Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viela paivakodista asiaa, miksei niista vaippojen loppumisesta voida ilmoittaa aikaisemmin vaan just silloin, kun vaipat todellakin ovat loppu?

Vierailija
31.01.2006 |

Meidän tarhassa joka ikinen kerta ilmoitetaan vasta silloin, kun vaipat ovat kokonaan loppu, että tuokaa lisää vaippoja. Kiva sitten lähteä hoitopäivän päätteeksi kauppaan lasten kanssa, kun normaalisti käydään kaupassa viikonloppuna.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on 10 kilsan päässä ja päiväkoti on 100 metrin päästä meidän kodista. Eli ihan kiva lähteä ajamaan turhan takia kauppaan väsyneiden lasten kanssa.

Vierailija
2/7 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kurkkaa säännöllisesti lasta viedessäsi tai hakiessasi päiväkodin vessaan ja tarkista lapsesi vaippatilanne. Niillä on kuule siellä päiväkodissa useampi lapsi hoidettavana ja paljon enemmänkin tekemistä kuin pitää huoli siitä, että vaippatilanteesta raportoidaan päiviä etukäteen jokaiselle vanhemmalle, jonka lapsilta alkaa olla vaipat vähissä!

hei haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi,et vähän laske mitä menee ja osta viikonloppuna valmiiksi odottamaan,kun päiväkodissa tarvitaan.

Vierailija
4/7 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Daily-paketillinen (" puolikas" ja halpa) vaikka kerran viikossa, jos vaippoja kuluu vielä enemmän. Tai joka toinen viikko, mikä nyt kulutus keskimäärin on.

Vierailija
5/7 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kotona aina enemmän vaippapaketteja niin on helpompi ottaa mukaan sitten kun hoitaja sanoo että loppu on. Yritän pysyä tahdissa itsekin ja saatan kysäistä onko vaipat lopussa kun alkaa tuntua että voisi olla.

Mutta siis mitä vaikeaa on ostaa kotiin enemmän vaippoja. Ostatko aina vain yhden paketin kerrallaan? Mä ainakin ostan niitä tarjouksia (2-3 pakettia niin ja niin paljon) kun käydään isossa kaupassa ja usein pari satsia kerrallaan, jotka sitten varastoin.

Vierailija
6/7 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut päiväkodissa töissä ja noita vaippojakin järjestellyt lokeroihin ja aina laitoin " lisää vaippoja" -lapun vanhemmille kun pussi tyhjeni (ja lokerossa oli vielä jäljellä muutamaksi päiväksi). Ei ole mitenkään vaikeaa tai mahdotonta huomata että vaipat alkaa loppumaan, eikä pitäisi vaatia liikaa hoitajilta tuollainen.

Meillä siis oli wc:ssä jokaiselle lapselle lokero johon vaipat laitettiin paketeista (joita säilytettiin wc:n kaapissa). Oli kätevä systeemi.

Vierailija
7/7 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen itse ollut päiväkodissa töissä ja noita vaippojakin järjestellyt lokeroihin ja aina laitoin " lisää vaippoja" -lapun vanhemmille kun pussi tyhjeni (ja lokerossa oli vielä jäljellä muutamaksi päiväksi). Ei ole mitenkään vaikeaa tai mahdotonta huomata että vaipat alkaa loppumaan, eikä pitäisi vaatia liikaa hoitajilta tuollainen.

Meillä siis oli wc:ssä jokaiselle lapselle lokero johon vaipat laitettiin paketeista (joita säilytettiin wc:n kaapissa). Oli kätevä systeemi.

Meidänkin muksun tarhassa on tällainen systeemi eli vaippapaketteja säilytetään hoitopöydän alla ja sen yläpuolella on lokerot, joihin hoitajat sitten lisäävät vaippoja. Ja sitten, kun vaipat ovat loppu, niin laittavat eteisen lokeroon pienen lapun, että vaipat loppu! Nykyisin ostan uuden vaippapaketin, kun jäljellä on muutama vaippa, lapsi nimittäin opettelee potalle ja vaippoja ei kulu niin montaa päivässä, koska hän tekee melkein kaikki pisut ja kaikki kakat pottaan. Vaikka kuinka olen laskenut, että niin ja niin monta vaippaa menisi päivässä ja näin monta pitäisi olla vielä jäljellä, niin aina silloin on se vaipat loppu lappu lokerossa. Ja olen myös yrittänyt viedä uuden paketin jo ennen kuin lappu on lokerossa, mutta silloin on tullut hoitajilta kommenttia, että paketti ei mahdu hoitopöydän alle, kun siellä on niin monta pakettia. Ja se paketti on sitten ollut lapsen lokerossa muutaman päivän. Ja hoitajilta on turha kysyä tätä asiaa, he eivät muista, että kuinka monta vaippaa on jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan