Mitä tuotteita et osta enää toista kertaa? Mitkä osoittautuivatkin pettymykseksi?
Mulla ainakin nää:
- Vuokkosen biohajoavat siteet (kauheita koppuroita)
-suklaanmakuinen tee (hirveän makuista)
-omenakanelin makuinen purkka (myös hirveä maku)
-ja joku halvan merkin rahka (oisko ollu x-tra vai rainbow) (myös hirveän makuista mössöä)
Ei enää uudestaan, kiitos!!! :-/
Kommentit (165)
10 vuotta sitten, vieläkö samat tuotteet on huonoja?
Uudet paistopisteen Köftis -piirakat.
Kuori kova ja sitkeähkö, sisällä täytettä liian vähän, täyte kastikemaista ja valuvaa, vöner-palat ei paras ratkaisu, esim. vönerin sijaan herneestä tehty täyte olisi parempi.
Toivoisin tavallisia vege-"liha"piirakoita paistopisteelle.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:20"]
No ostin useammatkin Ecco-kävelykengät. Parikymmentä vuotta sitten niiden laatu oli mainio, nyt minun tuloihini nähden kalliit kengät kestivät puolitoista vuotta. Pohja vain murenee pois. En osta enää :(
Nanson paidat. Kutistuvat aivan hillittömästi ohjeen mukaisessa pesussa. XL-koon paidasta tulee M-kokoa, jos pituus nyt siihenkään riittää.
[/quote]
Mulla Nanson M-kokoinen paita venyi XXL:ääkin isommaksi. Lähetin sen takaisin Nansolle ja sain uuden tilalle. Eka kerta pesukoneeseen ja sama homma :D Ei kutistunut edes kuivausrummussa kuumimmalla ohjelmalla, että sellaista kotimaista laatua...
[/quote]
Kummallista sillä nanso on minulla kestänyt 90 asteenkin pesun kun meni vahingossa.
Jag köpte en gång Ecco skor. Sedan dess har de fått vara. Det var för dryga tjugo år sedan och de var redan då helt skit.
Boschin ilmalämpöpumppu: vedet valuvat pitkin poikin ja jäätyvät koneen alle kasaksi eikä valutusastiaa saa tyhjennettyä jään keskeltä. Aiemmassa Mitsubishissä vesi valui nätisti alle laitettuun kaukaloon, joka oli helppo tyhjentää. Bosch on myös pitkiä aikoja sulatuksella. Kaduttaa koko Boschin hankkiminen.
Knorrin Formaggio pussikeitto (siis sellainen veteen sekoitettava jauhe ja makaronit) oli sanoin kuvaamattoman hirveän hajuista ja makuista. Spinacci oli ihan ok.
-HP-merkkiset laitteet; tietsikka, vaikka sain sellaisia laadukkaita 2-3000 e laitteita lasten työkoneita, alle 2 v ikäisenä.
Kuumenivat ja hidastelivat. Kuumenivat enemmän jos lisäsi muistia 6-8 gigaan.
vaikka vein huoltoon, eivät saaneet kuntoon.
Hyviä on ollut Asus kesti 8 v, koskaan ei hidastellut, toki lopussa oli tietysti vanha ja hidas. Ei kaatuillut. Hajosi kun suuri peili putosi päälle. Näyttä taipui nuri niskoin. Toimi vielä television apulaisena selaimena ja tv näytöllä 3 vuotta.
Tällähetkellä on hyvä msi prossu käy 35 C asteisena ja hiljaisena, vaikka on nyt 6 vuotias ja käynyt sen ajan aamusta 7 iltaan 22 saakka, ei ole ollut mitään näytönsäästäjiä tai sammutuksia. Koskaan ei oel kaatunut, ei koskaan, vaikak on aina 3-6 selainta aktiivisena. Vain elkuva editoinnissa kaatuu kun Pinnacele 17, jos tekee monimutkaisia muunnoksia, videon pituus ei vaikuta. Muuten tämä msi oli 1100 e , oli tehokkaammalla mahdollisella tässä hintaluokassa, mutta näyttö kaikein huonoin, mutta hyvin on pärjäilty, hyvä ostos.