Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jankuttaa töistä.

Vierailija
31.01.2006 |

meillä tilanne ettei minulla ole ammattia ja mies jankuttaa että töihin mentävä ja olen lusmu. se tuntuu pahalle varsinkin kun ennen lapsen syntymää sovittiin että tarhaan lapsi menee täytettyään 2-vuotta. Eikä vielä ole täyttänyt.

Meillä on kesällä muuttokin edessä ja tuntuu tyhmältä mennä oppisopimuksella töihin muutamaksi kuukaudeksi ja alkaa etsintä uudestaan,paikkoja kun ei ole helppo löytää. Tuo lusmuksi nimittely loukkaa paljon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut tämän kaiken miehellesi. Siis että tuo on todella loukkaavaa ja oletko muistuttanut, mitä yhdessä sovitte?

On todella hienoa ja lapselle hyvä, että hän saa olla vanhempansa kanssa kotona sinne 3v asti!! Teet arvokasta työtä.

Olen itsekin hoitanut lapset 3v asti kotona. Mekin niin päätettiin ja haluttiin. Minun kotonaoloni helpotti kovasti miehenkin arkea. Hän ei onneksi koskaan ole väheksynyt työtäni - päin vastoin.

Voimia sinulle. Keskustelkaa!

Vierailija
2/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen kotona kunnes 2-vuotta lapsi eikä kolme-joka oli miehestäni liian pitkä aika ajatellen tilannettamme. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää sopimus johon molemmat sitoutuvat: lapsi hoidetaan kotona alussa sovitun ajan, sitten sinä lähdet opiskelemaan/hakemaan töitä HETI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän