Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatteen PALAUTUKSESTA kauppaan..

Vierailija
31.01.2006 |

Hei,

Ostin h&m kaupasta paidan. Kotona katsoin, että se on 30 asteen pesussa pestävä. Menisin palauttamaan sen, mutta samalla huomasin, että siinä on kohtalainen (vaalea kurajälki) etumuksessa. Minä en ole sitä sotannut. Sanonko palautuksessa mitään syystä miksi palautan? (palauttaisin ilamn tahraakin) koska tahra varmasti lähtee, on ilmeisesti tippunut lattialle kaupassa. Paita lasten vaaleansininen neule. Paita ole 50% alessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siinä lukee 30 astetta niin jos on puuvillaa niin taatusti voi pestä kuumemmassakin. Laittavat vaan aina alhaiset lämpötilat ettei ihmiset keitä niitä vaatteita :D

Vierailija
2/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppäläkin aina ottaa kaikki kamat takaisin. tämä ei ole puuvillaa vaan jotain sekoitetta ja sen oloinen että ei vältämättä kestä ja muutenkin taisi olla hutiostos.. Täytyy toivoa että saan sen takaisin kauppaan..

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei tarvi perustella, sanot vain, että palatutat ämän ja tässä kuitti.

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteen jossa likaa eikä ole myyjä asiasta huomauttanut. Siellä on usein vaatteissa kuraa tms. kun ihmiset pudottelee tavaroita lattialle. Ja luultavasti tuote kyllä kestää pesun korkeammassakin lämpötilassa. Itse en pese koskaan 30 asteessa tai käsin vaan kaikki paremmat vaatteet 40 asteessa (helmikoristeiset jne. pesupussissa), eikä ole IKINÄ käynyt vaatteille huonosti.

Useimmissa kaupoissa jotka muutenkin antavat vapaaehtoisen 14 tai 30 päivän palautusoikeuden käytäntö pätee myös ale ja tarjoustuotteisiin, kuten Stokkalla, josta olen joskus ostellut Hulluilta päiviltä ja aleista tavaraa " vähän" ylimääräistä ja palauttanut sitten epäsopivat tms.