KUKKA -75 !!!!
Saapi nähdä tavoitanko näin...
Meillä on sh-tamma, nyt 5v. Se vietiin ratsutukseen juuri sunnuntaina. Se on ollut meillä reilu puolivuotiaasta ja on ihan hyvä tyyppi. Ollut tosin juuri sen ajan puutteen vuoksi moni vuotisella ystävättärelläni syyskuusta. Olsi säli energistä hevosta seisottaa pihassa.
Kotona on pv-ruuna, joka on ollut minulla reilun 15 vuotta. Kaveriksi sitten hankittiin syyskuussa shettis oripoika, nyt 6v. Kiltti kuin mikäkin, 6 vuotias tyttömme voi ihan huoletta harjailla ja touhuta sen kanssa. HYVIN epätyypillinen shettis. Ja minä kun olin jo kauan sitten päättänyt että yhtään ainoatakaan ponia ei minulle ikinä tule...
Niinhän se vaan taitaa olla, että vuorokaudessa on tunteja rajallisesti. Olin ajatellut paljon enemmän ehtiä pv:tä liikuttamaan, mutta... Ei siitä kuitenkaan mielestäni kannnata huonoa omaatuntoa kokea, jos hevonen saa ulkoilla paljon, hoidetaan muuten hyvin ja on tyytyväisen oloinen.
Kommentit (3)
Joo eihän mun pitäis huonoa omaa tuntoa potea. Mies nimittäin aikanaan halusi meijän Miinan. Mentiin sen emää aluksi kattoon. Tai siis ihan aluks piti ettiä suokkia, mutta sit tulikin lämppärivarsa =)
Ei tuolla paha olla tuossa ole, mutta kun ei ole kunnolla harjotettu niin meneminen, varsinkin ravi on tosi epätasaista. Kaikista suurin harmi on, kun pelkää autoja. Huomaa kyllä, että veri on lämmin, heh heh.
Tyttö hoitelee ja harjaa Miinaa. Hän käy tunneilla yhellä tallilla ja voit kuvitella, että saan kerran päivässä vähintään kuunnella oman ponin haaveista =) Minä olen itse poni-ihminen (pieni kun olen), joten voihan olla, että joskus...
Piti laittaa sinulle viestiä tähän, mutta kuinka ollakaan huomasin jälleen sählänneeni jotain ja se meni otsikolla " heippa taas" uutena juttuna
nostellaan