hänet nähdessään alan aina miettimään, ettei tasan ole käyneet minulla onnenlahjat, tunnen itseni tämän naisen rinnalla ihan variksenpelättimeksi! Muutenkin tällä naisella on hyvin klassisen kauniit piirteet ja upea kroppa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:36"]Mitä ihmettä, Kiira Korpi saa miinuksia joiltain? Varmasti vain av:lla, onhan tuo noteerattu maailmanlaajuisestikin. Ihan tosi kaunis ja terveyden perikuva.
Itse kyllä mainitsisin Minna Parikan, ja sen HellsInkin tatuoijan jonka nimeä en tiedä mutta jonkun huuhaakanavan ohjelmassa taisi olla.
Tosi nätit piirteet ja esimerkkejä joilla paljon meikkiä ja laitettu olemus toimii :) Pipsa Hurmerinta myös.
Kai olen nättien hymyjen ja huulipunan perään vaikka olenkin nainen, ehkei nää niitä ihan kaikkien miesten ykkösiä olisi
[/quote]
Nätti ja kaunis, kaksi eri asiaa...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:39"]Jos tässä kysyttiin omaa mielipidettä, niin naapurini! 25v nainen, lumoavat vähän kellertävän vihreät silmät (en ole koskaan nähnyt samanlaisia, edes kuvissa), vaalea virheetön iho ja mustat pitkät hiukset. Hänet nähdessään alan aina miettimään, ettei tasan ole käyneet minulla onnenlahjat, tunnen itseni tämän naisen rinnalla ihan variksenpelättimeksi! Muutenkin tällä naisella on hyvin klassisen kauniit piirteet ja upea kroppa.
[/quote]
Onko suomalainen vai juuret muualta?
Huippumalli Julia Johansen. Täydellinen pisamainen punatukka.
http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/928548_245622468973540_650245061_n.jpg
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:39"]Jos tässä kysyttiin omaa mielipidettä, niin naapurini! 25v nainen, lumoavat vähän kellertävän vihreät silmät (en ole koskaan nähnyt samanlaisia, edes kuvissa), vaalea virheetön iho ja mustat pitkät hiukset. Hänet nähdessään alan aina miettimään, ettei tasan ole käyneet minulla onnenlahjat, tunnen itseni tämän naisen rinnalla ihan variksenpelättimeksi! Muutenkin tällä naisella on hyvin klassisen kauniit piirteet ja upea kroppa.
[/quote]
Onko suomalainen vai juuret muualta?
[/quote]
Supisuomalainen on. Hiukset on tosin värjätty, oikea väri on perussuomalainen maantienharmaa. Siitä mustasta hiusväristä ja vaaleasta ihosta korostuu tosi hyvin kirkkaat silmät. :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:39"]Jos tässä kysyttiin omaa mielipidettä, niin naapurini! 25v nainen, lumoavat vähän kellertävän vihreät silmät (en ole koskaan nähnyt samanlaisia, edes kuvissa), vaalea virheetön iho ja mustat pitkät hiukset. Hänet nähdessään alan aina miettimään, ettei tasan ole käyneet minulla onnenlahjat, tunnen itseni tämän naisen rinnalla ihan variksenpelättimeksi! Muutenkin tällä naisella on hyvin klassisen kauniit piirteet ja upea kroppa.
[/quote]
mahdetaankohan tietää sama henkilö? vanha opiskelukaveri sopii kuvailemiisi piirteisiin.. onko asunut/asuuko ko. henkilö tampereen suunnalla?
Hei haloo!! Jos täällä nimenomaan kysyttiin OMAA mielipidettä kauneimmasta naisesta, niin miksi täällä alapeukutetaan näin kiivaasti? Suomalaiset on niin kateellista ja katkeraa sakkia että huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:39"]Jos tässä kysyttiin omaa mielipidettä, niin naapurini! 25v nainen, lumoavat vähän kellertävän vihreät silmät (en ole koskaan nähnyt samanlaisia, edes kuvissa), vaalea virheetön iho ja mustat pitkät hiukset. Hänet nähdessään alan aina miettimään, ettei tasan ole käyneet minulla onnenlahjat, tunnen itseni tämän naisen rinnalla ihan variksenpelättimeksi! Muutenkin tällä naisella on hyvin klassisen kauniit piirteet ja upea kroppa.
[/quote]
mahdetaankohan tietää sama henkilö? vanha opiskelukaveri sopii kuvailemiisi piirteisiin.. onko asunut/asuuko ko. henkilö tampereen suunnalla?
[/quote]
Täälläpä hyvinkin! :) Oletettavasti siis samainen henkilö kyseessä.
Helppoa!
Armi Kuusela!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/Armi_Kuusela-1.jpg
P.S Silloin ei tarvinnut huulitäytteitä tai muuta fiksaatiota... Luonnollisuus oli valttikortti ja naiset TODELLA upeita!