kenen mies pelaa World of Warcraft:ia??
miten teillä parisuhde jaksaa? mies pelaa jopa 8 tuntia illassa ja kyläilessäkin puheenaihe kavereiden kanssa on vaan WOW. pitäisikö itsekin alkaa pelaamaan koska nyt joudun yksin könöttämään kaikki illat. ja hoitamaan lasta jos esimerkiksi herää illalla. miehen hyvä puoli on se että aloittaa pelaamisen vasta lapsen mentyä nukkumaan.
olen yrittänyt olla kiinnostunut pelistä koska se on miehen harrastus mutta kaikki on kyllä ihan hepreaa. ei paljoa " honorit" ja " staminat" kiinnosta oikeasti.
Kommentit (43)
Paska peli nykyään. NIiden "kehittäjät" pitää ampua paskaksi kuten Akirassa. Kaikenlaisia woke-pimppihousuja luomassa tyhjäpäistä settiä.
Kypsä kirjoitti:
Tämähän tuli tämä WoW classic nyt uudestaan ja oma mieheni odotti sitä kuin kuuta nousevaa. Nyt hän istuu koneella juurikin sen about 16-20 tuntia päivässä. Tässä alussa pitää levuttaa hahmoja ni täytyy pelata.
Etukäteen jo pyysin, että hän itse miettii, miten tämä ei käy meidän parisuhteen päälle ja alle viikko sen pelin julkaisun jälkeen olen jo kypsä. Yhteistä aikaa ei ole lainkaan, hän ei huolehdi omasta terveydestään millään tavalla - ei liiku tai nouse edes tuolista, ei hoida kodin töitä, ei käy kaupassa ja kuvittelee, että olen saatavilla, kun heillä on nyt tunnin tauko.. tai ainakin pitää ruokaa olla mielellään juuri silloin. Hän ei myöskään tunnu ymmärtävän, miksi olen niin loukkaantunut.
Vituttaa ihan saatanasti tällainen paskaperseily aikuiselta kolmekymppiseltä mieheltä. Kyllä pitäisi aikuisella ihmisellä olla prioriteetit kohdillaan eikä se ensimmäinen voi olla tietokonepeli.
20 tuntia päivässä kuulostaa todella huolestuttavalta kun Classic tarttee raidissa noin 3 nappia, että hommat hoituu. Haluatko munaa tosimieheltä, joka pelaa ainoastaan areenaa ja kuluttää noin 12 tuntia päivässä naiselleen?
Tämähän tuli tämä WoW classic nyt uudestaan ja oma mieheni odotti sitä kuin kuuta nousevaa. Nyt hän istuu koneella juurikin sen about 16-20 tuntia päivässä. ”Tässä alussa pitää levuttaa hahmoja ni täytyy pelata.”
Etukäteen jo pyysin, että hän itse miettii, miten tämä ei käy meidän parisuhteen päälle ja alle viikko sen pelin julkaisun jälkeen olen jo kypsä. Yhteistä aikaa ei ole lainkaan, hän ei huolehdi omasta terveydestään millään tavalla - ei liiku tai nouse edes tuolista, ei hoida kodin töitä, ei käy kaupassa ja kuvittelee, että olen saatavilla, kun heillä on nyt tunnin tauko.. tai ainakin pitää ruokaa olla mielellään juuri silloin. Hän ei myöskään tunnu ymmärtävän, miksi olen niin loukkaantunut.
Vituttaa ihan saatanasti tällainen paskaperseily aikuiselta kolmekymppiseltä mieheltä. Kyllä pitäisi aikuisella ihmisellä olla prioriteetit kohdillaan eikä se ensimmäinen voi olla tietokonepeli.