Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHULIINIT viikkoon 5***

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Eilen kun itekseni mietin ennen nukkumaan menoa tätä työtouhua, niin ajattelin, että eihän tässä muu auta kun tehdä täyttää häkää 8-16 töitä ja sen jälkeen tämän rouvan tumput putoo maahan ja hän lähtee kotiin. Katsotaan mitä pomo sitten sanoo kun huomaa, että normaalin työajan puitteissa näitä töitä ei pysty hoitamaan. Tänään oli sitten ihan ihme olo kun katsoin tässä illan suussa kelloa, että noinko vähän se vasta on¿kun tosiaan muina päivinä olin siihen aikaan tullut vasta töistä kotiin. Nyt olin ehtinyt vaikka mitä ennen sitä¿ja myöskin viettämään laatuaikaa miehen kanssa. ;-) Toivottavasti asiat tästä tasaantuvat, eikä töissä aleta sitten huohottamaan niskaan kun hommia jää tekemättä.

Maria Sinulle vielä., ei ole enää pitkä aika tuohon huhtikuuhun, ilmankos sitä on niin kovasti vauva-ajatuksia päässä. Ihanaa, että tekin sitten kohta pääsette jo ¿asian ytimeen¿, eikä tarvitse vaan odotella tyhjän panttina. =)

Flofer: Toivotaan, että se pikkuinen sielä kasvaa ja vahvistuu ja ¿tulee pian kunnolla esiin¿. Nyt on vaan pakko maltillisesti odottaa seuraavaa ultrausta josko sieltä jotain paremmin sitten näkisi. Ja toivottavasti tosiaan tuo kohdun ulkopuolinen nyt ei vaan olisi kysymyksessä. Peukutuksia. bdbd =)

Kaksonen: Mä olen varmaan sit tosi omituinen tapaus. Mulla on tullut niillä mammaksin teisteillä heti menkkojen loppumisen jälkeen kun aloitin testauksen¿niin joka päivä haalea viiva tikkuun, mut se hän on tosiaan yhtä kun nega. Nyt eilen olin bongaavinani kirkasta limaa veskikäynnin yhteydessä ja tänään sitä tuli reippaammin. Tikkuun en ole sitä haaleaa viivaa enempää saanut, mutta laitettiin simpat liikenteeseen tänään varmuuden vuoksi josko munkin ovis sieltä vaikka huomenna tai ylihuomenna tulis (yritän vielä uskoa). Mehän mennään kiertopäivissä melki samoissa. Sen tiputtelun takia kun en tiedä onko nyt menossa mikä kp, mutta arviolta kp 13-16. Massua turvottaa tälläkin hetkellä kovasti, ilmaa vatsassa ja nippailua alavatsassa. Rinnat eivät ole kyllä olleet oikein minään kuukautena oviksen aikaan arat. Eivät siis nytkään. Huomenna jänskätään mitä tikkuun pamahtaa. Toivottavasti ne limat enteilis oikeeta aikaa, vaikka tikkuihin ei kunnon viivoja tuliskaan. Ompahan nyt varmisteltu ainakin. Toivotaan, että päästään jänskäämään yhdessä taas parin viikon päästä. =) Tosin jos sitä ovista en saa bongattua, niin en mä sit kovin suuria odota parin vkon päästä.

Myttynen, tosiaan ollaan juu samaa vuosiluokkaa, mulla on niinkin hauska synttäripäivä ja vuosi kun 7.5.75. =) Helppo aina muistaa. Eli olen Sinua reilun vkon sitten vanhempi. Mutta aikas lähekkäin kuitenkin. Miljoonasti onnitteluja plussauksesta. *halaa* Toivottavasti tällä kertaa asukki pysyy tiiviisti matkassa mukana. Kiva kun meille kertomaan. Nyt vaan päivä kerrallaan eteenpäin. Ja tosiaan eipä tuo tärppi joka päiväistä pupuilua tarvi, kunhan osuu vaan ¿se yksikin kerta oikeaan aikaan¿ ;-)

Neronjalle vielä onnentoivotuksia jatkoraskauteen. Hyvä, että kuitenkin nyt saa tuota hoitoa tuohon ongelmaan. Toivotaan, että piikityksistä nyt löytyisi tarvittava apua ja raskaus muutoin sujuisi ongelmitta loppuun asti. =)

Porkkana: Ison litanian lääkäri sulle on ainakin kokeita laittanut. Niin sinullako oli nyt sitten jo kolmas perättäinen km? =( Mitä siihen haluttomuuteen tulee, niin eihän se mikään ihme ole, että sullakin tämmöisen rääkin jälkeen ne tuntemukset heittelee laidasta laitaan ja saattavat aiheuttaa ehkä just tuollaisia ajatuksia miehestäsi. Mutta ei se välttämättä tarkoita sitä, että kumppani olisi Sinulle täysin väärä. Jokainen meistä kai käy näitä tunteita välillä läpi, joskus on parempia aikoja ja joskus sitten vähän sapettaa. Virtuaalihalaus täältä sinne Sinulle ja voimia.

Vierailija
42/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seurailen näitä teidän jutskia,toivottavasti kaikilla menee asiat OK. Itsellä pitäs huoman aamulla viedä pissa näyte labraan,jos vaikka sattus olemaan raskaana,nyt en kyllä ole kun tänne kirjotin... Lämmöt on 36,5 normaalisti 35,5,vilutta välillä ja välillä hiki,pahoin voipa,väsy,kova valkkari,ala maha nippauksia ja menkka kipuja,Su tuli parsissa pyyhkäsyssä rusehtavaa vuotoa ja eilen kans kerran.Mutta mutta,olen vasta nostanut kilppari lääkkeitä joten kaikki voi johtua niistä....että odotellaan rauhassa,NIIN VARMAAN..:)

Porkkana:mainitsit niistä kilppareista että ollut koholla,käväseppä kilppari sivuilla kattelemassa,siellä on ihmisiä jotka tulee raskaaksi mutta tulee km.eräälläkin 6 km. Ei ne arvot tarvi kait olla paljo koholla,monet pyyttää koe lääkitystä,onko sulla muuten hyvä olo?

Nuo kilpparit on PASKA juttu,mullakin elimistö on hyökännyt kilppareitani vastaan ja tuohaa ne pikku hiljaa,mulla on vasta-aineet yli 900 normaalisti pitäs olle 0-40. Ne menee heittämällä istukasta sikiöön,eli siinä on yksi osa syy minun vauva kuolemiin,nytkin pitäs olla tisua luttuutamassa muutaman päivän ikunen vauva vaan tuolla hautuumaalla saa käydä muistamassa sitäkin vauvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti plussasi nyt kestää ja saatte nyytin syliin! Tulehan tuonne ex:iin heti kun siltä tuntuu.

porkkana05:

Neronja: kiva kuulla ultrakuulumiset!!!! Tsemppiä piikittelyyn. Siis riittääkö tuo 10ruiskun satsi siis kymmenelle päivälle??? Että kymmenen päivän lääkkeet 35e??? *kysyy tyhmä*

Juu, kymmenen ruiskua riittää kymmenelle päivälle. Ensi kerralla ostan 50 ruiskun pakkauksen. Toivottavasti silloin kappalehinta on huomattavasti pienempi (voi tietty olla turha toivo).

Toivottavasti sinulla, porkkana, nuo tutkimukset tuottaisivat tulosta ja joku hoidettavissa oleva selitys löytyisi!!!

ON: Rohkaistuin eilen pistämään piikin itse. Viimein kun uskalsin tökkäistä piikin mahanahkaan, niin eihän se tuntunut missään, mutta itse se aine kirveli tosi kovaa. Meinasi ihan masentaa, siis ajatus siitä että kuukausi tolkulla pitää joka päivä pistää. No, toivottavasti seuraavalla kerralla kirvelee vähemmän. Ja mitäpä sitä ei tekisi sen eteen, että saisi nyytin syliin tai että olis ainakin mahdollisuus saada.

Toivottavasti plussia alkaa pian ropista lisää! Ja toivottavasti Nonnalla on ollut ihanan rentouttava loma!

neronja rv9+0

Vierailija
44/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myttynen: Onnea sinullekin plussasta! Liimaa ja tarrasukkia asukille! Toivottavasti pääsemme siirtymään ex-haahuihin! Meillä saattaa mennä LA lähekkäin kun minä plussasin tämän viikon ma 30.1 ja vielä viime viikon pe 27.1 sairaalan labroissa ei hcg:tä vielä näkynyt.

Porkkana: Toivottavasti syy keskenmenoihin löytyy. Ei ole ihme kun halut ovat kadonneet. Olethan lähiaikoina joutunut kokemaan monenlaista. Kyllä ne halut vielä takaisin tulevat, aivan varmasti! Tsemppiä tulosten odotteluun!

Sani: En enää kamalasti pelkää että olis kohdunulkoinen. Eilen soitin naisten polille kun edellisenä päivänä (ti) oli taas juilinut vasemmallle puolelle. No, sieltä kätilö sanoi kysyvänsä lääkäriltä että miten tehdään ja soitti takaisin myöhemmin päivällä. Sanoi että menet huomenna eli tänään to tk:n labraan hcg verikokeeseen. Sitten samalla sanoi että vasemmalla puolella oleva kipuilu voi johtua myös siitä puhjenneesta munarakkulasta ja kehittyvästä keltarauhasesta. Silloin kun se rakkula puhkeaa niin vatsaonteloon valuu nestettä ja se neste voi myös kipuilua aiheuttaa. Luin kyllä jostain että kohdunulkoinen voi tosiaan aiheuttaa kipua jo 4 viikollakin. Eli aikasessa vaiheessa voi jo antaa merkkejä. Sepä tässä onkin hankalaa kun ei tiedä yhtään mikä on normaalia nippailua ja mikä vaarallista. Tänään selviää hcg verikoe tulos.

Titi: Toivottavasti ovis on nyt tuloillaan ja tärppi tulisi!! Tsemppiä!!

Kaksonen: Tärppi onnea sinullekin!! Tsempityksiä myös!!

ON: tänään tosiaan vielä selviää se uusi hcg verikoe. Vähän jänskättää! Saankohan tietää ne hcg arvotkin? Pitää muistaa kysyä. Eilen eikä tänään ole ollut kipuja vasemmalla puolella alavatsaa. Yöllä sain käydä vessassa varmaan sata kertaa samoin illalla. Pieni kuvotus on myös alkanut nostaa päätään! :) Niin ja huimaustakin on vähän ollut. Painon tunnetta on alavatsalla myös ollut. Rinnat eivät ole kipeät mutta eilen taas tuli pisara maitoa vasemmasta rinnasta! Eli nyt toivon että kuvotus lisääntyy ja rinnat tulee kipeeksi! Kaikkee sitä toivookin! ;) Mutta tälläistä tämä on kun vähän kuitenkin pelottaa että onko normaali raskaus tällä kertaa. Kaikki oireet ovat siis tervetulleita!

Plussatuulia niin oviksen bongaajille kuin r.testiä tekeville!!!! :)

Flofer

Vierailija
45/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neronja: no huh..onpa kyllä kalliita noi ruiskut. Vaan kyllähän sitä varmaan kaikkensa tekee, että sen nyytin vielä saisi syliin asti.

Mä mietin just, että pystyisinkö itteeni pistämään. Jotenkin tuntuu , että en. Vaikka pakkohan se silti olis. Kyllähän mä noita verensokereita olen iteltäni mittaillut, vaikka välillä kyllä sekin ollut aika vaikeeta...kun ei millään tekis mieli tehdä itteensä reikiä.

Oma napa: Musta jotenkin tuntuu, että jos parisuhde olis kunnossa täysin, niin näiden keskenmenojen ois pitänyt lujittaa meidän suhdetta? Näin ei ole kyllä käynyt. Ekan km jälkeen kyllä miehen kanssa touhuilut maistui mulle ihan ok ja olin aika nopsasti innolla yrittmässä uudestaan. Tokan km jälkeen kesti kyllä kauemmnin, että halut heräs ja olin taas yrittämässä. Mutta nyt....mä en pysty edes velvollisuudesta " antaan" miehelle. Nämä on aika kamalia tunteita mitä on mielessä. Eilen kerroin miehelle tunteistani ja eihän se hyvää tykännyt. Pelottaa kyllä vähän, että miten tässä käy. Jos ei ois lapsia ja omaa ihanaa taloa, niin olisin jo voinut vaikka lähteä hetkeks " tuulettuun" ja muuttaa asuun omillaan pieneks hetkeks. Sais etäisyyttä toiseen ja tilaa omille ajatuksille... näkis, että millasta ois asua yksin. Minä nimittäin en ole koskaan asunut yksin.

Kyllähän se nin on, että joko vastoinkäymiset lujittaa suhdetta tai sitten tulee ero. Mutta en toki tee mitään hätiköityä...odottelen rauhassa...katselen että mitä mun kropassa alkaa tapahtua.

-Porkkana-

Vierailija
46/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kuulostat nyt kyllä ihan selvästi masentuneelle,enkä yhtään ihmettele!Pliis,hae apua!Teidän parisuhteessa ei oo todennäköisesti mitään vikaa mutta sun sydämmessä ja sielussa on nyt pahat murtumat,etkä sä jaksa tuntea miestäs kohtaan mitään muuta kuin ärtymystä tai välinpitämättömyyttä.

