Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolosta asiasta... Muiden kokemuksia...

31.01.2006 |

Tää on tosi noloa... Onks teillä muilla tullu raskauden mukana tämmönen ikävä vaiva ku virtsankarkailu... Himputti vieköön mulla tuli tää ku salama kirkkaalta taivaalta ja kohta ei viitti mihinkään lähtee ku tuntuu et lirisee jo pelkästä ylös nousemisesta heh! Yskimisestä/aivastamisesta puhumattakaan...

Mikä avuks? Lihaksii oon treenannu jo edelliseltä raskaudelta asti ja sillo ei tuulu tätä vaivaa, samaten oon nyt jatkanu (ja tietenki sen väliajanki)... Tää on tosi inhottavaa!!!

Muilla samanlaista???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tässä tokassa raskudessa sama homma raskausviikoilla 20-30 (about) ja nyt siis ei enää ole. En tosiaan ymmärrä, miten meni ohi, mutta meni kuitenkin ja hyvä niin! En jumppaillut tai mitään.

Mimmie rv 37+4

Vierailija
2/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa ei mitään tällaista vaivaa. Synnytys oli kuitenkin sen verran raju, että tässä tokassa raskaudessa tena-ladyt olleet koko ajan käytössä. Pahinta tämä oli alkuraskaudessa, kun oksentelin... Myös valkovuoto ollut hirveän runsasta. Toivottavasti synnytyksen jälkeen saan jumpattua itseni kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuitenkin mainita asiasta neuvolassa!

Tuttavallani oli jo viikkoja karkaillut virtsa juuri kumartuessa, aivastaessa jne. tai näin hän luuli, ennen kuin mainitsi asiasta neuvolassa ja siellä todettiinkin, että tuo karkaileva vesi olikin lapsivettä eli pussiin oli tullut pienen pieni reikä, joka falskasi aina paineen siihen sattuessa.

terveisin

mine + piiperoinen rv 35+5

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jumpata raskauden aikanakin niitä lihaksia vaikka ei se kovin houkuta. Mulla oli tota vaivaa toisen raskauden aikana muttei enää myöhemmin. Osasin arvostaa sitä jumpan tärkeyttä.

Kun vauva nousee kohdussa hieman ylemmäs niin tuo vaiva helpottaa.

Kannattaa kuitenkin käyttää pikkuhousunsuojaa koko ajan.