Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt järkipuhetta tänne ja äkkiä!!!!

Vierailija
25.06.2008 |

Olin kaupan parkkipaikalla laittamassa vauvaa takaisin autoon istuimeen ja kun ojentauduin takaisin seisomaan niin ihmettelin, että mikä helvetin kauhea pistävä haju ilmestyi. Sitten näin, että koko auto on täynnä ruskeitä läiskiä. Kuin kuraa olisi roiskittu joka puolella. Myös minulla rinuksissa muutama täplä ja ostoskärryissä oleviin ostoksiinkin oli vähän roiskinut.

Ei siis näytä tavalliselta valkoiselta linnunpaskalta, mutta sitä sen on pakko olla. Mitä muutakaan. Viereinen auto oli yhtä läikykäs.

Nyt hirveä hätä. Mitäs jos sitä meni suuhunu? Tuleeko salmonella? Lintuinfluenssa? Onhan varmaa, että vauva ei saanut roiskeita?! ENtäs noi ostokset? Uskallanko käyttää niitä? Näkyvät roiskeet pyyhin paketeista kosteuspyyhkeiltä.

Se haju oli hirveä! Koko auto haisi siltä pistävältä paskalta.

Mulla on nyt sit oikeesti paniikki eli sitä järkipuhetta!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseeko vauvasi? jos ei niin ei varmaan saanut roiskeita päälleen

jos joku tauti tulee niin minkäs sille sitten voi mutta lintuinfluenssa lienee aika epätodennäköinen

Vierailija
2/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan olis joku viskannu paskaa tai kuraa teidän päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä panikoi. Ei mitään hätää. Huolellinen pesu vaan, kuten olet ilmeisesti tehnytkin. Kyllä uskallat syödä ostoksia, et kai sä niitä käärepapereita syö? Ihme juttu kyllä, en ole koskaan kuullut linnusta, jolla olisi ripuli. Ehkä se olikin lentävä lehmä?

Vierailija
4/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ois voinut olla. Parkkipaikka lähes tyhjä eikä lähelläni ketään. Sillä puolella sitä parkkipaikkaa ei ollut muita autoja kuin tuo meidän ja vieressäni oleva.

Vain mansikkamyyjä oli jossain 10 metrin päässä, lähimmät muut autot 5 metrin päässä eikä niissä ketään lähellä.

Ja miten kukaan voisi sekunnissa viskata haisevaa kuraa joka puolella autoa ja viereiseen autoon. Ja ne oli siis niin että vasemmalla puolella autoa enemmän ja katon päällä ja vain vähän siinä oikeassa kyljessä eli sillä puolella missä minäkin onneksi seisoin.

Vierailija
5/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku auto ajanut siitä ja roiskauttanut kunnolla vedet teidän auton päälle?

Vierailija
6/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun ei ollut lätäkköä eikä siitä ajanut ketään ohi ja se tapahtui siis sillä hetkelläkun minä olin siinä. Ja vaikka ois ollut lätäkkö niin ohiajamalla ei lennä kuravesi jokapuolelle autoa, siis aivan joka kylkeen ja katolle ja perään ja etunokkaan plus minun päälle ja ostosten päälle ja vielä viereiseen autoon. Ei millään.

Eikä kuravesikään itsestään lennä ja kun ei ole kuravettä eikä ohiajavia autoja niin....

Vierailija
7/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enkös minä sentään ois kuullut, jos siitä ois lentokone mennyt päältä ja sieltä tippunut paskaa.... Mutta kyllä ois pitäny olla ihan vesiripulilla sen joka siä ilmassa paskantaa. Eikä täällä ole lentokenttää lähimaillakaan joten ei juuri lentokoneet lentele.

.

Vierailija
8/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot nyt käsittäny jotai väärin.

Vierailija
9/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äsken isälleni. Hän oli myös sitä mieltä, että pakko sen oli taivaalta tulla jos sitä kerran oli joka puolella. Ei ohiajavasta autosta roiskuva kura millään voi ympäröidä koko autoa, sen sanoo järkikin.

Sain itseni vain tosi huolestuneeksi tästä kun mietin sitä, että oliko se linnunpaskaa vai kenties jotain.... jotain ihan kauheaa myrkkyä mitä lensi jostain taivaalta niskaani.