Usko mua,ajan kanssa tämäkin kamala kokemus lujittaa teitä yhteen,älä anna periksi.Jutteles uudelleen miehelles,eikä varmaan kannata painottaa sitä että sekisn ajattelu oksettaa sua,vaan painota että sun tunne-elämä on niin rikki että pelkäät sen rikkovan myös parisuhdetta.Pakkohan sen on ymmärtää mitä se tekee kun saa 4 km peräjälkeen.

Perheneuvolasa ja jossain muuallakin saa " kriisi perheterapiaa" kun vaan uskaltaa soittaa ja pyytää tiukasti.Sä et nyt ihan totta jaksa tästä omin avuin.

Kaikki noi sun fiilarit on ihan tuttuja minullekkin vaikkei ollu kuin 1km,haluttomuus ja kaikki,sitä vähän syyttää miestäänkin tapahtuneesta vaikkei halua myöntää sitä.Etsii syitä ja helpotusta vaikka mistä.Pysähdy!hae apua,pliiiiissss!!!!!!

femmis onnettomana.toi kaikki kuulostaa niin tutulle

Vierailija
47/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mä käytin niitä mammaksin tikkuja yhen kierron enkä koskaan saanu ovista tikkuun.sit tää tärppikierto,tän alussa mammaksin loput tikut,tuloksena aina se haalee testiviiva.sit vaihdoin aconiin,ja luin tarkalleen mitä siellä sivulla sanottiin niiden testien teosta.Eli,mä olin ennen tehny testin aamupissasta,ekasta.No siel kotitestien sivuil(ja mukana tulleis lapuiskin tais olla) että ei kannata aamupissasta,koska LH laimenee ollessaan kauan rakossa.Joten ei näy.Vaan aamupalan jälkeen esim tunti-2,eli aika vähän aikaa vaan kannattaa kerätä pissaa rakkoon.Niin johan rupes lyyti kirjoittamaan ja sen elämäni ekan ovis plussan sain tikkuun ja se riitti toiseenkin plussaan(ihme)

Mä voisinkin katsoo montako tikkuu mulla jäljellä,ainakin r-testejä 2,niin voisin ne edullisesti myydä jollekulle kiinnostuneelle.

Hyviä vointeja,en nyt kommentoi mihinkään muuhun kun on niin paljon tapahtunut viime käynnin jälkeen...uusia plussia ja kaikkee :9 tää on ihanan jännittävä pino :D

Vierailija
48/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäkin viikko on mennyt todella nopeasti, nyt jo torstai ja enään kun jaksais huomisen töissä niin vapaa viikonloppu olisi edessä. =)

Katri: Se olisikin ihanaa jos voisitte etelän auringossa juhlia hääpäiväänne. =) Kuinka romanttista. Mikäs se teidän hääpäivä on...? Meillä on elokuun 20.päivä.

Mitä tuohon matkaan muuten tulee, niin ei kannata koulujen syyslomalla mennä etelään, matkat ovat tosi kalliita ja eikä niitä kyllä pahemmin niille viikoille ole tarjollakaan.

Neronja: Ihania ultrakuulumisia!! Vielä kerran onnittelut ja ihanaa vauvamasun kasvattelu aikaa sinulle!! =)

Myttynen: Onnittelut myös minulta! Lähetän oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa masuasukille!!! =)

Ulriina ja Sani: Kyllä ne plussatuulet ovat tervetulleita.. =) Ovis on mitä ilmeisemmin tänään, jos noihin testeihin vertaa.

Porkkana: Voi sinua! Sinä tarvitsisit ilman muuta sellaisen henkilön jonka kanssa voisit jutella noista sinun tunteistasi. Ei teidän suhteessa ole pakosti mitään vikaa, mutta sinä ¿sulkeudut¿ ihan omaan kuoreesi ja ajattelet ikäviä asioita. Puhu ihmeessä miehesi kanssa uudestaan ja selität hänelle miltä sinusta tuntuu. Ja, kysy että mitä hänen mielessä liikkuu.. Sillon ku meille tuli se toka km niin mies ei puhunut mulle oikein mitään siitä, mutta kauheitten riitojen jälkeen sen sain puhumaan mulle. Näin meille molemmille tuli parempi mieli.

Älä nyt vain luovuta, puhu hänelle ja koittakaa kuunnella toisianne. Toivon sydämeni pohjasta että teidän välit parantuvat. Voimia Sinulle oikein paljon!!

Titi: Sinulla samanlaisia oireita kuin minulla on ollut nyt viime aikoina.. =) Masua turvottaa, ilmaa vatsassa ja nippailua alavatsassa. Minulla taas on rinnat ollut arahkot.

Mulla kp on 15, olen sen laskenut siitä ekasta kunnon vuotopäivästä.

