AV-naisten palkkakysely!!
Kommentit (65)
Viimeksi töissä 2004 (sen jälkeen hoitovapaalla 3v ja nyt opiskelemassa) silloin palkka 8,59€/h. Mutta ei se palkka vaan nautinto :)
Hoidan lapsiani, enkä siis ole työtön.. Miehen tuloista en edes tiedä, vaikka kuulostaa hassulta.
ja opistotason koulutus (merkonomi)
koulutus yo + keskeneräisiä yliopisto-opintoja, ikä 31 ja 2 lasta
mikä on AV-nainen? ei ole vielä nämä vauvasivujen termit tuttuja :)
Ikää 35 v, KTM ja johtaja-tittelillä.
Palkkani on kieltämättä hyvä, mutta en voi mitenkään käsittää, miten jotkut teistä pärjää noin kamalan pienillä tuloilla - nostan hattua ja toivon palkankorotuksia teille kautta linjan!
3150 € + puhelin, auto, netti, vakuutukset, päivärahat ja kilometrikorvaukset. Pientä palkankorotusta tulossa. Olen 28-vuotias ja koulutukseeni nähden (AMK) pidän tuota palkkaa ihan hyvänä. Tosin saa sen eteen töitäkin paiskia.
ja olen sairaanhoitajana vauvateholla!!! Näin suuresti arvostetaan teidänkin pienten vauvojen hoitamisesta ja hengissä pitämisestä.
Olen tyytyväinen palkkaan ja työn sisältöön, vaan en työn turvattuuteen. Potkut voi tulla milloin vain.
3165 e brutto + puhelinetu. Tradenomi ja 32 v. Nyt tosin kotihoidontuella, eipä juuri juhlita.
Erikoislääkäri sairaalassa, ei päivystyksiä, ei yksityisvastaanottoa.
Palkka 4733 €/kk, lisäksi puhelinetu + mahdolliset bonukset (joskus näkynytkin). Henkilöstöalalla, sama koulutus kuin 61:llä, pari vuotta ikää vähemmän. Inhimilliset työajatkin löytyy -ainakin työajoissa pystyy joustamaan. Tyytyväinen olen ihan ollut.
Ylempi korkeakoulututkinto ja ikää 36 v
Syksyllä aloitan myös amk-opinnot.
riippuen, miten paljon teen ykstyisellä ja paljonko päivystän. Nainen, lääkäri 39v. ja nettohan se vasta merkkaa...
KTM olen koulutukseltani ja asiantuntija/esimiestehtävässä. Tällä hetkellä pidän palkkaani ihan kohtuullisena, koska en ole juurikaan tehnyt viime aikoina ylitöitä tai töitä kotona eli ysistä viiteen työstä ihan ok.
Mutta tällä hetkellä ä-lomalla, 2300e
Mutta tällä hetkellä ä-lomalla, 2300e
Mun palkka on noin 2900. Ylitöistä voidaan maksaa lisää. Koulutus FM ja kunnalla hommissa.