Miten niin monilla on äitiyden prioriteetit kadoksissa???
Törmäsin tässä vähän aikaan sitten naiseen, joka kertoi mulle imetyksen hienoudesta ja siitä, miten kaupan purkkiruuat ovat miltei suoraan saatanan tuotoksia. No mikäs siinä, imetys on toki hieno asia, mutta kun sama ihminen laittaa 1-vuotiaan autoon turvaistuimeen etupenkille, kasvot menosuuntaan, eikä edes ole vaivautunut ottamaan turvatyynyä pois päältä.
On se hienoa, että imettää ja tekee itse ruuat, mutta eikö nyt hieman muutkin asiat olisi lapsen kannalta tärkeitä?! Mistä ihmeestä näitä ihmisiä tulee?
*äiti, joka ei todellakaan ole mikään täydellisyys, mutta yrittää kuitenkin katsoa lapsen turvallisuuden perään!!*
Kommentit (3)
kun marketin pihalta lähti auto niin, että vauva istui äitinsä (?) sylissä etupenkillä. En nähnyt, oliko edes äidin turvavyö kiinni. Itse olin tuossa vaiheessa vielä autossa sisällä, muutoin olisin varmasti antanut kommenttia...
Kuvitteleeko vielä tänä päivänä joku, että kolaritilanteessa voi pitää lapsensa turvallisessa otteessa sylissään? Vauhdiksi riittää jo 20-30 kilsaa tunnissa, niin tulee tosi pahaa jälkeä.
Äitiys on niin paljon muutakin!