Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisitte, jos kuulisitte, että ex:ne itkee vielä yli vuoden jälkeen eroa?

Vierailija
13.05.2014 |

itse teen niin. vaikka paluuta ei vaan enää ole. uusi suhde on ja kotikin ostettu.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän petti. Itkekööt.

Vierailija
42/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta ei kuulu minulle. Jos siitä kertoisi, pitäisin kontrollointikeinona ja olisin tyytyväinen erosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvainen surkimus sellainen on, joka ei tajua, että suhde on ohi. Se, että tuli ero pitäisi soitattaa kelloja sen verran, että tajuaa, ettei ko. henkilö ollut se oikea.

Vierailija
44/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkekööt hautaansa saakka, saatanan jakaja 

Vierailija
45/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittaja on kuitenkin 12 vuodessa päässyt yli exästään. 

Vierailija
46/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeinen ikävä on parisuhteen mahdollinen kurja seuraus. Surulle menetetystä rakkaudesta ei oikein voi mitään, vain aika auttaa. Mutta tietysti täytyy kaikin keinoin koettaa olla häiritsemättä eksän elämää. 

Vierailija
47/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, että esim. "exänne itkee itsensä uneen toisinaan"?

Eikä sekään kai nyt ihan normaalia ole jos miettii omaa exäänsä päivittäin vaikka erosta on 15 vuotta ja samalla viestissä väittää, että hyvin menee?

Vierailija
48/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ero ottaa noin koville? Miten tälläiset ihmiset pääsevät yli lähimmäisen kuolemasta?

Vierailija
49/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeehän se. Ei kiinnosta :D

Vierailija
50/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois käydä maksamassa sen tonnin jonka jäi mulle velkaa. Suhtautuisin positiivisemmin siihen kuin näytösluontoiseen setäulinaan ja uhriutumiseen.

Vierailija
51/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on niin paljon itkun/ryyppäämisen aiheita että tuskin se mua muistaakaan. Esim. se, että meni jo kolmas firma konkkaan alta :D jotkut ne osaa sössiä asiansa toistuvasti.

Vierailija
52/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte, että esim. "exänne itkee itsensä uneen toisinaan"?

Eikä sekään kai nyt ihan normaalia ole jos miettii omaa exäänsä päivittäin vaikka erosta on 15 vuotta ja samalla viestissä väittää, että hyvin menee?

Minulla käy kaikki exät mielessä sillon tällöin vaikka ensimmäinen ero tuli kun olin 16v ja nyt ikää 38 en itke niitten perään tosin. Mutta mielessä käy. Tärkeä ja rakas ihminen aiheuttaa syvän tinne siteen joka aiheuttaa erittäin pysyviä muistoja. Ne muistot käy mielessä. Ja sitä kautta niitä välillä miettii. Ei katkeruudesta tai vihasta tai surusta.

Vierailija
53/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, että täällä "elämässä eteenpäin menneet" tyypit ovat edelleen kartalla eksiensä parisuhdetilanteista. Lol.

Vierailija
54/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on tosi lyhyt aika. Mun ja exän erosta on jo 27 vuotta, mutta silti välillä kaipaan häntä. Ollaan molemmat tahoillamme naimisissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän