Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivuttomat supistukset

Vierailija
01.02.2006 |

Odotan toista lastani 25. rv ja olen viime aikoina alkanut huomaamaan kivuttomia supistuksia. Eilenkin, kun katselin illalla telkkaria, supistuksia tuli vähän väliä. Eivät satu yhtään, mutta selviä supistuksia olivat. Olen nyt ihan pihalla, että pitäisikö näistä ilmoittaa jonnekin tai tehdä asialle mitään? Esikoista odottaessani ekat supistukset tulivat rv 39 ja olivat jo tanakoita synnytyssupistuksia, joten tämä juttu on minulle ihan uusi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuttomia supistuksia on monilla ihan päivittäin raskauden toisella puoliskolla. Mutta soita vaan neuvolaan, niin saat rauhan, sitä vartenhan se laitos on.

Vierailija
2/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nla:ssa oli kanavaa hävinnyt.

Rv 30 jälkeen ei enää tullutkaan kivuttomia supistuksia vaan rv 35+alkaen alkoi tulla vähitellen kipeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan neuvolaan ja varmistan asian. Ja onneksi seuraava lääkäriaikain on jo parin viikon päästä.

t:ap

Vierailija
4/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti tuollainen voi olla ihan tavallista? Hiukan vain alkoi huolettamaan, joten ehkä sitä voisi soitella neuvolan tädille.

t:ap

Vierailija
5/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat tuollaiset kivuttomat tunnistin jo kauan ennen joulua, kolmatta odotetaan ja rv nyt 28. Eilen oli kuitenkin lääkärissä vielä kaikki tiukasti kiinni, että ilmeisesti noista ei tosiaan mitään vaaraa ole.

Etukäteen oon jo päättänyt :-) että huolestun supistuksista vasta kun ne sattuu (oikeasti), tulee alle 10min välein ja kestää vähintään sen pari tuntia. (siis supistelu, ei yksi supistus).

Vaikka voi olla että noilla ohjeilla en ehdi ajoissa sairaalaan saakka, sen verta nopeasti edellinen syntyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme