AV-naisten palkkakysely!!
Kommentit (65)
Yliopistokoulutus (hum. kand.), tietotekniikka-alalla.
1600e brutto, ylempi korkeakoulututkinto
FM, tutkimusavustaja yo:lla
ikää 32 vuotta
Tammikuun tiliote, kun uudempaa ei nyt ole käsissä, eli tästä puuttuu maaliskuun palkankorotus n. 100 e.
palkka 4210,60 + puhelin (netto 2668,98)
Lisäksi ahkeruuden mukaan bonukset 10-15% pari kertaa vuodessa. Eli kuukausiansio tällä hetkellä melkein 5000 e. Asiantuntija, koulutus insinööri, ikää reilut 40 v.
Ja mies ei tienaa ziljoonaa... itse asiassa aika paljon vähemmän. Ja ei muuten ajeta uusilla autoilla, eikä muutenkaan brassata, koska ei ole tarvetta. Ei ole myöskään asuntolainaa ollut enää vuosiin, omakotitalossa pääkaupunkiseudulla asutaan.
olen tyytyväinen työnmäärän-työajan-palkan suhteeseen
plus auto ja mahdollisuus 15% bonukseen.
34v. KTM ja johtotehtävissä. Älyttömät työajat, ei kannata kadehtia :(
asiantuntijatehtävissä vakuutusalalla
Minulla on neljä maisterin tutkintoa ja kaksi väikkäriä. Siivoan puistovessoja. Ikä 17v.
Olis ollut hyödyllistä laittaa vielä alue/kaupunki. Sain muutama vuosi sitten pk-seudulla muutaman satasen enemmän. Muutettiin Etelä-Karjalaan, ja palkka laski.
Palkka 4500€/kk, ikää 36v, koulutus KTM ja olen koulutustani vastaavissa johtotehtävissä. Lisäksi bonuksia kerran vuodessa tuloksesta riippuen 1-3 kk:n palkka.
minulle myös hyvät luontaisedut: lounasetu, sairauskuluvakuutus, hammaslääkäri, puhelin....
Koulutus diplomi-insinööri, ikä 29v. Työkokemusta nykyiseltä alalta 3,5v. - vuoden äitiysloma.
Bonusten kanssa kk-ansiot keskimäärin varmaan n. 4500,-
37-v, asiantuntijatehtävissä (päällikkötaso)
ei korkeakoulututkintoa, mutta muuta koulutusta paljon
Palkka 4650e/kk. Olen 38-vuotias, koulutukseltani KM, työskentelen henkilöstön kehittämispäällikkönä.
Suomessa on tilastollinen mediaanipalkka noin 2600 €. Naisten keskipalkka on raakoja tilastoja lukien hieman vähemmän. Eli rankasti sanottuna, yli 65% palkansaajista tienaa alle tuon mediaanipalkan. Mielestäni on aika epätodennäköistä, että juuri sattumalta tälle palstalle olisi kokoontunut vain hyväosaisia.
kun meille ei tule enää tilinauhaa kotiin, vaan se pitää itse jostain katsoa sähköisesti, enkä jaksa tonkia, mutta nettona saan 1700 euroa kuussa, siinä ei ole mitään lisiä. Ylioppilas olen, ei muuta koulutusta, 37v.