Nyt kai sitten erotaan...
Yöllä heräsin kun miehen puhelin soi useasti. Aamulla näin että yksi viesti saapunut enkä voinut olla katsomatta. Viesti kuului suurinpiirtein näin: " Kiimapimppi ja ihana honey, ei muuta päällä" .
Tiedän et on exänsä, on eronnut just ja virittelee vanhaa suolaa. Luulin että mieheni voi vastustaa mut en ole varma. Toi viestihän oli selvä vastaus kysymykseen: " mitä sulla on päällä" tms. Eli viestittelyä ollut ilmeisesti enemmänkin.
Ompa raskas olo, vuokra-asuntoja jo kattelin. Pärjääkö yksi aikuinen ja lapsi 450¿/kk? Siis ruoka+laskut.
Kommentit (7)
Mulla perintömetsää jota ei voi rahaksi muuttaa vaikuttaneeko asumistukeen?
ap
Oletko jo puhunut miehesi kanssa? MItä sanoi?
Tuo viesti kuulostaa juuri sellaiselta, mitä ystäväni lähetteli kostoksi eräälle varatulle miehelle, joka oli torjunut hänet. Ettei vain olisi kyse exän kostosta? JOs kerran välien lämmittelyä oli yritetty jo?
joskus exät tekee tuota häirtää tarkoituksella. Eli onhan vielä se mahdollisuus, että miehessi ei ole juonessa mukana?
Mutta jos on, niin aina sitä pärjää. Työpaikkaa etsimään jos ei muu auta.
millasella mielellä mies on, onko tunnontuskia vai onko erityisen iloinen tms.
Tän exän kanssa on pelannut jo mua edeltäneen suhteen kumoon ja ei näytä mitään ottaneen opikseen. On se niin vastustamaton, on itse sen myöntänyt.
Kerran sanoi kännissä että ei voi koskaan rakastaa mua niinkuin tätä exää.
Mistähän saisin 900¿ vuokratakuun?
ap
Ihmeen avoimesti miehesi pitää puhelinta jos oikeasti jotain olisi tekeillä sun selkäsi takana.
Eiköhän olisi kunnon keskustelujen aika ennenkuin alat tavaroita jakamaan ?
Eli tiedän että puheet jää lyhytsanaisiksi koska mies vaikenee ja mä rupeen itkemään. Jos " uhkaan" lähteä se sanoo vaan että sitten sä lähdet, varmaan parempi niin. Mun täytyy olla jotenki valmistautunut etukäteen, siksi haluan selvittää lähtemiseni, jos ihme käy eikä erota se on helpompi perua.
ap
asumistukeakin...