Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO kellään Ikean Klippan sohvaa???

Vierailija
30.01.2006 |

Kannattaako ostaa? olen istunut vaan pari koesistumista Ikeassa,mutta tarvis käyttökokemuksia ennenkuin uskaltaa ostaa (vaikkei se kyllä kallis ole...)

Mahtuuko ihan reilusti istumaan 2 ihmistä,koska siltä vaikutti?

Kestääkö vaikka vähän isommankin ihmisen painoa??

Miten ne päälliset? Onko yhtään kestävää kangasta?

Jne :D??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheessä tullut vähän tahrojakin, mutta väri on sellainen ettei ne oikeestaan näy. kestävyydestä on aikaista sanoa muuta, kuin että vuodessa ei ole mennyt miksikään.

Se on tilava 2 hengen sohvaksi, mun mies jopa nukkuu siinä välillä (kun haluaa olla lähellä lapsen huoneen ovea, kun lapsi on kipeänä).

Hyvä istua, ryhdikäs, paras puoli minusta on irtotyynyjen puute, se pysyy ryhdissä vaikka lapsi sillä loikkisi.

Oletko muuten huomannut, että TV1 kuuluttamossa on punainen klippan. Siltä se minusta ainakin näyttää.

Niitähän on nahkaisiakin, jos kuluminen arveluttaa.

Itse odotan jo innolla kevään uusia päällisvärejä, voisin hommata uudet niin saisin nuo nykyiset pesuun (ja vaihtelu virkistää). Niitähän myydään erikseen, noi meidän maksoi vuosi sitten muistaakseni 50 eur/kpl.

Vierailija
2/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällisiä on tosiaan eri kankaista, liikkeessä on mallitilkut mitä voi hipelöidä. suosittelen kyllä klippania:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko keväällä uusia värejä?? Nuo värit ei ihan kiehtoneet tuolla sivuilla,ajattelinkin lähinnä sit sitä luonnonvalkoista...

Minustakin se on niin kivan ryhdikäs ja en pidä mistään irtotyynyistä myöskään

ap.

Vierailija
4/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut lähinnä sitä luonnonvalkoista (onkohan ihan tappo väri lapsiperheessä),mutta mietinnässä myös tummansininen ja EHKÄ farkku,riippuisi minkä näköinen se on luonnossa..??

ap.

Vierailija
5/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vois meinaan olla kiva meillekin!

Vierailija
6/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se minkä katsoin liikkeessä,oli kyllä farkkua!

ap.

Vierailija
7/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä väriä kannata miettiä ostaessa, Klippanin kanssahan pelataan irtopäällisillä. Siis tarkoitus on, että jokainen Klippanin ostaja ostaa myös irtopäällisen, joita voi sitten myöhemmin hankkia eri väreinä ja kankaina ihan mielialan mukaan. Jos käyttää sohvaa ilman päällistä, se likaantuu hetkessä, ja lisäksi se peruspäällinen ei ole mitään kestävää ja laadukasta materiaalia (toisin kuin ne irtikset).

Klippan on vähän kova istua, mitään upottavaa löhösohvaa siitä ei saa. Mitään muuta vikaa siinä ei sitten olekaan, ja tyynyillä saa pehmeyttäkin. Me ostettiin Klippanit joskus opiskeluaikoina kun ei ollut varaa parempaan, eikä vieläkään ole vaihdettu vaikka varaa nyt olisikin.

Vierailija
8/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin tota nettisivua ja kyllä se alimmainen näyttää minustakin farkulta,vähän eriltä kyllä mitä meillä on mut meillä onkin jo muutaman vuoden vanha...

En voi kuin suositella minäkään,oon itse nukkunut välillä siinä ja kyllä siihen ainakin tällänen 160cm mahtuu ihan pötköttään.

Vierailija
9/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystysuoran etureunan ohut pehmuste alkoi valua ja lopulta parin vuoden kuluttua pussitti aika ikävän näköisesti. Ollaan ISOJA ja samassa ajassa vakipaikoille oli tullut kuopat (jouset löystyneeet) vaikkei mitään sohvan suurkuluttajia ollakaan.

En ostaisi enää, laittaisin mieluummin saman tahan kalliiseen sohvaan joka kestää varmasti. ettei tule muutaman vuoden sisällä taas uuden hankinnan paikka.

Vierailija
10/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pieni miinus on matala selkänoja joka varsinkin telkkaria katsoessa välillä käy ärsyttämään kun tahtoisi kunnolla röhnöttää. Olen hankkinut irtotyynyjä joita selän taakse asettelemalla saa kuitenkin kohtalaisen hyvän röhnötysasennon.

Vierailija
11/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se päällys-kangaskin on ostaa samalla reissulla,ei ole aikaa käydä valkkaamassa sitä useammin enkä pääse osteleen uusia tuosta vaan :)

Itse ajattelin niin,et ostaisin 2 päällystä,jonkun ja sit toiseksi sen farkun,se farkku vaikutti niin vahvalta kankaana.

Ja kyllä se meillä se farkku ois " arki" päällinen ihan olkkarissa,sopisi ihan hyvin,meillä kun on " farkunsininen" matto ja valko-vaahtera multiplania...

Vierailija
12/12 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi meillä olisi sohvan lisäksi nuo jo olemassa olevat kaksi nojatuolia joissa saa kunnon röhnötys-asennon :9

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän