Tulkaa vaan hakemaan töitä yrittäjältä, punatappajat, katotaan saatteko!
Kommentit (36)
Yksikään heistä ei ole yrittäjä. Ihan tavallisia duunareita, joita koronnosto rankaisi.
Tiedätte siis kuka on äänestänyt Halosta ja kuka Salea? Wau.
Entä jos ei kuulu mihinkään puolueeseen eikä ole julkivasemmistolainen? Mitkä on työnsaantitsäänssit ja miten saatte kantamme selville?
Oikeistolaisten pippaloissa on tasapaksua massaa kalliissa puvuissaan ja siisteissä kampauksissaan. Vasemmalla on rastatukkaa, vähemmistöjen edustajia, hippiä, pukumiestä, kaikki sulassa sovussa. Minun monikulttuurisuutta ja -arvoisuutta ihannoivassa maailmankuvassani oikeistolaisuus yhdistyy tylsyyteen ja tasapäisyyteen, vasemmistolaisuus päinvastoin. Olen myös akateeminen ja haluan myös työssäni edistää yhteiskunnan moniarvoisuutta ja suvaitsevaisuutta.
Kivaa oli. Olen varmasti jatkossakin, tulevaisuudessa.
Minullakin on juhlat tämän vaalituloksen jälkeen.
Tietäisit vaan ap ja muut, miten nautin katkeruudestanne! Voittajan puolella on helppo hymyillä!
Demarit on syynä siihen, että suomalaiset yrittäjät myyvät yrityksiään ulkomaille. Kuka täällä haluaisi yrittää? Riistovaltiossa.
" Ei kiinnosta, makaan mieluummin kotona, kun sinä maksat veroja ja elätät minua:-)"
tämän vaalituloksen jälkeen, kun ottaa huomioon kaiken lisäksi demarien massiivisen propagandan.
Olen yrittäjä, Niinistön kannattaja. Mutta ei se Halosen vika ole että työn teettäminen liian kallista. Ei presidentti tuohon mitään pysty vaikuttamaan. Eduskuntavaalit ratkaisee kannattaako enää yrittää itse ansaita omaa leipää ja hyvällä tuurilla vielä tarjota jolle muullekkin leivän pöytään.
Kaupan kassoja, siivoojia ja tehdastyöläisiä. Tuntemani työnvieroksujat jättivät kokonaan äänestämättä. Eivät " jaksaneet" :)
Kielsi velallisilta yrittäjiltä perusoikeuden puolueettomaan oikeudenkäyntiin. Hyväksyi sen, että lainat saa Suomessa eräännyttää parissa viikossa.
Uskallatko itse ottaa lainaa nyt, kun Pauliine Koskelokin on korkeimman oikeuden presidenttinä?
kun olen jo vakituinen ihan muissa hommissa
uskallan ottaa lainaa, koska minun lainanoton tarve/maksukyky ei ole missään tekemisissä kuka Presidentin palilla istuu. Ei edes presidentti pysty estämään jos yrittäjällä menee huonosti oman töpin, toisen töpin, huolimattomuuden, ajattelemattomuuden takia. Ainahan on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu. T: yrittäjä ja Niinistön kannattaja.
mitään vanginvartija, baarimikko, lesbo, transvestiitti -tyyppejä tosiaan palkkaisikaan. Näkihän sen nyt tossa Tarjan vaalivalvojaisten ja Niinistön vaalivalvojaisten ihmisten ulkonäössä, että kuka kohtelee itseään hienosti, sivistää, pitää huolta ulkonäöstään. Tarjan kannattajat ovat Siwan kassa -tyyppisiä loosereita tai sitten tasapainottomia boheemeja, Saulin ja yleensä oikeistolaisten takana akateemisia, fiksuja, urheilullisia, tervehenkisiä ihmisiä.
En halua enää olla kontaktissa moisiin punaisiin ihmisiin. MINULLE RIITTI, olen akateemisesti sivistynyt ja teen kaikkeni virassani estääkseni kenenkään punaisen etenemisen, jos minusta kiinni.