Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkaa vaan hakemaan töitä yrittäjältä, punatappajat, katotaan saatteko!

Vierailija
29.01.2006 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vanginvartija, baarimikko, lesbo, transvestiitti -tyyppejä tosiaan palkkaisikaan. Näkihän sen nyt tossa Tarjan vaalivalvojaisten ja Niinistön vaalivalvojaisten ihmisten ulkonäössä, että kuka kohtelee itseään hienosti, sivistää, pitää huolta ulkonäöstään. Tarjan kannattajat ovat Siwan kassa -tyyppisiä loosereita tai sitten tasapainottomia boheemeja, Saulin ja yleensä oikeistolaisten takana akateemisia, fiksuja, urheilullisia, tervehenkisiä ihmisiä.

En halua enää olla kontaktissa moisiin punaisiin ihmisiin. MINULLE RIITTI, olen akateemisesti sivistynyt ja teen kaikkeni virassani estääkseni kenenkään punaisen etenemisen, jos minusta kiinni.

Vierailija
22/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään heistä ei ole yrittäjä. Ihan tavallisia duunareita, joita koronnosto rankaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte siis kuka on äänestänyt Halosta ja kuka Salea? Wau.

Entä jos ei kuulu mihinkään puolueeseen eikä ole julkivasemmistolainen? Mitkä on työnsaantitsäänssit ja miten saatte kantamme selville?

Vierailija
24/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono juttu. Elämä pilalla.

Vierailija
25/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaisten pippaloissa on tasapaksua massaa kalliissa puvuissaan ja siisteissä kampauksissaan. Vasemmalla on rastatukkaa, vähemmistöjen edustajia, hippiä, pukumiestä, kaikki sulassa sovussa. Minun monikulttuurisuutta ja -arvoisuutta ihannoivassa maailmankuvassani oikeistolaisuus yhdistyy tylsyyteen ja tasapäisyyteen, vasemmistolaisuus päinvastoin. Olen myös akateeminen ja haluan myös työssäni edistää yhteiskunnan moniarvoisuutta ja suvaitsevaisuutta.

Vierailija
26/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli. Olen varmasti jatkossakin, tulevaisuudessa.

Vierailija
27/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on juhlat tämän vaalituloksen jälkeen.

Vierailija
28/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisit vaan ap ja muut, miten nautin katkeruudestanne! Voittajan puolella on helppo hymyillä!

Vierailija
29/36 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on syynä siihen, että suomalaiset yrittäjät myyvät yrityksiään ulkomaille. Kuka täällä haluaisi yrittää? Riistovaltiossa.

Vierailija
30/36 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei kiinnosta, makaan mieluummin kotona, kun sinä maksat veroja ja elätät minua:-)"

Vierailija
31/36 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vaalituloksen jälkeen, kun ottaa huomioon kaiken lisäksi demarien massiivisen propagandan.

Vierailija
32/36 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä, Niinistön kannattaja. Mutta ei se Halosen vika ole että työn teettäminen liian kallista. Ei presidentti tuohon mitään pysty vaikuttamaan. Eduskuntavaalit ratkaisee kannattaako enää yrittää itse ansaita omaa leipää ja hyvällä tuurilla vielä tarjota jolle muullekkin leivän pöytään.

Vierailija
33/36 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassoja, siivoojia ja tehdastyöläisiä. Tuntemani työnvieroksujat jättivät kokonaan äänestämättä. Eivät " jaksaneet" :)

Vierailija
34/36 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsi velallisilta yrittäjiltä perusoikeuden puolueettomaan oikeudenkäyntiin. Hyväksyi sen, että lainat saa Suomessa eräännyttää parissa viikossa.

Uskallatko itse ottaa lainaa nyt, kun Pauliine Koskelokin on korkeimman oikeuden presidenttinä?

Vierailija
35/36 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen jo vakituinen ihan muissa hommissa

Vierailija
36/36 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallan ottaa lainaa, koska minun lainanoton tarve/maksukyky ei ole missään tekemisissä kuka Presidentin palilla istuu. Ei edes presidentti pysty estämään jos yrittäjällä menee huonosti oman töpin, toisen töpin, huolimattomuuden, ajattelemattomuuden takia. Ainahan on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu. T: yrittäjä ja Niinistön kannattaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä