mitä tekisitte, jos kuulisitte, että ex:ne itkee vielä yli vuoden jälkeen eroa?
itse teen niin. vaikka paluuta ei vaan enää ole. uusi suhde on ja kotikin ostettu.
Kommentit (54)
Surullista, mutta ei kuulu minulle. Jos siitä kertoisi, pitäisin kontrollointikeinona ja olisin tyytyväinen erosta.
Riippuvainen surkimus sellainen on, joka ei tajua, että suhde on ohi. Se, että tuli ero pitäisi soitattaa kelloja sen verran, että tajuaa, ettei ko. henkilö ollut se oikea.
Itkekööt hautaansa saakka, saatanan jakaja
Toivottavasti aloittaja on kuitenkin 12 vuodessa päässyt yli exästään.
Eron jälkeinen ikävä on parisuhteen mahdollinen kurja seuraus. Surulle menetetystä rakkaudesta ei oikein voi mitään, vain aika auttaa. Mutta tietysti täytyy kaikin keinoin koettaa olla häiritsemättä eksän elämää.
Mistä te tiedätte, että esim. "exänne itkee itsensä uneen toisinaan"?
Eikä sekään kai nyt ihan normaalia ole jos miettii omaa exäänsä päivittäin vaikka erosta on 15 vuotta ja samalla viestissä väittää, että hyvin menee?
Miten voi ero ottaa noin koville? Miten tälläiset ihmiset pääsevät yli lähimmäisen kuolemasta?
Vois käydä maksamassa sen tonnin jonka jäi mulle velkaa. Suhtautuisin positiivisemmin siihen kuin näytösluontoiseen setäulinaan ja uhriutumiseen.
Sillä on niin paljon itkun/ryyppäämisen aiheita että tuskin se mua muistaakaan. Esim. se, että meni jo kolmas firma konkkaan alta :D jotkut ne osaa sössiä asiansa toistuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, että esim. "exänne itkee itsensä uneen toisinaan"?
Eikä sekään kai nyt ihan normaalia ole jos miettii omaa exäänsä päivittäin vaikka erosta on 15 vuotta ja samalla viestissä väittää, että hyvin menee?
Minulla käy kaikki exät mielessä sillon tällöin vaikka ensimmäinen ero tuli kun olin 16v ja nyt ikää 38 en itke niitten perään tosin. Mutta mielessä käy. Tärkeä ja rakas ihminen aiheuttaa syvän tinne siteen joka aiheuttaa erittäin pysyviä muistoja. Ne muistot käy mielessä. Ja sitä kautta niitä välillä miettii. Ei katkeruudesta tai vihasta tai surusta.
Vähän outoa, että täällä "elämässä eteenpäin menneet" tyypit ovat edelleen kartalla eksiensä parisuhdetilanteista. Lol.
Vuosi on tosi lyhyt aika. Mun ja exän erosta on jo 27 vuotta, mutta silti välillä kaipaan häntä. Ollaan molemmat tahoillamme naimisissa.
Hän petti. Itkekööt.