Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat ns. pilalle hemmotellut lapset?

Vierailija
17.05.2014 |

Tunnetko ketään hemmoteltua?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä nyt on ja mitä te menetätte jos jonkun vanhemmat lellii lastaan esim mun molemmat vanhemmat on kirurgeja ja saa siks hyvää palkkaa ja oon vielä ainut lapsi ja sen takia mulla on iPhone 7 iPad air2 iMac MacBook ja Hoverboard ja jos mulla menee puhelin rikki saan uuden paremman mun vaatteita ei ikinä osteta kirpparilta ja saan merkkivaatteita jos vaan pyydän niin että nytkö te triggeröidyitte😛🖕🏼

Vierailija
42/51 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin unohin mainita että meijän perheellä on mökki Espanjassa Eestissä ja Suomessa ja sit mul on 2adidaksen kengät 2niket 4converset ja 1vanssit et juu🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanni-maria kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä nyt on ja mitä te menetätte jos jonkun vanhemmat lellii lastaan esim mun molemmat vanhemmat on kirurgeja ja saa siks hyvää palkkaa ja oon vielä ainut lapsi ja sen takia mulla on iPhone 7 iPad air2 iMac MacBook ja Hoverboard ja jos mulla menee puhelin rikki saan uuden paremman mun vaatteita ei ikinä osteta kirpparilta ja saan merkkivaatteita jos vaan pyydän niin että nytkö te triggeröidyitte😛🖕🏼

Vähän noloa käyttää tablettia, nehän on jurakauden jäänteitä. Eikö edes hävetä oma nolous?

Vierailija
44/51 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaas, millanen on aikuisena? Itsekäs narsisti, joka aattelee vaan itteensä. Kyn on ottanut hyödyt irti ystävistään, hylkää. Ihmishirviö. Ja heittäytyy marttyyriksi hänelle sopivan paikan tullen.

Vierailija
45/51 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tapaus. Vanhempansakin saisivat katsoa peiliin. Tyhmyyttä suorastaan.

Vierailija
46/51 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkamme prinessa, 25 vee. Perheensä ja ilmeisesti sukunsa ainoa lapsi, tädit ja isovanhemmat kaikki köörissä ihailleet ja ympäröineet tämän Ihmeen.

Olemme siis suuressa hotellissa töissä, jonne tämä neiti on suhteilla päätynyt, ilman muuta koulutusta kuin lukio. 

Työkaverina: ei mitään tajua mistään hierarkiasta taikka että esim. vanhempia kollegoita EI mennä neuvomaan tai komentamaan. Koska on laiska ja kädetön kaikkeen työhön, ja on tottunut komentamaan mummosta alkaen kaikkia, niin hän sitten ripittää ja komentelee meitä muita ihan sumeilematta. Mainittakoon että samassa paikassa on töissä mm. rouva, jolla ikää 60 vee ja työkokemusta alalta. 40 vee. Ei hämärä häikäise meidän prinsessaa sekään. 

Työnteko: patalaiska, kädetön ja vihaa minkään tekemistä. Mikään siivoaminen, edes omien jälkien siistiminen, blokkaaminen tai mikään tekeminen ei nappaa. Tekee mahdollisimman löysästi ja huonosti ja näyttelee naamoja tietysti. Kerran joutui työpisteeseen, jossa tosiaan joutui hieman pistämään jalkoja liikkeelle. Seuraus:saikelle.

Asiakaspalvelu; tuntematon käsite. Pääsääntöisesti kaikki on perseestä. Makoille ravintolan puolella penkeillä kun ei jaksa seistä, haukottelee, vittuilee mielellään jos vaan vähänkään on mahdollisuus, ei mitään kunnioitusta asiakkaita kohtaan että viitsisi edes seisallaan olla ja tervehtiä heitä.  PAITSI jos asiakkaaksi erehtyy mies, ja edes vähän komea. Silloin vaihtuu tuulen suunta ja hän keskittyy tähän kaksilahkeiseen täysillä. Siinähän sitten muut hommat kasautuu, mutta kaippa se iltavuoro sitten siivoaa salin, nyt en hoksannu/ehtinyt/viitsinyt...