Flofer: Toivotaan että se masuasukki kasvaa siellä kovaa vauhtia ja saat sinäkin ihania ultrakuulumisia. =)

Oma napa: kp 15/28-31. Jos tuohon eiliseen ovistestiin on uskomista niin tänään sen pitäs näyttää sitten vahvoja viivoja. Toivotaan ainakin niin.

Eilen laiteltiin myös simppoja liikenteeseen, varmistusta täytyy hoidella jos olis sitten jotain mitä jännitellä loppukierrosta.

Masussa tosiaan tuntuu turvotusta, nippailua ja tänään on ollut repäiseviä tunnahduksia. Varsinkin kun nousee tuolilta ja lähtee käveleen. Rinnat on ollut arahkot. Niin, viime yönä nousin sitten neljältä käymään vessassa..

Nyt täytyy alkaa valmistaan jotakin ruokaa, mies tulee päivällä käymään kotona ja vie mut sitten illaksi töihin.

Oikein ihanaa torstaita kaikille!!! =)

Kaksonen76

Vierailija
49/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmamma:

sä kuulostat nyt kyllä ihan selvästi masentuneelle,enkä yhtään ihmettele!Pliis,hae apua!Teidän parisuhteessa ei oo todennäköisesti mitään vikaa mutta sun sydämmessä ja sielussa on nyt pahat murtumat,

Kiitos femmis kommenteistasi.

En mä tiä. Oikeestaan en jaksa tehdä mitään... kun tämmönen mä oon ollut jo monta vuotta. Enkä jaksa alkaa mitään masennuslääkkeitä syömään enkä mitään sellasta. Psykologilla kävin vuoden verran...piti keskustella jatkosta, mutta se jäi sairaslomalle. On vissiin jo taas töissä, joten tänään ajattelin soitella ja varailla ehkä taas aikaa.

Mä kyllä luulen, että parisuhteessa on vikaa..aina ollut vähän. Tai sitten se vika on vain mussa, kun jo alunalkaenkin otin vähän väärän miehen...suhde lähti kaveripohjalta...ehkä se oli sitten virhe. Monta kriisiä on tässä matkan varrella ollut...välillä olen jo aikaisemminkin halunnut hypätä pois kelkasta, mutta yksin olokaan ei ole kiinnostanut.

Mutta voi se olla niinkin, ettei suhteessa olekaan mitään pahasti pielessä vaan se on vaan tää mun kroppa mikä tekee tepposensa. Mielialat vaihtelee, hormonit on pielessä jne. Hemmetti , että mä toivoisin, että löytyis edes joku kilpirauhasen piilevä vajaatoiminta. Se jo selittäis ehkä osaltaan jotain, koska jos lukee oireista, niin hyvin sopii osa oireista muhun mm. väsymys, masentuneisuus, ajatuksen hitaus. Mä olen tutkinut ja tutkinut netistä, että mikä mussa vois olla. Toinen vaihtoehto on joku reumaan liittyvä sairaus, kuten fibromyalgia tai sitten SLE (jonka oireet sopis kanssa hyvin muhun..ainakin osa). No joo..tää on niin tätä...kun lukee lääkärikirjaa niin kaikki oireet sopii omaan tilanteeseen!!! :)

JA kun lukee näitä mun stooreja...niin herääpä vaan kysymys, että millä kropalla ja tilanteella mä oikein olen sitä vauvaa haluamassa?!?!?! Onko hei mitään järkee. Ehkä kroppa sit kertookin sen näillä keskenmenoilla. Tiedä häntä. Toisaalta... viime keväänä, kun vauvaprojekti aloiteltiin, niin olin ihan hyvällä mielellä, kevät piristi, kesäihminen olen. Nyt nää keskenmenot ja synkkkä talvi vetää kyllä mielen väkisinkin matalalle.

-Porkkana-

Vierailija
50/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myttynen: Paljon onnea plussasta!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan..

Kaksonen: Meidän hääpäivä on 24.9. Tänä vuonna tulee 12 vuotta täyteen. =) Paljonko teille tulee? Milloinkas muuten on ne koululaisten syyslomat? Miehellä olis siis luultavasti syyskuussa se kesäloma.

Omaa napaa: Eipä täällä mitään uutta. On se vain " kauheata" miten voi olla näin voimakas matkakuumekin. ;) Mutta toisaalta taas on hyvä että on muutakin mietittävää kuin km:t ja vauvayritykset. Tuo vähän piristystä elämään niin sanoakseni. =)

Päivänjatkoja kaikille!

