Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHULIINIT viikkoon 5***

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on vilkasta, kun on vähän aikaa lukematta niin ei meinaa kiinni saada :) Onnea myttyselle ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!!

Ketkäs muut olikaan jo plussanneet oliko flofer ja ulriina?? Missäs teidän la:t vai oliks se niin et toisella teistä on kans ultra ens viikolla??

Paljon on myös oviksia bongailtu, toivottavasti löytää simpat perille!!! Siihen hieman apua ~+~+~+~+~+, toivottavasti tuo on tulos!!

ON: päivä kerrallaan edelleen, ensi viikon ma iltapäivällä eka ultra, aikalailla pelottaa et mitä löytyy tai löytyyks mitään!!! Väsymys on kova välillä ja masukin alkaa turvota jo, mulla tuli viimekskin tosi aikaseen, alkaa olla vaikea peitellä, kun on tota kerrosta tossa päälläkin niin se sit näyttää vielä isommalta...

Hyvää viikonloppua kaikille!!

peebee rv 7+1 (?)

Vierailija
62/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikki varmaan viikonlopun touhuissa. Ihanan raukea olo. Mies tuolla alhaalla laittoi takkaan tulen ja alkoi tekemään meille pizzaa. Se on niiiiiin hyvää! Aukaistiin punaviini pullo lainattiin parit leffat ja ei muuta kun nautiskellaan kivasta illasta kotosalla. Niin ja se raukea olo tuli siitä, että että tota kaikkea muuta litaniaa tietysti ensimmäiseksi kun päästiin töistä kotiin, niin hyödynnettiin tuota bongattua ovista joka tänään pärähti vielä selkeemmin ja heti ruutuun kun sen aamulla tein. Eiköhän tässä olla nyt voi sitten jo hyvillä mielin jäädä katsomaan saatiinko mitään tulosta aikaiseksi.

Kaiken aikaa vatsassa nippailee ja ruoka ei muuten ole tänään maistunut. Johtuisko siitä, että tuota vatsaa turvottaa niin kauheasti ja olisko ovis jotenkin nyt niin voimakkaana päällä. Ja sitten muuten huomasin tänään töissä ollessani hassun jutun. Vähän väliä tunsin navan yläpuolella oman sydämeni sykkeen...sellaisen tykytyksen...luulen, että sekin jotenkin nyt tuohon hormonaaliseen juttuun liittyy, mutta tosi hassu tunne. Maha on kun ilmapallo. Toivottavasti suunta olis vaan kasvava ja sinne sais jonkun masuasukin matkaan mukaan. =)

Mä meen nyt alakertaan auttamaan tuota rakasta aviomiestäni. Se on luultavasti räjäyttänyt koko keittiön niillä purnukoillaan, mutta ei se mitään, sillä se pizza on joka kerta niin ainutlaatuisen makuista, niin mä kyllä siivoon ne jäljet kun se vaan viitsii sitä pizzaa tehdä. Nam!

Mukavaa ja rentouttavaa viikonlopun alkua kaikille haahuille!

titi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äskeisestä viestistä...ajatus on kulkenut nopeammin kun mitä olen ehtinyt kirjoittamaan. Sanoja puuttuu välistä ja joihinkin lauseisiin tullut mitä ihmeellisempiä lauseyhdistelmiä. Taisi jo nousta viini päähän...nykyään kun ei enää tarvi kun sen lasillisen. ;-)

titi

Vierailija
64/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkistus tänne puolelle :) Mukavaa nähdä että plussia ropisee..

Täällä menossa rv14+2, paremmalla puolella jo!

Vähän on ongelmiakin kyllä ollut.. Istukka tuhruttaa välillä kun on reunasta vähäsen kohdunsuun päällä:( Sitä sitten seurataan äitipolilla kahden viikon välein, josko olis noussu!

Tuskin on ku keskiviikkoa tuhrutti neuvolasta kävelyn takia.. En siis saa tehdä mitään raskasta, että saikulla ollaan jo nyt! Pikkusella ei ole mitään hätää onneksi.. On kasvanut normaalisti :)

Maanantaina menen taas katsomaan että kaikki on hyvin.. keskiviikkona neuvolassa kuului sydänäänet kun oikein etsittiin! Hyvin siellä pompotti..

Mullakin löytyis ylimääräisiä ovistestejä.. tilasin mammaksilta ja mulla ne ainakin toimi ;) Myisin ne 11kpl, 10 eurolla sisältäen läh.kulut! Voipi tiedustella; Miamis@jippii.fi

Plussapölyä koko poppoolle..

Vierailija
65/77 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakoivu: Voi kun ihanaa, että oli plussa! :) Paljon paljon Onnea! Suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa roppakaupalla pikkuiselle matkaan!

Niamey: Ihanan pitkälle olet jo päässyt! :) Siskollani oli kans istukka alhaalla, se tosin todettiin lähempänä puolta väliä, kun kans alkoi vähän vuotamaan. Sitä kans seurattiin ja se nousi ylemmäs ja vauva syntyi normaalisti alakautta. Tsemppiä sinulle ja jaksua sairaslomalle! Suojelusenkeleitä pikkuiselle edelleen matkaan! Ja onnellista loppuodotusta! :)

Titi ja Kaksonen (ja jos oli muitakin ovisajankohdan ohittaneita niin myös teille): plussatuulia lähettelen.. +~+~+~+~+~+~+~+~+ Toivottavasti te kumpikin saisitta ilmoitella plussauutisia parin viikon päästä! :)

Memmuliko se oli jolla ovis lähenee ja on lähössä matkalle? Koittakaa saaha matkasta huolimatta ovis hyödynnettyä, eihän sitä tiedä vaikka matkalla olis suotuisia vaikutuksia siihen.. ;) Vai lähtöökö miehesi mukaan? Jos ei niin koittakaa hyödyntää etukäteen niin vaikka ovis olisikin reissun aikana, niin voishan olla että simpat olis tarpeeksi sitkeitä.. :)

Oma ).( kp 6/24-29, joten ei mitään uutta.. Mut laihis on kyl alkanut hyvin viikon aikana on jo lähtenyt pari kiloa pois ja vaikka se nestettä onkin, niin silti tästä on hyvä jatkaa.. :)

Hauskaa viikonlopun jatkoja kaikille! :)

Vierailija
66/77 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kuin teinkin sen mitä lupasin ja olin koko viikon kurkkimatta tänne. Sen sijaan hiihdin, laskettelin, uin, keilalin ja nautin oman avioimiehen seurasta (ehkä vähän liikaakin, kun tänään piti jo tapella...just äsken soitin sille ja pyysin anteeksi)

Keskiviikkona lääkäri soitteli niistä viime viikolla otetuista verikokeista. Oli otettu vaan kilpirauhaskokeet ja ne oli täysin normaalit. Sanoi, et lähete on mennyt kättärille ja aika sinne pitäis olla kahden kuukauden sisällä. Vähän yllätti toi nopeus...luulin, et aikaisintaan joskus elokuussa päästäis...No, en innostu vielä ennenkuin tiedän totuuden.

Sain lomalta mukavan tuliaisen; välikorvan tulehduksen molempiin korviin. Paikallisen kylpylän uimavesi ei sittenkään ollut kovin puhdasta vaikka ihan uusi kylpylä olikin. Sain antibiootit suun kautta ja korvatippoina, niin ärhäkkä tulehdus oli. Nyt sitten puolikuurona täällä ihmettelen...tuntuu kuin olis vettä korvissa...ärsyttävää.

Lueskelin pinoa ja löysin pari plussauutistakin. Onnea vaan kovasti! Toivottavasti saatte pysyä alakerrassa loppuun asti.

Olo on tosi levännyt. Ajattelin lähteä kavereiden kanssa kaupungille iltaa viettämään...nyt kun vielä voi...Katotaan huomenna, miten hyvältä tuntuu ajatus maanantaisesta työpäivästä:)

Nonna

Vierailija
67/77 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ollut lamaantunut. Mutta jotenkin niinkö rauhallinen.. viimeviikon perjantaina kun kiinnittymisestä oli kulunut 9 päivää tein negatestin. Ajattelin, että pää hajoaa. No sen takia olin varma, et nyt ressi laukeaisi ja menkat alkaisi. Lämmöt laski 26,9 ' c pe ja la. No menkkoja ei kuulunu. Tein kp 33 eli tiistaina uuden testin..ja hitto !!! Seoli POSITIIVINEN !!!!

ensimmäinen kunnon viiva km.n jälkeen. Haamu oli 11/05. No pää aivan pöllyssä en oikeen ole tajunnut, niin testasin kolmannen torstaina. Ja se oli SUPER-positiivinen..

RAKKAAT HAAHUSISKOT: Tämä oli sit eka kierto, kun nostin minidisperiinin 100mg.aan.

Masua nipistelee, silmät on " lasiset" , paleltaa, pikksen tihruttaa valkovuotoa. Muttei muuta.. ei ollut esikoisestakaan juuri mitään. Yksi sama ns. oire on, mutta mielestäni se alkoi tyttö oottaessani joskus rv 12.. sydän tykyttää kovaa kyytiä.. onkohan se näin alussa ok?

Soitin TAYSsiin ja saimme 20.2.rv 7+ 3 ultran. Seuraavalle päivälle otimme neuvolan. Neuvolan täti sanoi, että soita heti, jos tuntuu että pää ei kestä ja sydän ei jaksa pelkoa. Sanoin tulevani vasta, kun on todistettu masussa asuvan ihka oikea NyyttiNuppunen:)..

Esikoinen (3,5v) meuhas ja piirteli koko tammikuun pikkusiskon kuvaa ja lallatti, kuinka hänestä tulee isosisko..yritin toppuutella kovasti odottavaa tyttöäni, että ei äiti vielä ole kuullut vauvasta, maltetaanhan nyt !! Ja näin se sit meni..Nyt körötän toooosi matalalla tuohon saakka.. la olisi 6.10. alustavasti.. Esikoinen on rapu nouseva vaaka, tästä tuisi sitten vaaka..hassua;)..

Tuntuu, että nyt on plussatuulet haahuissa..toivottavasti se on kestävää ja voimakasta!! Ja hyvin tarttuvaa..

Saapi nähdä nyt sitten pitääkö ottaa minidisperiinin rinnalle kaverilääke.. on tulossa henkisesti raskas odotus verrattaessa ensimmäiseen..noh..kokemuksia elämänreppuun;))

En meinannut uskaltaa tulla kertomaan, mutta en enää jaksanut kantaa salaisuutta sydämelläni yksin. -Halaus- Te tiedätte kuinka pirun kipeää on vauvasta luopua ja aloittaa kaikki alusta..

Nuppu rv 5+2

Vierailija
68/77 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon 36.9' c jälkeen su lämmöt kisahtivat takaisin 37,3 ja nyt ovat siinä oleet. Eli notkahtivat varmasti menkkojen paikalla..luulisin

Vierailija
69/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime marraskuun jälkeen en ole tänne juuri kirjoitellut. Aluksi kävin kyllä melkein päivittäin lukemassa teidän muiden kuulumisia, nyt käyn ehkä kerran viikossa pikasesti vilkasemassa haahujen pinon. Haahupinon lisäksi en enää lueskele vauvakuumepalstalta muita keskusteluja ollenkaan. Jos nyt ihan rehellisesti sanon niin minua ahdistaa lukea muiden plussauutisia, kun itselle sitä plussaa ei ole kohta vuoteen tullut (yksi haamu joskus touko-kesäkuun vaihteessa). Keskenmenostakin tulee sitten kohta vuosi. Jotenkin on vaan toivo mennyt sen suhteen että koskaa enää saisin nähdä kahta viivaa raskaustestissä. Lapsettomuustutkimukset on aloitettu. Miehessä ei ole mitään vikaa. Minulle tulossa nyt tässä kierrossa munatorvien aukiolotutkimus, uä-tutkimus sekä hormonikokeita. Hoitojakin varmaan sitten tässä kevään mittaan aloitellaan.

Täällä on viime aikoina tullut kovasti plussia. Oikein paljon onnea kaikille plussanneille. Olette kaikki ansainneet pysyvän plussan ja toivottavasti kenenkään teistä ei tarvitse enää uutta keskenmenoa kokea.

Käyn aina välillä lueskelemassa täälä teidän kuulumisia ja ehkä jossain vaiheessa jaksaa taas enemmän kirjoitellakin.

Vierailija
70/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut plussauksesta. Varmaan tosi sekava olotila tällä hetkellä, onnellinen, mutta tosiaan pelokaskin. Kaikkea hyvää tähän raskauteen. Piti vielä kysymäni, kun tuota disperiiniä olet ottanut, että onko sulla virallisesti todettu se hyytymistekijä. Vai käytätkö vaan " ihan omana hoitokikkana" tuota? Itse olen miettinyt nimittäin, että pitäisikö seuraavan plussauksen tullen sitä disperiiniä alkaa se minimiannos syömään? Multahan otettiin ne hyytymistekijät verikokeella, mut mitään ei löytynyt. Jotenkin vaan on hirvee tunne, että joutuu riskillä lähtemään sitten seuraavaan mahdollisesti alkavaan raskauteen ja se pelottaa kovasti, et jos se taas menee kesken. Et jos tosta pienestä annoksesta sitä disperiiniä olis kuitenkin jotain apua? Tiedä sitten...

Neronja, eikös sulla otettu kahteen kertaan ne hyytymistekijät, eli joskus viime vuoden puolella ja nyt tän vuoden puolella uudelleen ja vasta tästä toisesta kokeesta löydettiin sieltä sitä häikkää. Jotenkin on vaan sellainen olo, että olikohan ne munkaan tulokset sitten kuitenkaan ihan oikeat? *huokaus*

Purre: Kiva kun kävit moikkaamassa. Tiedän kyllä tuon tunteesi mitä käyt läpi. Kai sekin alkaa jo ottamaan päähän jos sitä plussaakaan ei ala kuulua ja menee pitkä aika. Ja edellisestä on kulunut pitkään. Onko teillä olleet ne ovistestit käytössä? Mä hermostuin tähän alituiseen kyttäämiseen ja " arvailuun" , että koska se otollinen aika olis kun vatsa on ympäri kuukauden millon sattuu kipeenä ja nyt bongasin tikuilla ensimmäisen kerran tässä kuuss oviksen. Toisaalta kun sen oviksen bongaa, niin sitten jo suurin piirtein ajattelee olevan astetta lähempänä raskautta, mutta eihän tuo oviksen bongaus takaa vielä yhtikäs mitään. Nyt vaan kovasti jännittää. Tästä eteenpäin ainakin meillä käytetään ovistikkuja siihen asti kun seuraava raskaus antaa ilmoittaa itestään. Ajattelin, jos niistä olis teillekkin apuja. Vannoin vielä viime vuonna, että siihen oviksen tikutteluun en lähde, että niin epätoivoinen en tän raskautumisen suhteen ole, mutta heh... tässä sitä nyt heilutaan tikut kädessä harva se päivä. ;-D

ON: Tässä on nyt siten varmaan otollinen ovisaika ohitettu ja se koitettiin hyödyntää. Odotukset on taas korkealla. Tuntuu, että kauheen nopeesti vaan kaikille alkaa heti jo oviksen jälkeen tulla mitä ihmeellisempiä raskausoireita...? Nyt se odottavan aika on taas pitkä. Kuulin just eilen, että mun yks hyvä kaveri on alkamassa varmaan vauvaa " hankkimaan" . Kävi vaan se ajatus mielessä paniikin omaisesti, että kai niilläkin ehtii tulla nyytti tai kax ennenkö tänne kuuluu yhtään mitään? Nää on aina niin inhottavia tilanteita. Vaikka toiselle vaan hyvää toivookin...mutta toivoishan sitä itelleenkin välillä jotain positiivisia uutisia tältä rintamalta.

Vaikka ulkona on ihan hirveen kova pakkanen, niin taidan lähteä ulos kävelylle kun aurinko paistaa niin nätisti. Mies lähti Helsinkiin moottoripyörämessuille muutaman ystävänsä kanssa, mutta mä jätin nyt väliin kun sielä ei muidenkaan vaimokkeet olleet tänä vuonna mukana. Saas nähdä minkälaista pyörää nyt sitten pitäis kevääksi ostaa. Meillä sellainen ihana Ducati jo tuolta tallista löytyykin. Mutta mä tiedän, että näin keväauringon paistaessa se moottoripyöräkuume AINA nostaa päätään. Varsinkin tää mun mies sekoo sukkiinsa ihan totaalisesti. ;-) No illalla kuulee mihin pyörään päitäisi tänä vuonna vaihtaa. Mies olis jo pyöränsä myynyt, kun ajateltiin silloin jo viime kesänä, että kun/jos perheenlisäystä on tulossa, että sitten on muut prioriteerit ykkössijalla. Että uuden pyörän voi sitten joskun myöhemmin hommata jos ylimääräistä aikaa jää...mutta kuinka mä sanoinkin, että älä sitä nyt vielä myy kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuot tullessaan...vai tuoko mitään? Eli jos ei kevääseen mennessä täälläkään vauvaa näy eikä kuulu, niin tämäkin mamma moottoripyörän selässä miehen kyydissä istuu takuuvarmasti. Nautitaan siitä pyörästä nyt niin pitkään kun voi. Ja myydän sitten vasta kun/jos jokus on se nyytti jo sylissä. Kyllä sitä ehtii.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

titi

Vierailija
71/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis vasta oli ja nyt on lämmöt nousseet. Viime kierrossahan nousi lämmöt kans, ja silloin toivoin, että olis johtunut mahdollisesta raskautumisesta....mutta mullahan se enteili silloin sitä kovaa oksennus-ja mahatautia. = /

Toisekseen mietin kun nyt kurkku on vähän omituinen ja vähän tukkoinen olo oli aamulla, että olisinko nyt sitten seuraavaksi tulossa flunssaan. Ensimmäiseksihän mulla aina lämpö nousee jos olen kipeäksi tulosssa. Jos vaikka eilen kylmetin itseni tuolla ulkona tms. Olis se taas pettymys jos nytkin vaan turhaan toivoisi, että tärppi olisi käynyt. =(

Otin äsken mittarin kainalosta ja se näytti 37,0C. Mun normaali lämpö on AINA 36,5C tai 36,6C. No kai tän iltaan mennessä jo näkee jos alkaa mennä tuonne 37,5C, sitten se kuumeilu johtuu tasan tarkkaan taas kyllä jostain muusta kun mahdollisesta raskautumisesta.

Voi hitsin hitsi...kyllä nyt jänskättää. TAAS! Eikö näistä jatkuvista pettymyksistä koskaan opi. Aina sitä vaan odottaa ja toivoo parasta. =)

titi

Vierailija
72/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!!!!! Tiedänpä aika hyvin miltä susta tuntuu nyt :) Epävarmuuden ja ilon pilkahdusten keskellä..

Sani: kiitti tsemppauksesta, toivon minäkin et ultra tois ees vähäks aikaa mielenrauhan..

Titi: mulla ei kyllä mitään älyttömiä oireita ollu heti oviksen jälkeen, eikä tainnu muuten lämmötkään kauheasti nousta. Tosin tuntuu et kroppa ollu hieman sekaisin kun lämmöt viisteli ennen ovista 35.9 ja olihan se oviksen jälkeen kyllä yli 36, mutta enpä kyllä paljo mittaillutkaan..Jotenkin sitä hieman kyllä aavisteli, mut oli sellanen olo et kun vaan toivon.. Mahaa kyllä juili sit lähempänä menkkoijen alkuaikaa ja valkkis oli aika runsasta.. Peukut on täällä pystyssä bdbdbdbdbdbdbd, et teillä nyt tärppi tulis!!

Oikein hyvää ja aurinkoista sunnuntaita kaikille :) Taidan lähteä pyöräyttämään marjapiirakan kun tekee mieli makeeta (yllätys..)

peebee rv 7+3(huomenna ultra-apua)

Vierailija
73/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea huomiseen ultraan. Varmaan jännittää kovasti.

Mä tulin just ulkoa ja tein sellaisen 5km sauvakävelylenkin ja teki tosi hyvää. Vaikka ilma olikin aikas kirpakka, niin ainakin tuli lenkin jälkeen terve puna poskille ja kun olin hyvin pukenut, niin ei tullut koko matkan aikana edes kylmä, päin vastoin.

Massua mulla kyllä juilii nyt koko ajan, viluttaa ja väsyttää, mutta ehkä tuo ulkona meuhtominen sai sen aikaiseksi. Lämpö on edelleen sen tasan 37C eli vähän kohollaan. Toivotaan, ettei tuosta nyt enempää nouse. Ennen ovista mullakin kävi lämmöt aikas alhaalla. Mittasin 36,1C ja se on mulle jo tosi alhainen. Mut ei noista lämmöistä tosiaan ihan varmuuteen voi mennä kun en niitä kuitenkaan mittaile ja seuraa koko kuluvaa kiertoa koskaan. Jotenkin sitä tälläin jänskinä aikoina vaan vähän kokeilee, että mitä se mittari näyttää.

Taidan mennä keittämään kans iltapäiväkaffet. Toivottvasti peebee piirakkasi onnistui ja siitä tuli hyvää. =)

titi (vkonloppupalstaterroristi ;-)

Vierailija
74/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnitteluita ja paljon tarrasukkia kaikille plussanneille!Toivottavasti suojelusenkelit ovat nyt matkassa mukana!!=)

Täällä on ahkerasti touhuttu vällyjen välissä ja vietetty tänään meidän yksivuotishääpäivää!=)Tuntuu niin kummalta että siitäkin on jo vuosi aikaa...mihinkö tuo aika oikein juoksee..?=)No, toivottavasti sitä nyt sitten tämän vuoden aikana saisi sen kestävän plussan...=)

Oikein paljon plussäsäteitä ja ((haleja)) kaikille haahuille!!=)

Vierailija
75/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

titi75:

Neronja, eikös sulla otettu kahteen kertaan ne hyytymistekijät, eli joskus viime vuoden puolella ja nyt tän vuoden puolella uudelleen ja vasta tästä toisesta kokeesta löydettiin sieltä sitä häikkää. Jotenkin on vaan sellainen olo, että olikohan ne munkaan tulokset sitten kuitenkaan ihan oikeat? *huokaus*

Mulla todettiin ne vasta-aineet molemmissa testeissä, mutta ennen kuin voitiin sanoa, että tukostaipumus on tullut mulle jäädäkseen, niin se piti varmistaa vielä toisella testillä. Ekan kerran testi tehtiin 11/05 ja toisen kerran 1/06.

Itse en ole kauheasti uskaltanut toitottaa tuosta minidisperiinistä, ettei siitä ainakaan esim. minun takiani/myötävaikutuksellani tule sellaista buumia, että jokaikinen alkaa sitä käyttää ihan vaan kaiken varalta. Itse olen miettinyt näin, että jos on vähintään kaksi kertaa todettu sikiön kuolleen kohtuun, niin sitten minidisperiinistä kannattaa kysyä lääkäriltä tai jos siltä tuntuu, niin aloittaa se ominpäin. Mutta jotenkin tuntuu epäilyttävältä, jos disperiinistä tehdään sellainen muotijuttu, että kaikki yhdenkin km:n kokeneet käyttävät sitä. Tämä on vain oma mielipiteeni eikä sitä ole suunnattu kenellekään erityisesti vaan aivan yleisesti.

Lämmin onnittelu kaikille plussanneille! Toivottavasti nyt on onni myötä! Ja visakoivu, plussanneet haahut pinoutuvat odottajissa ex-haahuissa. Tervetuloa sinne, kuten myös kaikki muutkin plussanneet!

Pikaisia plussia kaikille haahuille!

neronja rv9+3

Vierailija
76/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta minidisperiinistä ettei tietenkään mikään estä kysymästä lääkäriltä sen käytöstä jo yhdenkin " sikiöllisen" km:n jälkeen. Lähinnä halusin vain tuoda esille sen, että kannattaa kuitenkin käyttää harkintaa. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan:-).

Vierailija
77/77 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joillakinhan tuosta minidisperiinistä on ollut apua myös silloin, jos raskaudet menee toistuvasti jo aivan alussa kesken. Tai kukaanhan ei aina voi varmaksi sanoa, että onko seuraava raskaus onnistunut nimenomaan disperiinin takia vai oliko se sattumaa.

Disperiinistä oli taas äskettäin tuolla exissä keskustelua ja kävi ilmi, että joillakin lääkäreillä on kielteinen kanta disperiiniin. Jotkut lääkärit tuntuu saaneen jostain sellaista " tutkimustietoa" , ettei disperiinin käytöllä ole todettu olevan merkitystä. Jahans, vai niin. Itse en kyllä olisi valmis allekirjoittamaan tuota väitettä. Mistä sitten mahtavat jotkut saadakaan tuota tietoa. Mutta käykää lukemassa existä jos kiinnostaa, tämän viikon pinosta.