Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep jep. Nyt napsahti.

Vierailija
31.01.2006 |

Meillä on kaksi lasta joista toinen on ihan isänsä näköinen. Toinen taas ei muistuta isää yhtään. saamme kuulla usein näitä hauskoja postimies, putkimies " vitsejä" . Mies on näistä pahoittanut mielensä. Aina jos tulee kunnon riita niin hänen on pakko kuitata asiasta, että onkohan tuo lapsi edes minun? Se loukkaa minua suunnattomasti. Eilen sitten sanoin, että nyt tämä asia selvitetään maksoi, mitä maksoi. Voi olla, että miestä hävettää, kun totuus selviää. On se kiva juttu, kun epäilee, että olen vieraissa juossut. Toisaalta jopa naurataa, koska enpä tiedä, missä vaiheessa olisin ehtinyt itselleni jonkin suhteen kehitellä.

Anyway nyt on herne niin syvällä nenässä eilisen riidan jäljiltä, että testi tehdään, vaikka rahaa siinä menee hukkaan monta sataa euroa niin loppuu se v*****lu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on myös kaksi vaaleaa lasta jotka ovat ihan isänsä näköisiä. Sitten tämä pieni suloinen punapää jossa ei ole isää kyllä yhtään. Arvaa että siitä tulee aina " hauskoja" vitsejä väänneltyä, millon kenenkin osalta.

Vierailija
2/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minullakaan ei ole punainen tukka mikä jotenkin tekee asian muka niin hulluksi, ihan ventovieraatkin jaksavat päivitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee ukollesi selväksi, että on syytä sitten olla katuvainen ja näyttää se! ja tosiaan, heijastuuhan tuollaiset ajatukset lapseenkin. :(

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös loukkaisi suunnattomasti tuollainen.