Vierailija
51/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh! Ihan kamala päänsärky. Toista silmää jomottaa ja aivot ihan jumissa. Enpä silti malttanyt olla tulematta katsomaan mitä tänne kuuluu ;)

neronja; hyvä, että kaikki oli vielä kunnossa! Aika kammottavalta kuullostaa tuo vatsaan pistäminen, en tiedä pystyisinkö itse siihen. No, ehkä tuollaisessa tilanteessa siihen pystyisi. Ja toisaalta poikammekin (diabeetikko) joutuu joka päivä pistämään itseään monta kertaa. Toivottavasti lääkkeet auttaa ja saisitte tämän pienokaisen vihdoin syliin asti!

myttynen75; varovaiset onnittelut plussasta! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle!

Porkkana; toivottavasti kevät tuo mukanaan piristystä, mutta kuten muutkin ovat jo sanoneet, ei ammattilaiselle puhuminen ole varmaankaan pahasta. Voimia!

Ääh, nyt aivot sanoivat lopullisesti itsensä irti. Päänsärky vaan yltyy tässä koneella. Taitaa kohta laattakin lentää (mulla usein oksentelua kovassa päänsäryssä...) =(... Täytyy mennä hetkeksi huilaamaan ennenkuin menen hakemaan muksut koululta...

Vierailija
52/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flofer -Tsemppiä! Täälläkin on peukut pystyssä! bdbdbdbdbdbdbdbd

Kaksonen76 - Tärppionnea! :)

Neronja - Tosi hyvä, että sait lääkkeet - vaikka uskon kyllä, ettei itsensä pistäminen ole mitään niin kamalan kivaa... Liimaa matkaan. Teillä on kuitenkin todella hyvät mahdollisuudet nyt onnistua!

Myttynen75 - Onnittelut plussasta!

Porkkana05 - Oli parisuhteessasi asiat miten vain (hankala mennä sanomaan mitään ulkopuolisena) niin silti uskon, että keskenmenojen taustat ovat kuitenkin jossain aivan muualla. Toivotan sulle tsemppiä ja jaksamista vaikeina aikoina...

ON: Täällä elellään hiljaiseloa. Täti otti ja häippäs jo kp3, kuten normaalistikin. Aconin testipaketti tuli postissa ja nyt vain odottelen ensi viikkoa, että pääsisin testailemaan. Inhottavaa, kun ensin pitää pissata purkkiin ja sit vasta testata. Voisiko niitä kastaa suoraan virstasuihkuun? Olis vaan niin paljon käytännöllisempää ja siistimpää...

Hyvää loppuviikkoa! t: Pirpula kp 5

Vierailija
53/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko kertoa oman navan tiedotus...sori... Eli soitin hcg tuloksen polilta ja se on nyt 151. Viime pe oli vielä alle 2. Eli kyllä siellä mahassa nyt joku taitaa olla. Ensi viikolla to taas tk:n labraan ja taas verikoe. Eli jos hcg on sittenkin noussut normaalisti niin sitten voin seuraavaksi kuulemma vaan varailla neuvolaan aikaa. Nyt tosin päätettiin miehen kanssa että en varaa neuvolaan aikaa ennenkuin käydään yksityisellä ultrassa varmistamassa että mahassa joku tosiaan asustaa. Viimeksi oli niin tyhmä olo kun menin ekalle neuvola käynnille aivan normaalisti vaikka oli tuulimuna mahassa. Sitä ennenkin kyllä käytiin yksityisellä ultrassa jossa sitten tuli se erittäin vahva epäily tuulimunasta ja eka neuvola aika vaan sattui sitten siihen kahteen viikkoon jotka pitää odottaa ennen seuraavaa ultraa jos epäillään tuulimunaa. Voi kun kaikki nyt jatkuisi hyvin ja mahassa olisi asukki!

F

Vierailija
54/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja roppakaupalla onneahan tässä tarvitaankin.

Ulriina ja Flofer: Mulla vauva-lehden laskurin mukaan la olisi 7.10...mutta se tuntuu jotenkin niin kaukaiselta...mutta toivottavasti sinne asti päästään!!

Välillä tulee niin kamalia alavatsa -ja selkä kipuja, että sitä miettii pahinta. Ja sitten on tämä kamala ilma vatsassa, pitää röyhtäillä, et vähän helpottais.

Mäkin olen miettinyt sitä alkuraskauden ultraa, sais jonkinlaisen varmuuden sitten...paljon siitä suunnilleen jää maksettavaksi ittelle?

Mutta mä meen tekee lumitöitä, tänään onkin pyryttänyt oikein kunnolla, sai taas kieli keskellä suuta ajella kotiin...

