Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla lihava, yli 100-kiloinen?

Vierailija
08.04.2014 |

Miten huomaat lihavuutesi vaikuttavan elämääsi? Mahdutko istumaan normaalille tuolille? Pystytkö pyöräilemään? Miten seksi sujuu? Tuleeko kesähelteellä hankaumia ja muita ongelmia? Jne.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keski-ikäinen, 184 cm pitkä ja painan 118 kg. Pystyn ongelmitta hölkkäämään 6 km lenkkejä, kävelemään 15 km lenkkejä tai pyöräilemään 70 km lenkkejä. Salilla käyn joka toinen päivä. Minulle karkkipäivä on joka päivä ja tulee syötyä joka päivä levyllinen suklaata, pizzaa ja sipsiä. Elämä on nautintoja täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 164cm ja viimeisillään raskaana painanut sen 100kg. Tietysti tuosta painosta eniten on ollut nestettä. Ei ollut mitenkään paha tilanne. Liikuin paljon koko raskauden ajan. Kävelin päivä 10-20km, kun silloin oli vielä useampi koira talossa, hoidin kotityöt ja yhden lapsen.

Vierailija
44/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan sopivia vaatteita on hankala löytää, ei muuten

Miksi haluat uskotella tuota sontaa?

Vierailija
45/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 164cm ja viimeisillään raskaana painanut sen 100kg. Tietysti tuosta painosta eniten on ollut nestettä. Ei ollut mitenkään paha tilanne. Liikuin paljon koko raskauden ajan. Kävelin päivä 10-20km, kun silloin oli vielä useampi koira talossa, hoidin kotityöt ja yhden lapsen.

Ihan järkyttävä paino. Mä olen 159cm. ja pahimmillaan painoin raskaana ollessani 64kg. ja olo oli tukala.

Vierailija
46/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naisilla 💗 ole aina tämä istuvuus-ongelma? Miiehill helppoa, kun on vain yksi tai kaksi vartalon muotoa.

Vierailija
47/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmia. 

Ei hankaumia, seksi sujuu normaalisti, mahdun istumaan normaalille tuolille, myös lentokoneessa vyö menee kiinni, pystyn pyöräilemään.

Minulla on yllättävän hyvä kunto näin painavaksi, joten en rapakunnossakaan ole. 

Painon suunta on tietenkin alaspäin. Vaikkei nyt ongelmia ole, ei tulevaisuudesta tiedä. mieluummin en tiedäkään. :)

Sairasta normalisoida ylipainoa. 

Vierailija
48/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti ko pystyitte pyöräilemään lihavana? Olen normaalipainoinen, mutta raskaana ollessa maha tuli tielle jo joskus viikolla 22-25, jolloin painoakaan ei ollut vielä noussut kuin pari kiloa.

Mä oon kyllä pyöräillyt myös raskaana, ei se maha tiellä ole.

Vierailija
49/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino ollut nyt muutaman vuoden hieman satasen pahemmalla puolella. Mitään erityisiä ongelmia ei ole, ei estä liikkumista, hyvin mahtuu tuoleihin jne. Reisien sisäpinnat kyllä hankautuvat kesäkuumalla, mutta sitä sattui jo ollessani normaalipainossa, eli ainakin osittain on rakenteellinen juttu. Sen voi välttää käyttämällä hameen alla housualushametta (olikohan oikea termi?) tai sitten vain housuja/shortseja. Eli ei oikeastaan ole ollut erityisiä ongelmia. Aion kyllä laihtua ENNEN kuin niitä tulee, sillä eihän tämä ihan tervettäkään ole, vaikkei ongelmia VIELÄ olekaan. Vielä en ole jaksanut, kun on ollut niin raskas elämäntilanne.

Jotain tällaista olin tulossa kirjoittamaan, mutta tässähän se jo tuli. Motivaatiota laihduttamiseen ei ehkä löydy kun lihavuudesta ei ole mitään muuta kuin ulkonäöllinen haitta. Olen terve ja vahva.

Vierailija
50/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 80  kiloa ja minulla on säännöllinen seksielämä-nautin niin paljon senkin kateelliset paskat!🤗

Vierailija
51/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

107 kg. Pyöräilen, kävelen, kykenen liikkumaan normaalisti. Kaikki tarpeelliset asiat hoituu normaalisti. Ei hankaumia tms. 