Ulkonäkö: wannabe-blondi, mutta kun on niin armottoman laiska ja hemmoteltu hampurilaisten mussuttaja, niin on muutamassa vuodessa lihonut varmaan 20 kiloa ja lisää tulee koko ajan. Tämähän sitä vituttaa aivan hirveesti, mutta pyöristyville kasvoille ja pienelle kaksoisleualle ei voi mittään. Harmittavasti jodumme pitämään työvaatteita töissä ja nehän  kertoo karua kertomaa esim. perseen ja reisien leviämisestä. Kyllä hieman huvittaa itseäni (olen 55 vee ja kunnossa) ja kertoilenkin mielelläni erilaisista liikuntaharrastuksista tai -kokeiluista joita olen tehnyt. Neiti kuuntelee naama happamana. SYö karkkia ja jättää lounaan väliin koska diettii, syö sitten purkkikaupalla sokerisia jugurtteja...

Tyytyväisyys elämäänsä: Aika lähellä nollaa. Ei pidä työstään , tietenkään, ei tiedä mistä pitäisi, ei ole mitään suunnitelmaa, eikä tietoa että mitä alkaisi tekemään. 

Poikaystävä olis kiva saada, mutta toistaiseksi ei ole kukaan jaksanut katella sitä muutamaa kuukautta pidempää. Nyt näyttää tuo lihominen kiihtyvän siihen tahtiin, että tarjonta kapenee yhä enemmän.

Niin tympeä, tyhjä ihminen, että en toivo hänelle oikein mitään: En töitä, en ammattia enkä miestä. Olkoot sen rakkaan sukunsa kanssa siinä ja vanhetkoon niiden kanssa. Sitten koittaa aika kun jää yksin. Ja niin muuten jää. 

Vierailija
47/51 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana on että ainokaisesta lapsesta tulee sellainen jos saa kaiken haluamansa. Pienestä pitäen merkkivaatetta ja aina seteli taskussa kun pyytänyt rahaa. Oma serkku saanut kaiken mitä pyytänyt. Oli kiusattu yläasteella kun oli niin ylimielinen. Nyt on aikuinen. Ja vähän ystäviä. Puhuu vain rahasta ja omaisuudesta.

Vierailija
48/51 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi: Noniin lapsukainen, lähdetäänpäs nyt ajamaan, muut on jo autossa, tuleppas nyt.

Lapsi: En tule, en tule!

*Pattitilannetta kestää jonkun aikaa, kunnes*

Vanhempi: No saat jonkun 50euron lelun valita jos lähdet, jooko?

Lapsi: Okei! Tulen!

Semmoinen on hemmoteltu lapsi, oppinut siis pyörittelemään vanhempiaan oman mielensä mukaan, eikä tee mitään jos ei hyödy siitä jotenkin.

Ennen vanhaan, siis n. 25-30 vuotta sitten, tuollainen lapsi olisi vain kannettu autoon. Kiukutelkoot siellä sitten. 

Vierailija
49/51 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni luokalla on yksi erittäin hemmoteltu tyttö. Tokaluokkalaisista siis kyse. Tottunut saamaan kaiken mitä haluaa, komentelee muita lakkaamatta ja haluaa kaikessa olla "pomo". Jos kaikki leikit ja yhteiset jutut eivät mene prikulleen prinsessan tahdon mukaan, tämä menee nurkkaan murjottamaan. Pitää mykkäkoulua ja jakelee läpsimisiä ja potkuja, jos joku ei tee niin kuin kuningatar haluaa.

Ei tottele eikä kuuntele aikuisiakaan. On minuakin läimäissyt ja pitää itseään ylempiarvoisens kuin muita lapsia ja jopa opettajaa. Äitinsä lellii ja antaa tälle tytölle kaiken, onhan hän äitsykän pikku prinsessa.

Ja tämän kaiken tiedän luokkaretkien, lapseni kertoman ja omien silmieni perusteella. Niin läpinäkyvää on touhu.

Ja kukaan ei laita neidille rajoja, koska....?

Vierailija
50/51 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri tuollainen maailman käsitystä vailla oleva paska. Hanki aivot saatanan leveilijä

Vierailija
51/51 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunnen yhden tytön ( noin 11-vuotias) hän luulee olevansa maailman keskipiste ja hän pakottaa äitinsä sushille. Tyttö itkee jos hän ei saa mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi