Jos olet lasten kanssa kotona yksin niin käytkö vessassa ovi auki vai kiinni :)
Minä sekä että. Sillon kun lapset on kiltisti niin jätän oven auki, mutta jos ovat kiukutelleet pitkään niin pidän oikeutenani edes pieneen rauhaan vessassakäynnin ajaksi :D
Kommentit (8)
sekä mulla että miehellä. Ellei peräti vieraita talossa...
ja jätän 2 alle 3- vuotiasta sisälle siksi aikaa. Nyt äkkiä sitten kaikki ilmoittamaan heitteellejätöstä ja varoittamaan mua siitä, että mitäs jos mulle käy jotain ulkona (liukastun ja lyön pääni) jne. jne jne....kimppuun vaan!
En ole edes miettinyt asiaa oikeastaan... Useimmiten on kyllä niin, että kun totean lapselle (2v3kk) että menen vessaan, niin hänelläkin on kuulemma pissahätä ja tulee ähisemään potalle samaan aikaan. Että käydään yhdessä sitten.
Niin ja meillä kyllä voidaan käydä ovi raollaan/auki vessassa vaikka mies olisi kotona. Tai sitten niin, että toinen on suihkussa ja toinen vessassa, toinen täyttää pesukonetta ja toinen vessassa tms. Meillä siis vain yksi vessa kylppärin yhtydessä ja siellä toimii myös pyykkihuolto.
ensinnäkään en voisi istuskella rauhassa vessassa, jos taapero olisi jossain yksinään pitkään ja toiseksi ei suostu jäämään ulkopuolelle. Tykkää jotenkin olla vessassa ja tönkiä allaskaappia.
Kerran kun menin vessaan ja laiton oven lukkoon se jäi jumiin enkä päässytkään sieltä pois. Lapset olivat tuolloin 1v ja 2v ja olin aika paniikissa. Piti tosi pitkään " ränkyttää" ovea, että lukko antoi periksi ja aukesi. Kamala edes ajatella mitä kaikkea olisi voinut tapahtua, jos olisin jäänyt lukkojen taakse koko päiväksi.
Ei saa paskallakaan käydä rauhassa..
ärsyttää kun anoppi käy meillä vessassa ovi auki... =)
luojan kiitos vessa on niin ettö sinne ei näy... (pieni vessa, iso anoppi...)