Anteeks tää oma napainen viesti..

Huomenna jo perjantai=))

myttynen

Vierailija
55/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mieli ihan maassa edelleen ja vuoto eikun jatkuu. huomenna tulee viikko km:stä. Kierto on ihan sekaisin sillä nyt on kp7 niin ovis oli kaksi päivää sitten ja menkkoja ei ole vielä edes tullu. Tänään sain kutsun tutkimuksiin jotka aloitetaan toukokuun lopussa kuopion yliopistollisessa sairaalassa. miten on uskaltaako seksiä harrastaa vielä kun on vuotoa? Mulla saattaa ettei koko päivänä tule kuin pyyyhkiessä mut sit illalla alkaa taas tulemaan ihan veristä vuotoa menkka kipujen kanssa.

Vierailija
56/77 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne eiliset runsaammat limat piti paikkansa, vaikka tänä aamuna vähän epäileväinen vielä olinkin. Elikkäs aamulla tein ovistestin ja taas sen 5 minsan sisällä ehkä nyt nopeemmin kun muina päivinä, tuli sellainen haalea, mutta selkeä viiva. Koko päivän on ollut sellainen ihme tunne oikealla puolella kyljessä, ihan kun " pistäis" kylkeen ja tuola oikean puolen munasarjassa tuntunut. Luin töistä kotiin tullessani...olikohan se nyt Femmamman viestin siitä miten on sitä oviestiä tehnyt ja huomasin, että välttämättä ihan siitä ekasta aamupissasta ei ole sitä hyvä tehdä. Piruuttani tein sen tuossa kasin aikaan uudelleen ja melki heti alkoi muodostumaan selkeä tumma viiva siihen tikkuun testiviivan viereen. Eli täällä on elämäni ensimmäinen ovis bongattu ovistikuilla. Että voi näinkin pienestä olla tyytyäinen. Eilen tuli touhuiltua ja jos tänään vielä jatkais ja jos jaksaa niin huomenna varmistelis. Sitten olis täälläkin toivon mukaan jännättävää parin viikon päästä.

Kaksonen: Jos lasken ekasta tiputuspäivästä, niin mun kp oli nyt kun oviksen bongasin, niin tänään kp16, mutta jos siitä päivästä kun alkoi tulla runsaampaa vuotoa, niin olis nyt kp14.

Hitsit, että mä olen tyytyväinen. Ainakin tuo toivoa taas lisää kun näkee, että kropassa jotain oikeeta tapahtuu ja tietää että ainakin on mahdollisuus nyt kun ovis on omin silmin bongattu.

Olin muutenkin vähän mieli maassa kun sain tänään kuulla, että pomokin on raskaana. Tosin se heille suotakoon, ovat myös pitkällä tähtäimellä hoitojen avulla yrittäneet onnistumista. Toivottavasti nyt hänkin ymmärtää itse jossain vaiheessa sen, että työ ei ole kaikki kaikessa ja että mitä se omalta kropaltakin vaatii, että kaikki loksahtaa paikalleen. Hän on kyllä munkin tilanteesta tietoinen, että vauvakuume on kova ja että niiden töiden niskaan kaataminen ei varmasti paranna mun stressittömän olotilan saavuttamista. Toivotaan, että hän ymmärtää omankin sosiaalisen elämän merkityksen tätä kautta. Silti toivon sydämestäni heille kaikkea hyvää ja toivon, että hekin nyytin syliinsä saavat. Siinä jo huomasin haaveilevani sitten taas, että " kyllä mekin joskus vielä..."

Tämmösiä tänne. Taidan mennä katsomaan Lostia ja sen jälkeen pöllytetään ukon kanssa peittoja, ettei mene hyvät hetket hukkaan. ;-)

titi

P.S. Ajatelkaat haahusiskot, se on huomenna taas jo perjantai ja pari päivää vapaata. Ihanaa!

Vierailija
57/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rouva on innoissaan kun on perjantai ja viikonloppu olis vapaata töistä. =) Olemme ajatelleet ottaa ihan rennosti viikonloppuna, ei ole mitään suunnitelmia. Jos jotain kivaa tulee eteen niin sitten tehdään jotain, mutta muuten ihan rauhallisesti ajateltiin ottaa viikonloppuna. Sunnuntaina tosin ajateltiin mennä hohtokeilaan, otetaan kummityttökin mukaan.

Katri: Meille tulee vasta vuosi täyteen.. =) Me ollaan vasta alku taipaleella tuossa avioliitossa. =)

Syyslomat on mun muistaakseni joskus lokakuussa. Muistankohan oikein, en ole ihan 100%:n varma tuosta.