Vain se ärsyttää, että kesällä sain laihdutettua 110 kilosta 103 kiloon, sitten lääkitystäni piti jälleen nostaa käsien hermokivun vuoksi, ja kilot palasivat. 

Vierailija
52/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassummalta. 194cm ja aika tasan sata kiloa. Eipä ole ollut ongelmia kunhan ei törmäile pienempiin. Penkit ovat kestäneet eikä pyöräkään ole hajonnut. Ei ole kesällä tullut hiki ja muutenkin varsin mukava olo.

Vierailija
53/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nauttii minusta ja se on kiihottavaa!

Vierailija
54/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävä paino. Mä olen 159cm. ja pahimmillaan painoin raskaana ollessani 64kg. ja olo oli tukala.

Raskaana nyt on tukalaa kun kantaa toista sisällä. Itse painoin 75 ja nyt on kevyempi olo kun pelkkää omaa painoa 107kg. Olen muutaman sentin sinua pidempi

Vierailija
55/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun saan olla seksiobjekti🤗🥰😍

Vierailija
56/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

160kg penkki ja cooper 3150, painoa 105kg ja pituutta 194cm, en koe olevani ollenkaan lihava, M31.

Vierailija
57/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165 cm, 120 kg. 

"Mahdutko istumaan normaalille tuolille? "

- Yleensä kyllä. Yhdessä elokuvateatterissa on vähän nafitt tuolit, vältän paikkaa koska on epämukava istua puristuksissa. 

"Pystytkö pyöräilemään?"

- Totta kai, pyöräilen paljon.

"Miten seksi sujuu?"

- Selibaattini täytti tänä vuonna 15 vuotta, eli en tiedä. Ei kiinnosta seksi.

"Tuleeko kesähelteellä hankaumia ja muita ongelmia? Jne."

No jos laittaisin hameen ilman että reisien suojana on mitään, niin kyllä sisäreisiin tulisi. Mutta laitan hameen alle pyöräilyshortsit, ja problem solved.

Eipä tuo lihavuus elämääni oikeastaan mitenkään vaikuta ihmeemmin. Kaikkea teen mitä haluan, mitä tekisin hoikkanakin. Se on varmaan iso syy, miksi mun laihdutusyritykset on aina olleet niin puolivillaisia. Kun tällaisenakin on varsin mukava olla ja elellä, niin ainoa syy on jotkut tulevaisuuden terveysriskit, mitkä ei jaksa tarpeeksi motivoida.

Vierailija
58/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 100kg ole mitään. Seksi sujuu ihan missä asennoissa vaan. Pystyy pyöräilemään ja heh ihan smaoihin penkkeihin ja lentokoneisiin mahtuu kuin "normi" ihmiset. Itselle toki kivasti tasaisesti paino kroppaan jakautunut ja on ns. tiimalasivartalo. Ja thank god pohkeet ja nilkat ei kerää rasvaa. Mies jaksaa nostaa syliin koska ei ole mikään narukäsi. Olen kyllä ajatellut n. 20kg tiputtaa ihan terveydellisistä syistä. Pituus 169cm.

Vierailija
59/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Neuvolassa yritettiin löytää syytä miksi paino nousee niin kovasti. Ei löytynyt mitään vikaa, sokeriarvot yms. oli kunnossa. Vauva syntyi alateitse ja terveenä, 50cm ja 3900g. Olo viimeisillään raskaana oli kuitenkin 100kg painossa minulla todella paljon terveempi kuin aiemmassa raskaudessa, liikuin aktiivisesti läpi raskauden. Aiemmassa raskaudessa painoin 70kg kun lähdin synnyttämään, loppuraskaudessa turvotus oli varsinkin jaloissa niin paha että kävely oli niin tuskallista, että ajoin pyörällä tai autolla mielummin kuin kävelin.   

Vierailija
60/63 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuin käväisemään tuolla sadan kilon toisella puolella. Mikään sun listassa ei tärpännyt. Sen sijaan polvet alkoi oireilla ja nyt ollaan menossa alaspäin.

Kumartuminen eli vaikka kengännauhojen sitominen ahdistaa.