Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUOLEMANRAJAKOKEMUS muutti elämän, telkkarissa parhaillaan

Vierailija
23.03.2014 |

TV1, myös areenassa suoratoistona. Haastateltavat puhuvat mm. suuresta rakkauden kokemuksessa. Jotkut muut vastaavan läpikäyneet ovat puolestaan kokeneet pimeyttä tai tuskaa. Onneksi tuohon parempaan vaihtoehtoon, rakkauteen ja rauhaan, voi tutustua jo tässä elämässä http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson.

Vierailija
2/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tossa sanoo että kuolemanrajakokemuksen erottaa hallusinaatiosta siinä, että  hallusinaatiossa ei koe samanlaista rakkauden tunnetta ja rauhaa. Väärin, on myös sellasia hallusinaatioita esm psykoosissa, jossa pääsee äärettömän rauhan ja rakkauden kokemuksen kokemaan.

en kattonu alusta asti, miksi toi täti melkeen kuoli, mikä oli se onnettomuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava tuo mieslääkärin kokemus, tasapainoinen tieteellisyyden ja oman subjektiivisen kokemuksen yhdistäminen.

Vierailija
4/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sille naiselle tuli?

Vierailija
5/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:04"]Mikä sille naiselle tuli?

[/quote]

Joi vahingossa kodin putkimiestä

Vierailija
6/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:04"]Mikä sille naiselle tuli?

[/quote]

Joi vahingossa kodin putkimiestä

[/quote]

Niin varmaan. .

Vierailija
7/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, jonkun määrätyn aivolohkon stimuloiminen aiheuttaa tuon.

Mitään yliluonnollista/jumalallista tässä ei tietenkään ole vaikka hihhulit kuinka muuta väittäisivät.

Vierailija
8/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin oli vähän niinku ammattitauti sillä anestesialääkärillä toi kuolemanrajakokemus......

mielenkiintoista miten toi kulttuuriero nÄkyy kokemusten erilaisuudessa. Jotenkin alitajuntaan pääsee kasvuympäristön kulttuuriperintö joka vaikuttaa siihen näkeekö valkohapsisia ukkoja vai jotain muuta Kun käy "rajalla".

Sitä jäin kyllä miettimään, että miten ihmisen aivot sitten tuottaa näitä kuolemanrajan kokemuksia vain silloin kun ihminen on hengenvaarassa? Mistä ne mielikuvitusalueet ym aivoissa tietää, että nyt on tosi kyseessä Ja säästää kokemuksen vain tosipaikkoihin?

Tosin jotkuthan esim synytyksessä kivun takia voi nähdä itsensä ikäänkuin katosta käsin.

Vierailija
9/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivojen tuottamia kuvitelmia. Mitä muistat ajasta ennen syntymää? Sama kun olet kuollut, sinua ei enää ole, ei ole valoa eikä pimeyttä.

Vierailija
10/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakinhan myrkkyä tms se täti vissiin joi? Ja oli ihmisten ilmoilla. näin vain pienen osan siitä alusta ja jäi ihmetyttämään, kertokaa ny mitä se teki ettei tarvi areenaan mennä. Mistä se kodinputkimies yhtäkkiä sen mukiin olis tullu tms?

Vierailija
11/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin kerran tapaturmaan ja en tuntenut ollenkaan kipua, olin kuin päissäni ja naureskelin vaan. Jospa meillä on niin hyvin suunniteltu kroppa, että se suojaa meitä huonoilta kokemuksilta.

Vierailija
12/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:23"]Minä jouduin kerran tapaturmaan ja en tuntenut ollenkaan kipua, olin kuin päissäni ja naureskelin vaan. Jospa meillä on niin hyvin suunniteltu kroppa, että se suojaa meitä huonoilta kokemuksilta.

[/quote]

Elimistö menee shokkitilaan ja tuottaa paljon endorfiinia tms josta tuo johtuu.

Vierailija
13/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:55"]

Mulla on ollut nimenomaan kokemus tuosta rakkaudesta, mistä ohjelmassa olleet vieraat puhuivat, vaikka minulla ei kuolemanrajakokemusta ole. Mutta nimenomaan rakkaus on tuottanut kokemuksia, joista tulee mieleen joku henkimaailma... Ja enemmänkin sellainen hyvyysrakkaus on tuottanut niitä tapahtumia ja tilanteita joissa tämä tulee mieleen kuin romanttinen rakkaus.

[/quote]Mä olen Lornan kirjojen avulla löytämässä saman rakkauden.

Vierailija
14/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lornan kirjat ovat lohduttavia ja avaavat meitä tavallisimpia ihmisiä henkiselle polulle.

Vierailija
15/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:55"]

Mulla on ollut nimenomaan kokemus tuosta rakkaudesta, mistä ohjelmassa olleet vieraat puhuivat, vaikka minulla ei kuolemanrajakokemusta ole. Mutta nimenomaan rakkaus on tuottanut kokemuksia, joista tulee mieleen joku henkimaailma... Ja enemmänkin sellainen hyvyysrakkaus on tuottanut niitä tapahtumia ja tilanteita joissa tämä tulee mieleen kuin romanttinen rakkaus.

[/quote]Mä olen Lornan kirjojen avulla löytämässä saman rakkauden.

[/quote]

Niinpä. Heinäkuussa luin ekan Lornan kirjan ja lokakuussa alkoi tapahtua... Tai yksi pieni sattuma (tai ei siis sattuma) tapahtui jo heinäkuussa. Mitään en huom. odottanut, että alkaa tapahtua, jos nyt joku ajattelee, että niinpä tietysti. Mutta pakko kommentoida numerolle 23, että todellakin...

22

Vierailija
16/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea neurokirurgi Alexander Ebenin kirja ND-kokemuksista. Hyvin valaiseva teos!

Vierailija
17/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ohjelma? Linkkiä areenalle...?

Vierailija
18/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillinen tekijä.

Vierailija
19/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten tiede lähestyy kuolemanrajakokemuksia, ei sisällä sitä, että odottaako siellä "rajan takana" Jehova vai Allah, vaan sen, että nuo kokemukset kiistämättä tuntuvat osoittavan siihen suuntaan, että ihmisen tietoisuus saattaa olla täysin erillinen kokonaisuutensa.

SE on minusta mielenkiintoista ja on tapauksia, joita on mahdoton selittää millään hallusinaatioilla jne.

Mutta se, että ihmisen mieli olisi erillään ruumiista ei vielä tarkoita, että se eläisi kauan kuoleman jälkeen, ehkä se vain voi irrota hetkeksi kovan tuskan ja kriisin hetkellä, helpottaakseen kuolemaa.

Vierailija
20/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitos vinkistä ap, kävin juuri katsomassa ja vahvisti entisestään tuota minkä jo tiesinkin, kun olen paljon näitä samaisia kokemuksia katsonut. Tuo Ebenin kirja oli todellinen pettymys tuossa joukossa. Siinä oli ehkä sivullinen tuosta kokemuksesta, kaikki muu käsitteli ihan muuta. Mutta Lorne kirjoittaa noista samoista asioista, ne kirjat kannattaa lukea. Ymmärtää noita kultturierojakin, Lornehan sanoo, että samaan paikkaan kaikki tulee mutta eri ovista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi