Koululaisten vanhemmat. Onko teillä myös lomaa lasten hiihtoloman aikana?
Meillä on. On kiva kun kaikilla on loma. Ajateltiin lähteä lappiin loman viettoon.
Kommentit (3)
Koululaisilla on lomaa vuoden aikana tosi paljon, syksyllä viikko, jouluna 2 viikkoa, hiihtolomaa viikko, kesälomaa noin 10 viikkoa.
Ei kellään normaalityötä tekevällä ihmisellä ole 14 viikkoa lomaa vuodessa! Kyllä se on yleensä se noin 4-5 viikkoa lomaa.
Meidän perheessä hiihtoloma menee sikäli kivasti, että olen vielä hoitovapaalla ja siis kotona. Ja mainittakoon, että olen ammatiltani opettaja, joten jatkossakin kotona lasten loma-aikoina. Mutta en todellakaan pidä sitä itsestään selvänä, että muilla olisi sama mahdollisuus lomailla lasten kanssa.
Ollaan yrittäjiä ja vielä aika vapaassa hommassa, varsinkin minä. Joulun aikaan pidin kahden viikon loman ja talvilomankin pidän. Kesällä pidän yleensä muutaman parin viikon lomapätkän ja muuten teen lyhyempää työpäivää. Työpaikka kun vielä on kotona, niin työ ja vapaa-aika on suhteellisen helppoa sovittaa toisiinsa.
minä olen lasten kanssa kotona, kun oman koulunkin loma sattuu olemaan samaan aikaan, mutta mies on töissä.