Maria: Ettei sinulla vaan olisi tuota migreeniä..? Siinähän tulee huono-olo sekä jollain tulee oksennuskin. Oireesi viittaisivat siihen. Toivottavasti olosi on jo helpottanut.

Pirpula: Tärppionnea tässä tarvitaankin ja paljon. Kyllä tuo ovis ollaan koitettu hyödyntää. Nyt sitten vain odotellaan loppukiertoon, että onko jotain mistä iloita sitten oikein kunnolla. =)

Ei tuo ovistestin tekeminen ole hankalaa eikä sottasta, se vain voi kulostaa siltä kun joutuu pissaan purkkiin ja sitten tekeen sen testin, mutta itse en ole pitänyt sitä pahana. Tsemppiä oviksen bongailuun! =)

Nipsu: Voimia sinulle. Toisilla tuo vuoto km:n jälkeen voi kestää vain muutaman päivän ja taas toisilla yli viikonkin. Minä kuulun tuohon viimeiseen, mulla vuotoa oli ekassa km:ssa kaks viikkoa. Sillon kyllä meillä ei harrastettu seksiä.

Eihän sitä kukaan kiellä harrastamasta seksiä kuukautisten aikaan, mutta aikas ¿likaista¿ se on silloin.

Titi: Onnittelut oviksen bongaamisesta!!! =) Toivottavasti te pääsitte hyödyntään oikein kunolla sen oviksen.

Eikös ne kp:t lasketa siitä ekasta kunnon vuotopäivästä..? Niin olen ainakin laskenut ja muistaakseni täälläkin joku siitä kirjoitti, että se lasketaan ekasta vuotopäivästä.

Kyllä me aika samoissa kp:ssä mennään. Taas sitten kierron lopussa päästään jännittämään, että miten on käynyt. =)

Oma napa: kp 16/28-31. Limoista päätellen niin ovis on ollut ja mennyt. Me ollaan nyt koitettu kyllä hyödyntää ovisaika täysillä ja peittoja ollaan pöllyytelty kp13,14 ja 15. =) Ovista tikuttelin ja plussahan tuli(kuitenkin) kp14. Nyt ei muuta kuin odotellaan kovasti tonne kierron loppuun onko meidän vauvatilaus mennyt perille. Odottavan aika on pitkä. =)

Masussa edelleen nippailee/kipristelee, rinnat on arahkot.

Onkos teillä haahusiskot viikonloppu suunnitelmia?

Nyt täytyy mennä katsomaan mitä sitä laittais miehelle ruokaa kun tulee taas päivällä kotona käymään. Sille kun kelpaa aina kaikki ruuat, teen mä sitten mitä vain.. =)

Mukavaa perjantaita kaikille!! =)

Kaksonen76

Vierailija
58/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis takana,ei ole esittelyä, 3 km viimme vuonna 16 ja 5 ja 18 viikoilla, nyt yritetty n. neljä kuukautta heti kun saatiin lääkäriltä lupa, ja vika kierrossa oltiin n.2 kertaa??? ja nyt vein pisun labraan ja tulos oli positiivinen,Ihanaa mutta pelottavaa,lääkäriin meno puolentoista viikon jälkeen,jutellaan lääkkeistä,asasta jne.Ultra tietenkin. Missä pinossa on plussanneet km kokeneet...

Plussa tsemppiä kaikille

Vierailija
59/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona oltiin pippaloimassa kaverin ja systerin kans baarissa ja kivaa oli..vähemmän kivaa oli sitten aamulla väsyneenä herätä pojun kans ku isukki lähti autteleen taas kavereiden raksalle aamukuudelta. No nyt poika tuolla taas tyhjentelee kaikkia keittiön laatikoita..hetko...

Ja pakkasta taas -25 *ruma sana*..ei viitsi taaskaan nokkaa ulos laittaa.

Menkatkin loppui joten nyt sitten uusi vauva sais tulla!! Täytyy pistää vipinää tonne lakanoiden väliin :D

Eipä mulla mitään uutta asiaa taaskaan ole..kova matkakuume jo! Onneks saan mun tädiltä ison matkalaukun kun lähdetään sinne Itävaltaan viikoksi yhdistetylle työ- ja opintomatkalle ens viikon perjantaina. Saas nähdä miten oviksen kans sit käy..voi olla ettei kyllä tärppää jos ovis just reissun aikana..nooh sen näkee sitten..

Mut nyt syömään ja pyykkäämään!

memmuli kp 7/ ?

Vierailija
60/77 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun näitäkin uutisia saa lukea :D