Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vit** etta taa on kamalaa, oon polttanut viimeksi klo 12, ei oo rahaa ei ja saan vasta joskus 7-8 aikaan seuraavaks tupakkaa ov

Vierailija
31.01.2006 |

ja voitte arvata tupakoitsijat että kuinka kiukkunen olen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella nyt jotain ihan muuta! Olen kyllä tietoinen noista tuskista.Lopetin uutena vuotena tupruttelun ja yllättävän helposti menee.Aina kun mieli tekee,niin pitää vaan keksiä jotain muuta tekemistä,ohittaa se himo,joka menee kyllä ohi n.15 min.Uusi himotus tietenkin tulee jossain vaiheessa,mutta sitä voi " siirtää" loputtomiin.

Vierailija
2/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt olen taas polttanut vuoden. Ei se silloin olekkaan kamalaa kun tietää/haluaa lopettaa mutta nyt kun ei tod halua lopettaa ja sitä tupakkaa ei ole ja tietää ettei sitä ole niin tuntuu aivan eriltä kuin silloin kun yrittää lopettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. tupakatta 4 vuotta, tupakoitsijana 10 (meni 2 askia päivässä)

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee kyylääminen aina,että riittääkö nyt varmasti siihen ja siihen asti,kun seuraavaksi pääsen kauppaan..Ajattelin aina,että ikinä en pysty lopettamaan,mutta päästä se on näköjään eniten kiinni koko juttu.Aloin valmistelemaan itseäni joskus marraskuussa,että se sitten loppuu uutena vuotena.Niin se sitten loppui.Olen helvatun ylpeä itsestäni ;) t.2