Kuinka paljon kk:ssa rahaa ruokaan kahdelta ihmiseltä?
Terve!
Olemme aviopari ja kartoitamme hiukan menojamme. Ajattelin kysyä teiltä muilta, että kuinka paljon teillä menee rahaa ruokaan/hygieniaan kuukaudessa, jos on kaksi aikuista? (Meillä taitaa mennä aika paljon, kun vihannekset ja hedelmät ym. on kalliita ja suosittuja).
Kommentit (5)
Sillä ostetaan myös saippuat, vessapaperit, hammastahnat ym. päivittäistavarat.
Miten joku voi pärjätä noin vähällä? Mitä te syötte? Meillä on mennyt tammikuussa yli 600 e mutta siinä on mukana saippuat,wc-paperit, yliopistoruuat, hlökohtaiset hygieniajutut ja kosmetiikka, pesuaineet.
Mä tiedän, että meillä on skarpattavaa,joten säästäkää mut saarnoilta!:)
Lisää mielipiteitä!!!!
yliopistolla syöminenkin ja kaikki taloustarpeet. Se on itse asiassa oikein hyvä.
Puolet vähemmälläkin toki selviäisi, mutta hemmottelemme itseämme syömällä vähintään kerran kuukaudessa jotain parempaa ruokaa (ei siis ravintolassa).
menee ruokaostoksiin vain noin 200 euroa kk, vaikka lähikauppamme on Stockmann.
Tosin emme käytä eineksiä, mies harrastaa kalastusta, saamme metsästäviltä sukulaisilta pakastimen täyteen hirveä ja poroa syksyisin, käymme jonkin verran ulkona syömässä (niitä kuluja ei ole laskettu tähän).
arvelisin, että ruokaan menisi noin 400 e/kk, jos joutuisimme ostamaan kaiken lihan ja kalan itse.