Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tehtiin eilen sterilisaatio, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.08.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Miten uskalsit eli olet niin varma ettet enää lapsia halua?

Vierailija
2/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nyt se jatkuva raskauden pelko on historiaa. Ja helpottunut myös koska itse se toimenpide on nyt tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en jaksa hoitaa enää yhtään vauvaa. Mies lisääntyköön jos tuntee tarvetta :) Siis, haluan varmimman mahdollisen ehkäisyn, miehestä riippumatta.

Vierailija
4/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen sterilisaatiohan ei välttämättä ole 100 % varma, jos vaikka klipsi sattuukin menemään paikoilleen huonosti.

Vierailija
5/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen vointi on vielä vähän hutera, sain nukutusaineista karmean tokkuran ja pahoinvoinnin ja jouduin jäämään sairaalaan yöksi. Haavaa aristaa vielä ja alavatsa on turvoksissa ja kipeä.

Vierailija
6/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kolme lasta, joista nuorin on vielä vauva. Olen 32. Uskalsin, koska olen kokenut tämän nuorimmaisen vauva-ajan raskaana ja odotan kovasti elämää isojen lasten kanssa. Vauvat on ihania, raskaana oleminen on ihanaa ja synnyttäminenkin on kivaa... mutta kun ne lapset pitäisi jaksaa kasvattaa ja hoitaa myös. Eli siitä vauvasta kasvaa lapsi, ja niitä mulla on nyt tarpeeksi.

Vierailija
7/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen sterilisaatio se oli, itseasiassa luin Essuresta vasta tänään netistä. Mulle tää tavallinen sopii, en jaksa uskoa että se epäonni just mun kohdalle osuis. Mä olen vielä niin kipuherkkä etten taatusti anna tehdä itselleni yhtään toimenpidettä ilman nukutusta.

Vierailija
8/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnu sen enempää kuin papa-kokeen otto.

Vierailija
9/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama päivä meni toipumiseen