Ja mietin että jos se olikin joku tiputautinen lintu. Onko sitä täällä sitä tautia?

En oikeasti kaipaa mitään vittuilua ja naljailua kun huolettaa. :(

Vierailija
10/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelet taivaalta lentelevän ihmisten niskoihin?

Vierailija
11/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mitä myrkkyä.... Mietin jotain lentokoneita mitä lentää. Ja mietin että mitäs jos se olikin ihmisen paskaa mikä tippui lentokoneesta ja sillä tyypillä oli joku hiv tai hepatiitti joka siellä paskansa. Tiedän, kaukaa haettua ja naurettavaa mutta.... En tiedä... Sitä vain oli niin hitosti olevinaan että mietin voiko joku lintu tai lintuparvi tehdä sen. Joku isompi lintu jolla kauhea paskatauti....?

Vierailija
12/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli marsilaiset ufollaan (näkymätön ja äänetön) jotka tyhjensi ydinjätteensä loppusäilytyspaikkaan.

Vierailija
13/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan se olla joku ruttotautinen spitaalinen riippuliitäjäkin.

Vierailija
14/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt kumpiakaan, en taivaalla siis mitään. Mutta minulla meni pieni hetki siinä ihmetellessä sitä hajua. Sitten kiersin ostoskärryn kanssa auton toiselle puolelle ja näin ne läiskät ja tajusin hajun tulevan niistä. Sitten kun katselin taivaalle niin en nähnyt siellä enää mitään.

Vierailija
15/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkäät linnunkakkaa? Linnut on syöneet marjoja ja siksi se on värjääntynyttä.

Hajusta en osaa sanoa, kai jonkun linnun kakka voi pahallekin haista. Jospa vaikka marjat luultavasti ne mansikat oli huonoja?

Tottkai voit käyttää ruokia. Putsaat vaan kääreet ja varmuudeksi peset vielä kädetkin ennenkun kosket paketin jälkeen itse ruokaan.

Ja vauvan voit nyt illalla kylvettää ja auton pestä.

Ja on todella epätodennäköistä, että linnuista olisi saanut lintuinfluensaa. Suomesta on tavattu vain ihmiselle vaaratonta tautia.

Ja sen salmonella vaaran takia juuri peset ne kätesi kakkaan koskemisen jälkeen, etkä työnnä niitä suuhusi.

Vierailija
16/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko auto+naapurinauto oli siinä paskassa, ei se ainakaan linnupaskaa ollut!

miettikää,miten paljon paskaa,miten helvetin suuri lintu pitäisi olla, että paskoo 2 autoa... joku lentävä dinosaurus??

se on jotain muuta.

Vierailija
17/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ne syö marjoja, niin se todella on värjääntyvää. Ja sotkuisaa. Ei mikään pieni kiinteä valkoinen linnunkakka, vaan iso läsäys autossa ainakin helposti läpimitaltaan 10 cm ja niitä siis voi olla yhdenkin jäljiltä monta läsäystä.

Olen asunut talossa, jota räkätit rakastivat ja auto oli ison vaahteran alla, joten se oli kesäsisn yltä päältä vrikkäässä linnun kakassa. Pyykkiäkään en voinu ulkona kuivattaa.

Vierailija
18/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla taivaalta. Eihän mikän sivulta tuleva/roiskuva voi olla joka puolella sitä autoa? Eikä kura edes haise sellaiselta pistävältä.

Ja siis se oli ihan sellaista kuin kuravettä ne läiskät, eli ihan vesiripulia.

Vierailija
19/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hullulta kuin se kuullostaakin niin ihan oikeasti olen nyt pelästynyt. :( Kun mietin että onko se ensinnäkin sitä linnunpaskaa enkä keksi mitä muuta se voisi olla.

Ja mietin että mitä jos saisinkin lintuinfluenssan tai salmonellan tai jotain. Vauva luojan kiitos oli autossa kun tapahtui eli hän ei saaut roiskeita.

Vierailija
20/43 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt joskus tosi isoja linnunpaskaläjiä. SIis TODELLA SUURIA kasoja. Mutta nämä oli sellaisia pieniä läiskiä joka puolella. Kolikon kokoisia, toiset isopia ja toiset ihan pisteitä. Hajallaan joka puolella kuin vettä olisi satanut mutta ruskeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi