Onko ketään jolla sama ongelma...
Nimittäin se paljon puhuttu orgasmi. Minä en ole koskaan saanut mieheni kanssa hommaillessa, ja jos yritän omin käsin niin monesti jää saamatta jos mieheni on siinä mukana. Jos taas teen itsekseni niin saan takuu varmasti pian ja monta. Olen harrastanut Geishakuuliakin mutta en sinnikkään harjoittelun tuloksenakaan ole onnistunut saamaan aikaan mitään merkittävää. Olen synnyttänyt kaksi lastakin mutta ongelmani ovat paljon vanhempaa perua. Miehelläni ei ole mikään valtava vehje mutta en usko sen vaikuttavan yhdyntä O:miin...vai vaikuttaako se? En nimittäin tiedä kun minulla on ollut " aina" vaan tämä mies. :) Missä siis vika? Minunko korvien välissä vai missä? Tiedän kyllä jutut että ei kannata miettiä, tulee paineita, mutta pakko aikaajoin pohtia. T. Mimmi 30
Kommentit (5)
sitä mieltä että tossa rentoutumis osassa on parantamisen varaa. Kuin taas olen kyllä miestäni " neuvonut" Koskettelemaan " oikein" , mutta minulta vaan ei tule. Tykkäämme myös paljon suuseksistä, ja myös harrastamme sitä. Mieheni laukeaa takuuvarmasti, mutta (taaskaan) minä " vuorollani" en. Monesti melkein tulee mutta se loppuu aina kuin kesken. :(
kun noin sen kerroit.
ehkä jollain seksiterapeutilla olis oikeita vinkkejä miten uskaltaa saada miehen kanssa. lasillista viiniä olet jo varmaan kokeillut?
2
Omasta nupista kii. Liian kovat paineet orgasmiin ja uskon puute.Orkkua pitää haluta kovasti ja uskoa että sen saa. Heitä kontrolli veke. Parhaiten saa ku itte päällimmääsenä ja saa määrätä tahrin.Oottako jo kokeellu?
Päällä olles klittaki saa kunnon kosketusta...Onnea vaan yritykseen ja kovaa halua + uskoa. :D
saanut orgasmia koskaan klitoriksellasi?
Suosittelen kokeilemaan niin että jos ensin miehesi vaikka lipoo sulle orkun kielellään klitorikselle, ja sitten menette sellaiseen asentoon missä miehen kalu hieroo emättimesi sitä kohtaa mikä on lähempänä klitorista.
Siis jos vaikka olette esim " perinteisessä" asennossa, sinä makaat ja miehesi päällä niin miehesi pitäisi koittaa hieroa sisään-ulos tyylillä kalullaan mahdollisimman ylhäältä emätintä miehestä päin katsottuna.
Kun ensimmäinen orkku on tullut klitorikselle niin tuo tapa saattaa hieroa ihanasti ja eihän sitä tiedä vaikka siitä sitten emätinorgasmikin kehkeytyisi!
tai sitten et ole opettanut häntä koskemaan siten että saat.
eli munasta se ei kiinni ole.