Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sika! Näytin miehelle tänään ellokselta tilaamiani farkkuja...

Vierailija
30.01.2006 |

puin ne siis päälle ja menin sille näyttämään kuinka sopivat ne on. Mies hyvä kun vilkas ja sanoi " paljon sä painat?" Mä sitten hämilläni, että täh, mitä sitten? " No kun näytät lihoneen taas ja syöt niin epäterveellisesti." Mä sanoin, että kiitos vaan tästäkin. Ensinnäkään en ole lihonut vuoteen ja toisekseen yritän keventää ruokavaliota ja mies tietää sen. ÄÄLIÖ!!!! Ja olen kyllä lihava eli BMI 30 mutta en silti ole lihonut ja musta ne farkut näytti ihan hyvältä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikootko ne pitäisi olla jalassa?Vai alasti vai mitä me lihavat saadaan päällämme pitää?

Vierailija
22/27 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Trikootko ne pitäisi olla jalassa?Vai alasti vai mitä me lihavat saadaan päällämme pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sisko, kaikella ystävyydellä: Se, että et ole lihonut lisää vuoteen ei paljon asiaa auta - pointti on siinä, että sinun pitäisi laihtua reippaanpuoleisesti. Itse asiassa miehesi olisi pitänyt kiinnittää asiaan huomiota jo aikaisemmin jolloin urakka olisi ollut huomattavasti pienempi eikä vasta nyt, kun pudotettavaa on yli 20 kiloa.

Hopi hopi Painonvartijoihin!!

Vierailija
24/27 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän alamaiset kehuivat keisarin uusia vaatteita niin hienoiksi kun olla ja voi vaikka tosiasiassa sillä ei ollut vaatteita ollenkaan.

Eli olisiko ap:n miehen pitänyt kehua kuinka hienolta näytää vaikka ei näytä...

Ja AP hyvä, miehes teki ihan oikein kun sai sanottua mikä asia mieltä painoi. Monen mies varmasti miettii kotona, että vaimo(ke) on liian lihava sekä ulkonäöllisesti että terveydellisesti, mutta kukaan ei uskalla sanoa kun naiset saavat aiheesta ihan hirveät pultit! Ja iahn syyttä!!!

muistakaa: OMASTA ULKONÄÖSTÄÄN HUOLEHTIMINEN ON MYÖS KUNNIANOSOITUS MUITA KOHTAAN!!!!!

Vierailija
25/27 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana laihduttanut muutaman kerran. Okei, oli ihan kiva, kun pystyi pukeutumaan mihin tahansa ja hyvältä näytti. Mutta muuten -ei se tehnyt iloisemmaksi, ei onnellisemmaksi, ei tyytyväisemmäksi elämääni. Jatkuvaa tarkkailua, ettei paino vaan pääse nousemaan, ei herkuttelua, liikkeelle vaan... No, aikansa sitä jaksoi, ja sitten totaalinen repsahtaminen -ja nautinto ;)

Vasta nyt olen oikeasti tyytyväinen, onnellinen, iloinen. Nyt, kun tajusin, että tällainen olen, ylipainoinen joo, mutta se ei minun sisimpääni miksikään muuta. Enkä ihan karmean näköinenkään ole, ainakaan enää nyt, kun olen sinut itseni kanssa ja kannan kiloni pystypäin, uskaltaudun pukeutumaa kivasti (ei siis pelkkiin säkkeihin ja telttoihin) ja HYMYILEN KOSKA VOIN HYVIN :)))

Vierailija
26/27 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkupaino oli noin 85kg ja parhaimmillaan taisi painaa 110kg, (pituutta 180cm). En koskaan, milloinkaan huomauttanut hänelle painosta, häntä itseään se häiritsi enemmän. Sanoin vain hänelle, että on seksikäs juuri sellaisena kuin on. Ja seksikin oli ihan hyvää.

Rakkaus asuu sielussa, you know.

Vierailija
27/27 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös kovasti ylipainoinen, mutta mun mies ei ole koskaan siitä mulle maininnut. Mä ihmettelen että jos toista rakastaa, niin pitää hyväksyä ne kilot ja muut virheetkin. Mä kyllä itse päätin että kun imetys loppuu, alan laihduttaa, nyt on imetys loppu, pointseilla syöty 3 vk, kiloja tippunut 5. Ja mies tukee mua, mutta koskaan ei huomauta mun kiloistani, päinvastoin sanoo rakastavansa niitäkin. Seksi on hyvää, hän pyytää mua pukeutumaan stringeihin jne, ja todellakin nauttii siitä. Niin nautin minäkin. Laihdutan vain oman terveyteni takia, en mieheni takia. ja kyllä, anoppi osti mulle lahjaksi farkut viime syksynä, pidän niitä kun mennään johonkin " ihmistenilmoille" . Kotona käytän ihan perushousuja. Rakkaus ei kato kiloja. Ja mun mies on itse ihan normaalipainoinen.. Bmi 24..