Jos ihmisellä on 300 000 asunto....
Niin miksi se on sisustettu lastulevyhuonekaluilla? Kävin vaan etuoven sivuilla asuntoja katselemassa, ja monissa oli juuri näin.
Kommentit (23)
Itsekin ihmettelen usein kiinteistövälittäjien kuvakulmia, mutta ehkäpä asunnossa ei kertakaikkiaan ole mitään muuta kuvaamisen arvoista kuin se sänky.
Ehkä kannattaisi kuitenkin muistaa, että makuja on monia. Toinen tykkää juuri niistä vihreistä keittiön ovista ja toinen ei. Ja 5 vuotta takaperin vihreät ovet saatoivat olla vaikka viimeistä huutoa jonkun mielestä vaikka ehkä itsekin valitsisi toisin juuri nyt. Ehkä asunto on myynnissä juuri niiden vihreiden ovien takia.
Tykkään itsekin sisustamisesta ja harmonisista väreistä. (Tämän taatusti allekirjoittaa 90% ikäisistäni tällä hetkellä.) Mutta pientä ymmärtämystä peliin silti.
*päätään pyöritellen*
just tutun välittäjän kanssa naureskeltiin, kuinka jotkut välittäjät laittavat herraties millaisista kuvakulmista otettuja kuvia nettiin...ovatko he itselleen sokeita??
lastulevyhuonekaluihin vaan yleisemmin karmeasti sisustettuihin koteihin (koska voi olla myös kauniisti sisutettuja lastulevykoteja ja toisaalta karmean näköisiä ei-lastulevykoteja).
Itse en ole todellakaan mikään design-ihminen, MUTTA pidän erittäin tärkeänä sitä, että koti on kodikkaasti, kauniisti ja yhteensopivin värein sisustettu. Olen usein ihmetellyt, että miksi monet ihmiset ottavat niin jättisuuria lainoja, että sitten sisustus hoidetaan vanhoilla, mauttomilla huonekaluilla. Tarkoitan siis sitä, että miksi ei ostaa 10 000 eur halvempaa asuntoa ja satsata tuon kymppitonnin sitten sisustukseen?
Itse ostimme asunnon, josta meidän ei tarvinnut ottaa kohtuutonta velkataakkaa. Osan säästetyistä rahoista käytimme suoraan asunnon maksamiseen, osan jätimme sisustusta varten. Emme siis suinkaan ostaneet kaikkea uusiksi, mutta sen minkä tarvitsimme, jotta koti on ihana ja meidän näköinen. Vaihtelua en juurikaan kaipaa eli aion selvitä nyt samoilla verhoilla ym. seuraavat kymmenen vuotta.
Olen kiinnittänyt huomiota samaan asiaan kuin ap eli siihen, että osa hulppeista taloista on sisustettu todella ankeasti tai rumasti.
Yksi juttu jonka takia minulta jäisi talo ostamatta, on värilliset keittiön kalusteet. Varsinkin mintunvihreä on mielestäni puistattava. (Tämä oli jo vähän asian vierestä.)