Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastustaako vai ollako tukena??

Vierailija
12.05.2008 |

Olen kolmen pienen lapsen todella uupunut ja varmaan masentunutkin kotiäiti. Minulla ei ole juuri koskaan omaa aikaa. Lopulta sitten sain mieheni kanssa sovittua, että nyt järjestetään aikaa minullekin ja mies on enemmän lasten kanssa. Kuinka ollakaan, miehelle tarjottiin ilta- ja viikonlopputöitä opiskelun lisäksi. Olisin siis arkipäivät ihan kokonaan aamusta iltaan lasten kanssa, enkä todellakaan pääsisi ikinä yhtään mihinkään. Rahallisesti tulemme toimeen joten kuten, eli sikäli työ ei olisi välttämätön. Pitäisikö minun kannustaa miestäni jaksamaan sekä koulu että työ, vai pyytää häntä ajattelemaan perhettään? Olisiko kohtuutonta vaatia häntä ymmärtämään, että en kerta kaikkiaan jaksa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä mukavaa tekemistä ja menemistä löytyy lastenkin kanssa.

Toinen asia on, että moni asia on "vain" asennekysymys. Asennoidut siihen, että te olette perhe ja sinun panostasi tarvitaan lasten- ja kodinhoidossa. Asennoidut siihen siten, että teidän perheessä mies tuo tulot kotiin. Kyllä se vain sitten on kiva matkustaa tai tehdä jotain vähän enemmän, kun on rahaa käytössä. Kokemusta on köyhyydestä, joten en kyllä sitä vapaaehtoisetsi kenellekään suosittele.

Vierailija
22/22 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa 2 iltaa viikossa. Kyllä se mies pärjää niiden kanssa kotona. et ole korvaamaton:)

Mutta jos et kertakaikiaan halua töihin ja se miehen töihin meno olisi teille plussaa rahatilanteeseen niin sinulle suosittelisin vaikka hakemaan 2-3 päivänä viikossa lapsille hoitopaikan. Vaikka 6 tuntia päivässä. Silloin jaksaisit varmasti paremmin kun saat ladata akkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän