Mitä tuotteita et osta enää toista kertaa? Mitkä osoittautuivatkin pettymykseksi?
Mulla ainakin nää:
- Vuokkosen biohajoavat siteet (kauheita koppuroita)
-suklaanmakuinen tee (hirveän makuista)
-omenakanelin makuinen purkka (myös hirveä maku)
-ja joku halvan merkin rahka (oisko ollu x-tra vai rainbow) (myös hirveän makuista mössöä)
Ei enää uudestaan, kiitos!!! :-/
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:18"]Tefal-kattilat. 4 kpl ostettu, ja jokaisesta joku osarikki.
[/quote]
Meillä on edelleen käytössä ja hyvänä pysynyt Tefalin kasari, jonka sain ylioppilaslahjaksi 2002. Oli etenkin ensimmäisinä vuosina jatkuvassa käytössä, koska oli opiskelijaboksini ainoa paistinpannu. Ilmeisesti laatu on heikentynyt ja paljon.
Ja kestävät käytössä hävyttömän vähän aikaa. Pohja rullalla ainakin kaikista paistinpannuista mitä meillä ko merkiltä on.
[/quote]
Meillä on älyttömän hyvä ja vuosia vanha Tefalin parila-paistinpannu. Menee edelleen uudesta, vaikka käytetty sitä todella paljon.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:20"]No ostin useammatkin Ecco-kävelykengät. Parikymmentä vuotta sitten niiden laatu oli mainio, nyt minun tuloihini nähden kalliit kengät kestivät puolitoista vuotta. Pohja vain murenee pois. En osta enää :(
Nanson paidat. Kutistuvat aivan hillittömästi ohjeen mukaisessa pesussa. XL-koon paidasta tulee M-kokoa, jos pituus nyt siihenkään riittää.
[/quote]
:`D Napapaita päällä ja kengät murenee, tää pitäs nähdä. :`D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:33"]- Candy-pesukone, ihan samaa mieltä, kuin edellinen siitä kirjoittanut :/
- H&M:n "pitsi"reunuksiset puuvillapikkuhousut. Kyllä musta alushousut pitää pystyä pesemään 60 asteessa, mutta jos niin tekee, pikkarit on täynnä katkenneita kuminauhanpätkiä jo parin pesun jälkeen.
- Cafe Picnicin uuniperuna-annos. Yök.
Sitä vastoin musta Lumenen ripsivärit, meikkivoiteet ja ainakin Arctic Aqua (tms.) öljytön voide on tosi hyviä!
[/quote]
Itte tykkään picnicin uuniperunasta :O lämminsavulohi ja feta <3
Tuliko sullakin nro 80 se kastike perunoiden vieressä yhdistelmänä kastike + kylmät kovat fetapalat? Lisäksi mulla perunat oli haaleat ja selkeästi vanhat. Toisena täytteenä oli jääkaapikylmät falafelpyörykät.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:53"]Elloksen kengät ja vaatteet
[/quote]
Mulla on pari Elloksen paitaa kestäny melkein 10 vuotta. Eikä miksikään oo menny. Ehkä pituus vähän kutistunut ja malli löystynyt hieman, mutta ei reiän reikää eikä kuviotkaan oo kulunu mihinkään. :-)
Ainiin vielä yksi kammotus oli jonkun halvan merkin juustoraaste, mitä ostin lasagnen pinnalle. Järkyttävän pahaa oli, ei olisi mausta edes tunnistanut juustoksi. :-X
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:53"]Elloksen kengät ja vaatteet
[/quote]
Kyllä vielä muutama vuosi taaksepäin sieltä hyvällä säkällä sai ihan kelpo takkeja ja housuja parissa vuodessa laatu on laskenut yhtä paljon kuin hinta on noussut. Ei kiitos.
Mariannen makuinen kismet. Peruskismetti on paras.
Meilläkin murenee aina nuo Lidlin muffinsit joka paikkaan, mutta silti ostetaan, ku ne on meistä hyviä. :-)
Joku sanoi täällä, että kaikki Rainbow'n tuotteet. Rainbow ja Pirkka on mielestäni selvästi profiloitu merkeiksi, jotka ovat yhtä laadukkaita kuin merkilliset tuotteet, ja X-tra ja ES puolestaan on profiloitu merkeiksi jotka ovat kuraa, tosin välillä jokin tuote on laitettu väärään ryhmään.
Rainbow-tuotteet, joita olen kokeillut ja jotka eivät olleet hyviä, ovat kaakao, ketsuppi, maustamaton jogurtti, mehut ja lasagneainekset. Lisäksi vessapaperi ja kahvi olivat huonompia kuin Lidlissä mutta ihan ok.
Omistin aikoinaan Seatin. Oli kyllä sellanen romu että en toista kertaa sellasta osta.
Remix 2. En tykännyt, mutta perus remix menee.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:32"]
- Garnierin BB. Ostin yhden tuubin silloin, kun tuote lanseerattiin ja siitä tuli hitti. En ole ostanut toista, koska ainakaan mun värikkäälle naamalleni siitä ei ollut mitään iloa, eikä kosteutuskaan riittänyt. En tiedä, pitäisikö sitten kokeilla jotakin CC-voidetta.
[/quote]
Mulla Garnierin BB-voide on ollut todella hyvää ja tasoittanut jopa mun kaameat maksaläiskät näkymättömiin. Mä en ainakaan tätä tuotetta pois vaihtaisi.
Finlaysonin lakanat ovat ohuita ja vinoon ommeltuja, ei ikinä enää.
Nanson vaatteet, kun saumat purkautuvat.
Arabian uudet muumimukit, ei ole entisellään nekään.
Helkaman kodinkoneet, candy on paljon parempia vaikka ei kaksinen sekään.
Marianne- keksit,kauheet paskaa.
Teflonin kattiloita ja pannuja ei sais kuumentaa täydellä teholla,meillä ainakin ohje suositteli max.nelostasoa.
mustikkapiirakan makuinen tee, ei maistunut mustikkapiiralle eikä edes mustikalle!
Olvi-limsat. jotenkin kitkerä maku
HenkkaMaukan topit. läpinäkyviä, heikkolaatusia rytkyjä
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:13"]
Pitää tosta Candysta sanoa, että mies oli just ostanut kun tavattiin ja mä olin, että ou nou, siis Candyn pesukone...meille on vissiin sattunut loistoyksilö, kun on ollut todella kovalla käytöllä, pestään usein pikaohjelmalla pyykit ja on nyt kestänyt ilman "vaivoja" 7,5 vuotta. Eikä pyykit ole kutistuneet, virttyneet, logot hajonneet tms. Puhdasta on pääasiassa tullut.
[/quote]
Niin, kun se kone on valmistettu noin 10 vuotta sitten! Aika moni muukin on vielä siihen aikaan ollut laatutavaraa nykyiseen verrattuna. Oikeasti voi olla onnekas, jos saa uuden koneen kestämään päivääkään yli takuuajan.
Asuksen läppärit. Takuun loppumisen jälkeen osat alkoivat lentelemään. Huolto Ruotsissa ja kaikki olisi pitänyt maksaa itse, hinta-arviotakaan ei anneta ennen kuin kone on lähetetty sinne. Ja asiakaspalvelu tietysti vain ruotsiksi tai englanniksi, joten kiva selittää missä vika, kun sitä ei tiedä suomeksikaan. Yksi kone olisi vielä mennyt huonon tuurin piikkiin mutta kolme huonoa ei.
Nokia Lumia. Vihoviimeinen kapistus. Akussa niin paljon vikaa että mutta ikävintä on se, että sinuun ei saa yhteyttä. Tekstiviestit eivät tule perille ja puhelin sanoo vain, että valittuun numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Mikäs se puhelimen tärkein ominaisuus olikaan...
Technic kynsilakka. Haisee järkyttävälle eikä kuivu ikinä. Aamulla lakattu rullautuu vielä illallakin ruttuun.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:13"]
Pitää tosta Candysta sanoa, että mies oli just ostanut kun tavattiin ja mä olin, että ou nou, siis Candyn pesukone...meille on vissiin sattunut loistoyksilö, kun on ollut todella kovalla käytöllä, pestään usein pikaohjelmalla pyykit ja on nyt kestänyt ilman "vaivoja" 7,5 vuotta. Eikä pyykit ole kutistuneet, virttyneet, logot hajonneet tms. Puhdasta on pääasiassa tullut.
[/quote]
Niin, kun se kone on valmistettu noin 10 vuotta sitten! Aika moni muukin on vielä siihen aikaan ollut laatutavaraa nykyiseen verrattuna. Oikeasti voi olla onnekas, jos saa uuden koneen kestämään päivääkään yli takuuajan.
[/quote]Candyn jenkkikaappi ostettu mökille n 10 v sitten. Toiminut moitteetta. Topfieldin digiboksi hajosi juuri takuuajan jälkeen. En oo sen koommin sitä merkkiä ostanut.
- Candy-pesukone, ihan samaa mieltä, kuin edellinen siitä kirjoittanut :/
- H&M:n "pitsi"reunuksiset puuvillapikkuhousut. Kyllä musta alushousut pitää pystyä pesemään 60 asteessa, mutta jos niin tekee, pikkarit on täynnä katkenneita kuminauhanpätkiä jo parin pesun jälkeen.
- Cafe Picnicin uuniperuna-annos. Yök.
Sitä vastoin musta Lumenen ripsivärit, meikkivoiteet ja ainakin Arctic Aqua (tms.) öljytön voide on tosi hyviä!