Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioita vaalivalvojaisista (tv:n perusteella)

Vierailija
30.01.2006 |

Demareiden juhlassa väki näytti vaan ryysivän ja seisoskelevan, siellä ei näyttänyt olevan ainakaan viihtyisää, kirkkaat valot ja muutenkin. No tunnelmahan oli tietysti katossa, hyvästä syystä. Nami-nami Marcokin oli jotenkuten siedettävä, mutta silti ihmettelen että eikö parempaa juontajaa mistää olisi löytynyt. Pukeutuminen oli hyvin huoletonta, oiskohan siellä katottu pitkään jos joku olisi vähän siistimpää laittanut päälleen?

Kokoomuksen juhlat näytti selvästi hienommilta, ja vaikka ihmiset olivat tulosten selvittyä ymmärrettävästi myrtseinä, niin silti tunnelma ainakin näytti ihan juhlavalta, siltä että ihmiset myös oikeasti viihtyivät tilaisuudessa. Hämärän hämyisiä yökerhovalaistus teki ihmisistä paremman näköisiä kuin demarien juhlaväki (ja tietysti olivat paremmin puketuneita). Kirkan laulu kuulosti ainakin tv:n välityksellä tosi aneemiselta, vai etttä daada-daata olisi pitänyt intoutua laulamaan kun vaalit oli juuri hävitty... Mutta entäs se kampanjapäällikkö, Kauppinen? Oliko hän ihan liikuttunut vai lieko ollut maistissa, sen verran puhe sopersi ja naamaansakin väänteli kummasti (vai yrittikö pidättää itkua)?

Juhlien perusteella olisi varmaan kivempi kuulua kokoomuksen porukkaan, mutta se ei taida olla hyvä syy äänestää...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu oli saunan jälkeen hyvin vapaa, tunnelma oli minulla katossa, mutta koska mies kannatti niinistöä, en voinut kauheesti riemuita (sovittiin näin etukäteen koska pelkäsin etten kestä miehen voitonriemua jos niinistö voittaa). lasissa oli siideriä, mutta kukaan ei soperrellut (eikä laulanut).

Vierailija
2/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samat tyypit on muuten vastuussa Halosen pr-asioista. Onneton kampanja, jossa ei saatu MITÄÄN irti mm. Halosen suuresta kansansuosiosta ennen vaaleja. Aneemiset mainokset, aneemiset teeveemainokset, aneemista koko juttu. Myös juhlat oli aneemiset ja huonosti järjestetty. Luojan kiitos Tarja voitti siitä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien porukka oli " värikkäämpää" niin vaatetuksen kuin ihonvärinkin puolesta. Kokoomuksen porukka oli " tummempaa" , ilmeisesti paljon mustia pukuja miehillä.

Ja demarijuhlissa oli enemmän ihmisiä, joiden hiukset ja vaatteet oli vähän sinnepäin. Ei välttämättä mitään parempaa saati sitten juhlavaa. Kun Kokoomusjuhlissa oli vaatteiden puolesta " juhlan tuntua" .

Vierailija
4/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun se Sale halus just MUN ojentavan nää kukat sille!!!" ei hyvänen aika. olikohan se todellakin niin kännissä, vai saiko se Sauli sen niin sekaisin. muuten niin fiini nainen.

ja huomioin myös demarien homssuisen olemuksen. kyseessähän oli sentään maamme presidentti. niin koko kansan Tarja kun hän onkin, on kysymyksessä kuitenkin juhla vailla vertaa ja luulisi aikuisten ihmisten sen verran osaavan pukeutua.

mutta yhtä kaikki. mulle oli ihan sama kumpi voitti.. kun Matti ei voittanut, oli lopputulos mulle ykshailee..

Vierailija
5/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joo tosi surkea! Esiintyjät ihan älyttömiä, en voi sietää Suurlähettiläitä, Janne Porkkaa jne.

Juliste oli kamala, pinssit rumia, slogan " piste j:n päälle" käsittämätön ja huono. Lisäksi vaalitoimistoissa Kampissa oli joulukuussa tosi kuiva meininki ja vielä kaksi päivää ennen vaaleja Kalliossa oli tylyt tädit.

Ainoa hyvä meininki Tarjan kampanjassa mitä mä olen nähnyt on ollut hernesopan jaot Sörnäisten metroasemalla, siellä oikeesti nälkäiset ihmiset on saaneet syödäkseen eikä kukaan vouhottanut mitään.

Ostin kyllä pari Tarja-paitaa, ne on hyvät. Tarja-piponkin ostin, mutta se ei pysy minun eikä lapsen päässä ja on ruman muotoinen.

Onneksi, onneksi, onneksi muut asiat ratkaisivat vaalit, kuin onneton kampanja. Saulin pinnallisuus kävi ilmi muuten korrektin ja sympaattisen oloisen ehdokkaan lausunnoista. Onnea Saulille jatkossa!

Uskon, että Saulille on vielä paljon käyttöä muissa tehtävissä.

voi kunpa joskus voisi käydä toteen se, että Heidi Hautalasta tulisi pressa, siinä vasta rautainen nainen!

Vierailija
6/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!!! jotenkin käy sääliksi saulin jengi, jos ne kokee, että presidentti on jotenkin huonontunut kampanjan aikana. Suurin osa on kuitenkin ollut viimeiset 6 vuotta tosi tyytyväisiä. No, kunhan tunteet tuulettuu, pääsee Tarja jatkamaan tosi hyvää linjaansa.

Vierailija:

Vierailija
7/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" älkää luulko että minä olen mikään linssilude" ja " kyllä nyt ottaa pattiin sauli väinämö niinistön puolesta" . ok, näin kirjoitettuna nuo ei näytä yhtään pahalta, mutta kuin nuo sanottiin oudosti sössöttäen, silmät harittaen ja pää keikkuen niin vähän heräsi epäilys, että oli otettu tuikku jos toinen murheeseen (mikä sinänsä on ihan ok, mutta pitäisi varoa menemästä telkkariin ja miljoonayleisön eteen siinä kunnossa).

Vierailija
8/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo? Kauppinen. Se joka istuu pyörätuolissa.

Hei, eikös se ollut jossain leikkauksessa Venäjällä? Auttoikohan yhtään, siitähän tuli joku ohjelma kun ko. tapaus oli vielä ihan tuore.

Vierailija
9/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin nyt vaikuttaa puheeseen ja eleisiin. Halosen juhlissa oli erinomaista se että paikalle oli hankittu myös viittomakielentulkki!

Vierailija
10/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. henkilö esiintyi Niinistön kampanjassa tv:ssä aiemminkin, ja silloin esiintyminen oli selkeämpää. Voi tietysti olla että tilannekin oli liikuttava ja se vaikutti esiintymiseen.

Vierailija
11/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjan juhlassa minäkin kiinnitin huomiota tuohon viittomakielentulkkiin, hienoa! Telkkarikuvan perusteella eturivissä ainakin oli kolme kuuroa.

Vierailija
12/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on esimerkillistä toimintaa!